Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kopie popáté
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 30.12.2006 (00:52:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 30.12.2006 > No vidíš,zas něco nového.Taky sem zkoušel "co pije"
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 30.12.2006 > a kde je má oblíbená černá kočka?
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 30.12.2006 > Nevyšlo...
Jinak totálně nechápu, proč tam vprasit "Manet", když ani na originále není.

originál např:
http://p.giroud.free.fr/manet/olympia.jpg
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2006 > Prokletí> Nehledě na to, že podpisem autora originálu na kopii (a nemusí to být podpis totožný s autorovým), se už dopuští trestného činu falšování.
<reagovat 
 praskunst (Občasný) - 31.12.2006 > čtenář> to malovali dva lidi?
Body: 1
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 31.12.2006 > čtenář> Zezadu je vždy napsáno,kdo kopii maloval.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 31.12.2006 >
<reagovat 
 praskunst (Občasný) - 31.12.2006 > Jindra Nazarská> taky to tak dělam dík za inspiraci pučimmsi to na grafiku
<reagovat 
kyrké (Občasný) - 31.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 1.1.2007 > Co te teda vlastne vedlo k tomu, udelat tam manetuv podpis, kdyz na originalu neni....jinak mas tu slecnu takovou jako gumovou a trosku jsi ji protahla nohy...;o)
<reagovat 
Hermy (Občasný) - 2.1.2007 > No tedy, ten podpis dole alias Manet je fakt síla. Proti kopírování obrazů nic nemám, ale v tohle nic nevidím. Pokud kopíruješ a přidáš k tomu svoji invenci tak ok, ale tohle mi fakt vadí. Trošku je to i neúcta. A pokud se oháníš tím, že je to zezadu napsaný tak mi to připadá úplně mimo. Sorry. Podle mého názoru maluješ dobře, ale někdy opravdu šlápněš vedle. Promiň, že jsme se tak rozepsala, ale ten Manet mne opravdu rozčílil.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.1.2007 > Hermy> Již jsem jej vymazala.
<reagovat 
Hermy (Občasný) - 3.1.2007 > NO a vlastně čím maluješ? Co to je olej, akryl ???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter