Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PO SMRTI
Autor: lejla (Občasný) - publikováno 28.12.2006 (14:31:27)
Pri jazere sedia rybári
v daždi.
Tam, kde ma láska
skúšala vraždiť.
Kde si spal
v mojom lone
a ja som nevedela,
či je správne,
nechať sa takto
zabíjať...


Poznámky k tomuto příspěvku
scairp (Občasný) - 28.12.2006 > ..a kde je ten cynizmus???
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 28.12.2006 > scairp> vo vnímaní lásky ako samovražebnom konaní...
<reagovat 
scairp (Občasný) - 28.12.2006 > tolko vrazdenia pre nic :))))
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 29.12.2006 > scairp> ano, "po tom" som si to aj ja hovorila.... :)
<reagovat 
 scairp (Občasný) - 29.12.2006 > lejla> tak si to mala napisat, nie plakat...cynik z teba neni
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 31.12.2006 > scairp> no neviem, ale ako plac som to rozhodne neponala. a cynikom ani byt netuzim.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 29.12.2006 > Zkus mi říct - proč je to báseň?
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 29.12.2006 > miroslawek> 
skús mi Ty napísať - 1.) prečo to báseň nie je? 2.) prečo by nemohla byť?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 29.12.2006 > lejla> Já se ptal první  Netvrdím tak ani tak, ale na moje slova dojde.
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 31.12.2006 > miroslawek> a na ktoré "tvoje slová" dôjde? :)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 3.1.2007 > lejla> No to je asi ona podstata všeho.
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> Zas si málo konkrétny...
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 3.1.2007 > lejla> Protože jsi mi stále neodpověděla na otázku.
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> :) Takže prečo je to báseň... ? Medzi zpovědi/pocity sa mi to nehodilo a rubrika nebáseň tu nie je. Písala som už, že štylistické a gramatické pravidlá poézie naštudované nemám, takže z tohto hľadiska sa nemám ako obhajovať, akurát sa nechať poučiť. Videla som rôzne formy básne a tak neviem... skutočne to nie je báseň? (podľa teba)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 3.1.2007 > lejla> Na pravidla se tě neptám... ale musí být přece nějaký důvod, proč si myslíš, že to, cos napsala, je báseň, poezie...
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> Pretože má rovnaký charakter ako všetko ostatné, čo som s tým zámerom napísala.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 3.1.2007 > lejla> no a s jakým záměrem?
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> :)) prečo ma tak trápiš? čo chceš zo mňa dostať? mne je jasné, že som amatér, ale občas napísať niečo také ma nesmierne obohacuje a nemienim sa toho vzdať. keby som nemala záujem sa zlepšiť, zmeniť metodiku, niečo sa naučiť..., ďalej si píšem len pre seba a nejdem s kožou na trh.
tak zámer? byť poetom. vedieť písať!
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 4.1.2007 > lejla> To je tvůj záměr se sebou samotnou, nevím nakolik chvályhodný, ona ta touha zase tolik nerozhoduje. Mne by však spíš zajímalo, jaký jsi měla záměr(y) s textem, resp. v textu.
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> a aký máš zámer ty, keď napíšeš poému?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 4.1.2007 > lejla> A proč mi odpovídáš otázkou?
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> Lebo chcem poznať aj tvoje teórie (ak sa to tak dá nazvať). Zámer s textom? Pretransportovať doň impresie a sprostredkovať ich tak... je to dostačujúce?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 4.1.2007 > lejla> 

Pro mě to dostačující není, ale nechme toho, chtěl jsem tě přinutit alespoň k zamyšlení. Ať se mi to podařilo nebo ne, myslím, že jsem na nějakou dobu vyčerpal kapacitu, kterou jsem tomu byl ochoten věnovat. Těší mne, že jsi zvědavá na "moje teorie", ale to by bylo na delší kurs, zatím docela postačí, když si nastuduješ nějakou teorii z literatury.


<reagovat 
 lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> Ja sa zamýšľam aj bez nútenia. A rada dostávam nové podnety, takže za tie ďakujem.

Teraz nemám čas študovať teóriu literatúry, aj keď mám zistené 4 knihy, ktoré si chcem k tomu zohnať, lebo potrebujem urobiť skúšky v škole, ktoré vyzerajú dosť hrozivo a ja sa neviem sústrediť na učenie :( Inak mám rozčítaných 7 kníh /poézia a nejaká literatúra faktu/ a teším sa, keď budem mať čas len na ne a na obdobie, keď pre mňa nebude postačujúce pre mňa odvolanie sa na nejakú literatúru a budem chcieť ten "delší kurs". Teším sa! :) a ďakujem!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.2.2009 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter