Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skutečný důvod
Autor: Shego (Občasný) - publikováno 11.1.2007 (09:11:06)
Takový vtípek který stejně asi všichni znáte. Spíš co říkáte na styl.
Sorry za angličtinu, bylo to dělaný primárně na Deviantart.


Poznámky k tomuto příspěvku
Renee R. Wilfling (Občasný) - 11.1.2007 > Líbí se mi ty vlasy, ale ty ruce má áda nějaký divný, jak drží ten papír i pistoli
<reagovat 
 Shego (Občasný) - 11.1.2007 > Renee R. Wilfling> nojo v anatomii ještě plavu :-/ a to sem se to snažila nakreslit podle svy ruky...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 11.1.2007 >

mě baví, styl slušný, jen malou technickou, že fírer spíš chodil v hnědý nebo černý ;)

ale prima


<reagovat 
 Shego (Občasný) - 11.1.2007 > Prokletí> no vidíš tak to sem nevěděla :)
jináč dík :)
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 11.1.2007 > Ježišmarjá,on už je i tady!!!Každopádně pěkně nakreslenej.
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 11.1.2007 > Nemůžu si pomoct, ale na druhým obrázku vypadá jak kříženej s Hirohitem.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.1.2007 >

Jsme v Čechách, tedy napsal bych to česky, obrázek je ale suprovej.


<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 11.1.2007 > Takhle Hitler vubec nevypadal....
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 11.1.2007 >
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.1.2007 > Viz renee, plus on prece nosil jine strihy uniforem - tady ma nejakou "zakladackou"...
<reagovat 
 Shego (Občasný) - 12.1.2007 > Lumig> ja sem se to snazila odkoukat z nejakejch fotek co byly na netu
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 12.1.2007 >

Ano, na druhém obrázku má divně vaječný obličej, na uniformě jsou především divný kapsy a první knoflíček (divně nasedají na sebe klopy)... jinak uniforma byla hnědobéžová, skoro nikdy nenosil pásek a už vůbec né s celokovovou sponou WH, ale když už tak širokej dvoutrn důstojníků, a na saku v té době nikdy a nikde nebyly tyhle úchyty na pásek, očka.... ;o)

Vlasy super, horní obličej taky.


<reagovat 
Frost (Občasný) - 11.1.2007 > Pokud se negdo chete střílet do hlavy hlavně ne do spánku. To funguje jen v amerických filmech.
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.1.2007 > Frost> to sem uz nekde cet ale taky sem videla neco podobnyho z realu a fungovalo to tam taky.. takze podle mne kdyz clovek neni levej..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 12.1.2007 > toono> Je třeba pouzit rychlopalnou zbraň, malej kalibr ti akurat poškodí mozek a zbytek přežívá. Zemřeš většinou na absces nebo selhání jinejch orgánů po delší době. Proto je nejlepší brokovnice nebo jiná puška. Z literatury je znám případ, kdy si polskej důsojník sázek do hlavy 22 kulí a nic. Tenkrát fasovali nějakej malorážkovej průměr či co, ale mám to jen z doslechu.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.1.2007 > Frost> ja rozumim co chces rict, ale myslim ze kdyz si strelis tim 7,62 do spanku ze zas nejak trpet nebudes, taky sem byl skeptickej ale pak jsem videl to video a tam to vypadalo fcelku spolehlive.. jinak se jako mladej hosik cet pripad v 100+1 zahranicni zajimavost ze prej nakej prokurator koupil od nakyho italskyho mafiana 5 ran do hlavy, a prezil to prej docela v mentalnim zdravi, pak mu prej rikali muz s rozbitou tvari, ale proc, tak na to se jiz nepamatuji..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 12.1.2007 > toono> Já jich pár viděl naživo a řešil nych to asi jinak...
To je jasný v dětsví trpěl silným akné. Ten mafián střílel v sebeobraně lek se ho večer v průjezdu a nasypal to do něj.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.1.2007 > Frost> kdyz nake statistiky uspesnosti ruznejch technik sem na netu nikde nevidel.. a pak po cloveku chteji aby se zabil..
<reagovat 
Frost (Občasný) - 12.1.2007 > PS taky v tom hraje to, že máš podvědomě strach z bolesti a smrti a v okamžiku kdy mačkáš cukneš trochu pistolí a je to pryč a z tebe krypl.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.1.2007 > Frost> je jistý, že shotgun je shotgun...to máš jistotu...ale i s jinym porichtungem se dá vodvíst kvalitníá výkon...taková vosumapadesátka nastavená na dávky...obecně je jistější vložit hlaveň do úst...fajnšmekři ústa ještě před výstřelem naplní vodou, pak se to blíží shotgun efektu...
<reagovat 
 čtenář Shego neprihl. - 15.1.2007 > Max Bubakoff> No a co treba si dat do pusy granat a vytahnout ten spunt? To by taky slo ne :D
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.1.2007 > čtenář> shego...esli máš takovou chlebárnu, že tam RPG nacpeš....tak jo...zkus potrénovat s žárovkou-...;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter