Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
?
Autor: Tresnicka (Občasný) - publikováno 2.2.2002 (23:51:56)
Mám pro Tebe dárek
už asi půl roku
teď na něj myslím
se slzou v oku
a s úsměvem na tváři
co blázna ze mě vytváří

Mám pro Tebe dárek
a k němu malou prosbu
Neopouštěj více
moji malou ruku...
Neopouštěj více
moji malou ruku!


Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 3.2.2002 > v oku asi, ne?

Nám v práci taky říkaj, že jsme jako firma pro naše majitele třešnička na dortu:-))
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 3.2.2002 > No prave....Ja byla jednou take pro nekoho takovou TRESNICKOU :) Vypada to krasne, ale neni to ono - tet bych byla radsi ten dort, at si blbou tresen dela nekdo jiny...
:) BA NE! Bylo to krasny!!! To jen, ze mam ten darek jiz pul roku....
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 4.2.2002 > .........
;+( plakat a smat zaroven? Me predevsim plakat ;+(
Tresnicka na dortu srdce zmateneho, opusteneho pana ztraceneho, jenz slzou v oku kresli po zdech podpis umreni sveho byti............
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.2.2002 > olasafir> Ten usmev je vsak jen ve svitu prijemnych vzpominek, v udivu ze vsech tech nasich povidek...
Obraz a prijemny pocit, pak usmev na tvari a dalsi jizvou srdce do sten narazi... Chapes? :)
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.2.2002 > olasafir> Nedal si mi znamku :) :( Vim, ze je strasna! Ale nevadi...Kdyz uz to nejde ani pres SMS.... :*
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 6.2.2002 > Nedal jsem znamku? Ja vim...vsakuplne uprimne citim velky klad k teto vecicce, ale nechci oznamkovanim stranou odsunout ten hlavni nazor co na ni mam a to je smutek..... Kazdopadne jinak za jedna :)))))))
Jo a rozhodne to neni stasna basnicka, je takova malinkata ale vserikajici............
:o*
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 1.3.2002 > Taky mam pro tebe darek uz pul roku:)))dvirka a baterku k tofolonu :)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter