Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Noční snění z kolekce korálky
Autor: Laivae (Občasný) - publikováno 4.1.2007 (14:20:41)
další ve sbírce>

Noční snění

Noc temná,

přec modrá,

k čemu je dobrá,

utkaný ze snů provázek

návštěvník hvězdných procházek

s kalichem fantazie,

jež je nutno dopít až do dna.



Poznámky k tomuto příspěvku
Seregil (Občasný) - 3.1.2007 > Není to až taková nuda... trochu se zbavit okovů nuceného rýmování a je tu cosi, co se blíží poezii... trochu víc houšť a větší kapky...
Body: 3
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 3.1.2007 >

Utknutá může být snad knuta, provázek jedině kroucený případně předený, tkaný v žádném případě NE.

Zeptejme se odborníků - Barča :


<reagovat 
Barča (Občasný) - 3.1.2007 > Náhodou i provázek může být utkaný. Když je širší. Např. v podobě stuhy ....

Ale ne utknutý ! Jinak báseň by chtěla trošku vylepšit ... Viz Seregil.
Body: 3
<reagovat 
Laivae (Občasný) - 4.1.2007 > Pardon, utknutý je překlep na to jsem přišla až teď.

<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.1.2007 >

Mám obavu, že s naší kritikou zůstane vše při starém. Pro mě osobně je text formálně i obsahově nezajímavý. Je svými výrazovými prostředky značně omšelý (nenacházím v něm nic, co bych nemohl najít v slohových cvičeních žáků prvního stupně základní školy). Nepřináší mi nic nového, jen používá známé a ověřené obraty a motivy. Schází mu výraznější atmosfera, obraz i sdělnost. Rýmy jsou jak vytažené ze slabikáře (neodvažuji se odhadnou kolikrát kde již byly použity). Rytmus pokulhává, v závěru přímo zasřípe. Text nemá takříkajíc nápad.

 

Na tomto serveru se často pohybují lidé, kteří mají zájem o soudobou poezii a její vývoj. Možná proto.

 

P.S.: Jak se jmenuje ta soutěž? Má devítiletá dcera píše podobně, že bychom tam zkusili taky něco poslat.

 


Body: 1
<reagovat 
Laivae (Občasný) - 4.1.2007 > A je zvláštní, že tato básnička dostala jisté ocenění v mezinárodní soutěži, takže ehm, nevím, jak to bude s vaší kritikou.
Taky mi připadá zvláštní, že všude možně, kde byla zveřejněny věci, jež jsem zveřejnila i tady, tak měly skvělé ohodnocení. Nutno dodat, že nešlo o žádné béčkové weby.
Tady mi připadá, že každý umí pouze jen kritizovat. Jakoby to bylo jeho hobby.
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 4.1.2007 > Laivae> Hodně záleží na tom, co v poezii hledáš... podobně jsem psával před šesti lety a musím říci, že už tehdy jsem byl docela solidně kritizovaný z většiny za podobné záležitosti, které už tu zazněly. Ať už ode mě nebo Barči či šedé...
Taky si myslím, že záleží na čtenářích... věřím, že se to může líbit... já osobně se však na podobné texty dívám dost skepticky... Raději dávám do šuplete a pak se k tomu vracím, abych se nad tím zamyslel a provedl nějaké změny... Pokud žádnou nenajdu, tak nemá smysl text publikovat... ale to je jen můj soukromý názor...
<reagovat 
kink (Občasný) - 5.1.2007 > jako šedé; k tomu obligátní rada: číst! (posléze reflektovat); v tom rozkazovacím způsobu a infinitivu to nezní mile, ale je to mile myšleno ;)*
Body: 1
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.1.2007 > Naprostý souhlas s šedé a kink.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 1 2 (3) 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter