Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 19.6.
Leoš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O lidech (a jejich vztazích)
Autor: asics (Občasný) - publikováno 7.2.2002 (00:48:58)


Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > Takže jednak k textu. Třeba hned úvodní odstavec kombinace - byla, byla, byl je odstrašující.
Nevím, do jaké kategorie jej zařadit.
Dokonce si myslím, že nelze ani hodnotit něčí strádání.
Jinak k obsahu. Je asi trošku naivní myslet si, že se svými bývalými navážeme nějaké pevné přátelství. Všichni sice tvrdí všude, jací jsou úžasní kamarádi se svými bývalými láskami, ale pokud vím, tak v praxi to probíhá asi tak, že si zavolají jednou za půl roku, když něco potřebují, nebo se náhodně sejdou. Jak říkám, na světě je dost lidí na to, abychom si nemuseli dělat přátele ze svých bývalých. Ono to ani nejde, ten vztah už je jiný, protože ti lidé spolu něco prožili a něco velmi intimního a tím, že se rozešli, došlo v jejich citovém rozpoložení k mínusu vůči tomu druhému. Jinak řečeno, od lásky je velmi blízko k nenávisti a je to stejně hluboký cit. A pokud se někdo snaží toho svého bývalého nějak společensky pošpinit, nezbývá nic jiného, než si asi najít jinou společnost, pokud ta stávající na praktiky toho, kdo hanil, přistoupila.
Mstít se je dost komplikované a člověk si tím jen otravuje vlastní život. Prostě je asi lepší, mávnout rukou, vydat se do víru nočního života a najít si někoho mnohem lepšího:-))

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rezi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter