Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Usnula, v bárce z bílých mušlí
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 17.1.2007 (18:33:46)

Co pěna
sten
v bárce myších děr
svůj stín nadosah
slánkou v kruzích sklenic
sardinko
v konzervě pranic
pranic nenaříkej

snad jednou
za tebe
sleďům
v čirém láku
nožem zacinkám

V peří jak len
racek zachechtá
hlasy ježovek
sůl
žízeň zalechtá

Šahá nymfa z moře
po studeném fláku
v bárce z bílých mušlí

stařec, dívka, moře

na vrak rybám ušil
vlídný krabí muž.


***



Poznámky k tomuto příspěvku
zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > ta ano *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.1.2007 > má to zvláštní rytmus, ale má .. šahá nymfa z moře po studeném fláku - to je teda flák
Body: 5
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 17.1.2007 > Fajn...
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 17.1.2007 > asi bych si dal pěkně kyselýho zavináče...po těch chutích ..
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Ano, já si naordinovala pohádky jako psychoterapii, pomáhají mi můc cynismus převádět do naivní dětinskosti...Mám rozpracovanou maňáskovou pohádku O liščce Koulišce a chrtovi Vychrtovi, kterého malá Kuli nazývá Koláčem... Ona má spoustu nectností a žije ve vykobercované popelnici, on je z pouští Saudské Arábie, morous na dlouhých nohách, podobný stáhlému králikovi...Ona kulatá, s netopýříma ušima, krátkýma nohama, je dětinská a naivní, krade cikáňata v kočárku od sámošky a je věčně hladová, nutí Koláče, když je nemocná, jíst její prášky, aby na něho neviděla, zaskládává ho polštáři...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků> Kde to budeš hrát?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Asi se to pokusím jen sepsat za spoluúčasti mého bývalého přítele, to on je ten chrt a já ta Kouliška, opět lidské vlastnosti přeneseny na zvířata, a pokusím se najít vhodného ilustrátora...Hrála bych, hrála, kdyby se našel někdo, kdo by souhrál...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků> Vzhledem k mé velké představivosti.......snad i vidím,že to bude fajn :x) Takové roztomilo - bláznivé? ....proč krade cikáňata?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Protože jsou z čokolády.-), proto má i černošskou panenku a knihu o pralinkách, kterou čítává před usnutím, má ale strašný strach, že si z toho zkazí zuby, takže po skončení čtení téhle labužnické knihy si je jde hned vypucovat jahodovou pastou s Ferdou mravencem...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků> Oblíbená značka mýho syna...je fakt výborná ;x)

Také jsem měla černošskou panenku,přinesl mi ji Ježíšek z NDR...milovala jsem ji,ale tak nějak se ztratila při častém stěhování :x(
<reagovat 
Barča (Občasný) - 17.1.2007 > Fantastické ! Jako zvláštní pohádka pro dospělé ... I ten obrázek ... ( Ten je kreslený myší ve Windows paint ? )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Barča>  Obrázek je stáhnutý volně ze sítě, né že bych ho nedokázala sama nakreslit...Jsou to takové mé dětinskosti, i přes biologický věk, řazený mezi ranou dospělost...Děkuji Vám za dívání a čtení, snad jste se moc,dámy,nenapily slané vody .-)......
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků>  Myslím, že by tam měl být podpis autora, u obrázku ... Je to opravdu zajímavý naivistický styl...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků> ...a i kdyby napily. Barča to vystihla - vážně takové až pohádkové... :x)
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 17.1.2007 > jde ti to pěkně od ruky
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Zanzule, nějak se nám to tu pití slaných vod opakuje...Myslím, že jsme prosoleny již dost.-)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků> :x)))
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Barčo, hladí, že?Jsem ráda, že souhladíme pocitově.Bohužel se mi nepodařilo zjistit, kdo je jeho autorem/kou...
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 17.1.2007 > Janele z Liků>  Ani přezdívka tam nebyla ?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Líbí se mi, že ježíšek byl mezinárodní a donesl panenku narozenou v banánových listech...Ty máš chlapečka?To je krásné, také bych chtěla malého uličníka. Když jsem byla prý malá, šli jsme po Krkonoších, vprostřed cesty stál děda se svým stolkem, na kterém měm přišpendlené své obrázky tamní krajiny a hor, tak dlouho jsem kopala do stojanu, až se většina zřítila, a že v ten den nebylo zrovna sucho...Za ztrátu věcí během stěhování mohou šotci zášupníci, jednoho mám v knihovně, zanechává po sobě drobky, někdy se schovává v dětských bačkorách, doporučuji vykuřovat mentolem, jsou na něj alergičtí...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Nic, prodávám, jak jsem loupila...
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 18.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 19.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 21.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 22.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 24.1.2007 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 24.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.6.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.7.2007 >

Bylo mi moc příjemně v tvé přítomnosti, číst si tvou poezii a tvé poznámky, byl milý ten exkurz do cizího světa. Věřím, že bys mě byla pozvala sama, že jsem nebyla nezvaný host.


Body: 5
<reagovat 
Khaooohs (Občasný) - 19.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jepice (Občasný) - 30.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > sten
v bárce myších děr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter