Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kopie počtvrté
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 29.12.2006 (00:36:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 29.12.2006 > Za odvahu.
Doporučil 
<reagovat 
RD (Občasný) - 29.12.2006 >
<reagovat 
RD (Občasný) - 29.12.2006 >
<reagovat 
RD (Občasný) - 29.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 29.12.2006 >
<reagovat 
protěž (Občasný) - 29.12.2006 > Zdařilá kopie, sice evidentně jemnější tahy, ale tento obraz mám moc ráda.. líbí.
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 29.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
čtenář Zuiko - 29.12.2006 > Je pravda, že mi tam něco scházelo než jsem se juknul na originál, ale i tak mi to přijde zdařilé
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.12.2006 > ano, maluj po svojom :-)
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 29.12.2006 > klobouk dolů...je úplně jedno, že je to kopie...je to stejně těžký jako cokoliv jinýho a seš fakt dobrá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 29.12.2006 > Nikkarin> Děkuju.

<reagovat 
POIU_ (Občasný) - 29.12.2006 > iny vyraz...hlava sa mi nepaci...ale ok inak.
Body: 3
<reagovat 
Oviovi (Občasný) - 29.12.2006 > Na kopii je to náhodou dobrý.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 29.12.2006 > až na vyjímky tyhle známé klasiky nemusím, ale reprodukce je to pro mě zdařilá
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 29.12.2006 > Mishka> Mila Mishko. Vyjimka se pise s dlouhym y a kratkym i.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.12.2006 > doupovec> vim, ale u tohohle slova si to snad nikdy nevzpomenu primo u psani. ;) kdybych se drzela sveho psani bez hacku a carek, dopadla bych lepe. :))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 30.12.2006 > Mishka> Ostrava se prozradi i po letech. Welcome back home. We love you anyway.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.12.2006 > doupovec> ja ziju v presvedceni, ze toto slovo je problemove pro vsechny a sever Moravy s tim nema nic spolecneho nebo se pletu?! ;)

kazdopadne diky za uvitani i vyznani, zahreje to vzdycky! ;)
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 30.12.2006 > Nevim,original je mene vyhlazenej...a taky z nej pachne absinth....proste doba uz nenííííí,je jiná.Ta se neda zkopčit.
<reagovat 
Nelushka (Občasný) - 30.12.2006 > Náhodou je to supr, moc se ti to povedlo. At už to bylo jen pro zábavu nebo na přání někoho, což je myslím jedno. Radši tvořit, než o tom jen pořád mluvit.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 29.12.2006 >

přijde mi příjemná, úplně malou, že děvčici za pravou rukou padá hnědá flaška na stranu. ale fajné

předloha?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 29.12.2006 > Prokletí> No hope ...

http://rsta.pucmm.edu.do/biblioteca/pinacoteca/impresionismo/bar.htm
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.12.2006 > doupovec> 

díky... teda uříznout čtvrtinu obrazu, která tomu dává největší šmak...

ten rozdíl barev - že by přepalem Jindry repra?

 

jinak jsem našel radši

http://cv.uoc.es/~991_04_005_01_web/fitxer/manet1.jpg


<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 29.12.2006 > Prokletí> Ten výřez byl na přání zákazníka.
Co se týká barev,je to sporné,byly mi dány dvě předlohy,každá v jiné barevnosti,tak jsme se dohodli
na té příjemnější.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 30.12.2006 > Jindra Nazarská> Chápu a proti tvorbě na kšeft nic nemám, je to vážně lepší než rovnat jogurty v obchoďáku.
Nicméně uříznout nejzásadnější část, ve které je uložený celý vtip věci, je prasárna vůči obrazu i původnímu autorovi. Kopírování obrazů je řemeslo, tady jsi fachman, zákazník laik. Tak jsou rozdaný karty, prosaď si svoje, máš k tomu prostředky i pozici. Stejně jako když si někdo navrhne stůl, co nebude stát a nic se na něm neudrží, je povinnost a věc profesní cti truhláře to zákazníkovi říct a přimět ho změnit názor.
Tož ;o)
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 29.12.2006 > Jindra Nazarská> je mi líto že ti to musim říct ale to tvoje "umění" je celý většinou jen o přání někoho jinýho potažmo tvoje přání aby to bylo slavný ..tímto způsobem to sem snad dávej jen pro to že si to přeje někdo jinej ..já teda čumim jak někdo dokáže potlačit to co by chtěl na úkor toho co nemusí ale ty seš důkaz že chtít se dá cokoliv..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 29.12.2006 > čtenář> Tys nikdy nedelal «umeni» za prachy? Je to furt lepsi, nez ridit tramvaj. Obcas se u toho i neco naucis.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 29.12.2006 > čtenář> Živobytí je živobytí,budiž mi to odpuštěno.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.12.2006 > čtenář> seš drsné ;o) zas ju uplně nebij
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 30.12.2006 > doupovec> kdyby šlo o to jestli sem to někdy dělal tak bych ti musel říct že mně to přešlo..navíc pokud za prachy tak by to mělo vypadat min. jak popsal Prokletí, abych se nemusel stydět to prodat..ale řekni mi co se z toho kopírování naučí čtenář totemu ..ještě když se tu poukazuje na to jak je to zdařilé a ne na chyby..
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 30.12.2006 > Original je original...Chybi mi tam sedici postava zeny v bilem v pozadi... Ale jinak podoba tam je a ja bych si na to netroufla:)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 1.1.2007 > mno zvladnuty to mas pekne....ale nechapu, proc jsi tam neudelala ten odraz v zrcadle....kdyz uz je to kopie, at uz uriznuta, tak proc neni se vsim vsudy co na originale bylo.....?
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 6.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 7.1.2007 >

Tohle je roztomilý!!! Jaké má rozměry?


Doporučil 
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 8.1.2007 > Dani> cca.58x44cm
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 27.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kačka.H. (Občasný) - 3.9.2007 > věrná kopie
Body: 5
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 4.9.2007 > Děkuji za hodnocení i za body.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter