Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cns 02
Autor: hair spray king (Občasný) - publikováno 3.1.2007 (20:49:28)
dedicated to all muthafuckin niggaz ;)


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 3.1.2007 > tohle ne-e...máš mnohem lepší práce....
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 3.1.2007 > Skejťáckej styl,to nežeru....nebo áren- bli...
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > Prokletý Filip> fakja, tvoje matka je skejtak
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 3.1.2007 > hair spray king> Tu si do huby neber.Jasný!
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > Prokletý Filip> jasny.. nejsem prase!
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 3.1.2007 > hair spray king> Negře!
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > Prokletý Filip> rasisto :D
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 3.1.2007 > ale autíčko dobrý :)
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 3.1.2007 >

no fakt že "vostrý" káry a "hustý" týpky taky moc nemusim, teda pokud nejsou vopravdu hustý, ale to tenhle tak nějak nevypadá... :))


<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > MCMXLI> no jasne, dyt to taky neni autoportret ;)
<reagovat 
Estel (Občasný) - 3.1.2007 >

dementi

 


<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > Estel> promin estel
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 3.1.2007 > hair spray king> :D :D :D :D
<reagovat 
hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > od vas se toho teda clovek dozvi..
<reagovat 
čtenář leovikdo - 3.1.2007 > ...proč ti každej stín jde jinam?
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > čtenář> ono je to totiz takhle:
ja sem se snazil nakreslit kazdy objekt v jinou denni dobu...
proto kazdy objekt vrha stin jinak :)
<reagovat 
čtenář leovikdo - 3.1.2007 > ....ty joo..no JO...to máš vyšperkovaný...tak to sis jistě všiml že nejen v ruznou dení dobu ale hlavně v ruznym ročnim období protože se ti meni i sklon světla.. (dneska spim sama..je mi jasný :-)))
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > čtenář> padej nez te jeden z mych gangsta zabije!
<reagovat 
čtenář leovobejb - 3.1.2007 > ..hm..ja vim...Hela ála Charlie´s angeles...
...zlatooo ..nedělej krávu...chtěls kritiku..:-)
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 3.1.2007 > čtenář> aaargh, kde je admin, kde je admin???
rano se najdes mrtva!
<reagovat 
čtenář Leomocdobrevikdo - 3.1.2007 > héé hééé hééééé
....seš nákej nervozní dneska..to bude tim počasim...
..nebolí tě hlava?
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.1.2007 > Pekny a uto a mesto a vubec pozadi, ale ustredni typek/i kdyz ma bundu naúpod boky/dobrej postoj, ale preci jen dlouhej trup a kratky nohy a zda ze fakt prilis - vubec neni te urovne jako ostatni v tomto - zkusil bych poresit stiny na bunde a zvlast na obliceji a kapuce aby lip zapadnul..
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > Lumig> diky ti :)
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 3.1.2007 > Tiene mi žily až tak netrhajú..ľavá strana tradične dobrá po auto a ďalej akosi čierna prestáva byť čiernou, buď fixky dopísali, alebo neviem..to ma hlavne ruší. Námet nesedí a to vôbec, kompozične mesto+ auto by stačilo, takto sa mi to vidí prepchaté a postavy doplnené akosi nasilu.
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > Karhaj(Sinner)> nesouhlas ani v jednom bode
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 4.1.2007 > to je fajn!
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 4.1.2007 >

líbí zem, architektura, "betlémek" vzadu, vcelku auto. xicht chlápka jakoby vypadlý z her typu agent mlíčňák moc nee... kanál prima.

s těma stínama bych to viděl spíš jako problém repra... i vážně, umíš líp ;)


Body: 4
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > Prokletí> beru beru..
jen se ohradim ze nedelam repra ;)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 4.1.2007 > hair spray king> 

já myslel repro jakožto problém při přenosu do datové věci...

jinak s vaším hodnocení Bělohorské bitvy vřele souhlasím


<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 4.1.2007 > hej kingu vedle toho típka mělo stát embaso takto to je tuctový ;)..ale dobrý baráky a doufám že ti lidi vzadu šalují toho na zemi ;))
Body: 3
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > caesarborgia> a jak!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 4.1.2007 > hair spray king> jeees dal si jim dobrej poměr a jemu zrušil perspektivu ..seš mástr ;)
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 4.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2007 > cheche...vostrej týpek...a mně se to fest líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > Max Bubakoff> me tez.. budu v tomhle stylu pokracovat
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2007 > hair spray king> ty jo...čéče, nenajít tady před rokem geniální kreslířku, tak tě asi lámu na komiks...ale jeď dál na týdle vlně...;)
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > Max Bubakoff> diky za podporu
<reagovat 
čtenář loevadraha - 4.1.2007 > ..jooo ses mástr ...jaxi to měl promyšlený ...do detailu... LOL
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 4.1.2007 > čtenář> plesk...
<reagovat 
LosAlamos (Občasný) - 4.1.2007 > ....nezlob see.. koukej...bodíky...
Body: 4
<reagovat 
MIKI(cz) (Občasný) - 9.1.2007 > podle me naprosto vychytany..to je kresleny podle nejaky predlohy nebo bez? stylove supr supr..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 9.1.2007 > MIKI(cz)> zadne predlohy, vsechno vymysleny...
diky :)
<reagovat 
Bo.Nie (Občasný) - 15.1.2007 > co to je? RR..to auto myslim...
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 15.1.2007 > Bo.Nie> 

je to muj vyplod - nic konkretniho


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter