Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O genialitě.
Autor: Ungeheuer (Občasný) - publikováno 9.2.2002 (00:59:17)
O genialitě.

Netvrďte nikdy přímo, že jste geniální, i když taková ubohá banalita, jako VAŠE VLASTNÍ GENIALITA, vám samotným už léta připadá jako zcela samozřejmá. Raději počkejte, až (hloupé) Lidstvo vaši genialitu časem zjistí samo. Chce se po vás pouze dvojí: nekonečnou trpělivost a skutečnou genialitu, aneb geniální trpělivost. Jenže co je to pro vás, když vy sami jste tak geniální, že ?


Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 9.2.2002 > Jenže já opravdu geniální jsem. Nic jiného bych v tom neviděl.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 9.2.2002 > To je skvělý, že ty jsi génius? :)))).
Body: 5
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 9.2.2002 > Jestli jsem někde napsal, že jsem geniální, byl to překlep. Jenomže já jsem to nenapsal - tento příspěvek je určen skutečným Géniům. Například čemelákovi. Bzzzzzz Bzzzz Bzzz Bzz Bz B nic.
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 9.2.2002 > z toho výběru na konci si nějak nemůžu vybrat, třetí možnost neexistuje? :-)
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 9.2.2002 > Ehm.
Za nadpisem se nedělá tečka. Před "aneb" se nepíše čárka. Lidstvo s velkým písmem je také poněkud podivné.
A to i pro naprosté génie mého formátu.
;-)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 9.2.2002 > Ungeheuer. Nenapsala jsem ,že si to někde napsal ,jen mám podezření :)))).
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.2.2002 > Čekal jsem něco duchaplnějšího. Ono být geniální skutečně nemusí být žádný med, protože vám málokdo rozumí, ten člověk žije v jiném světě a mnoho jich vede pochmurný, osamělý život.
Navíc v tomhle kontextu je génius takřka pejorativní označení někoho, kdo se chlubí svojí inteligencí. Ale tak to snad není...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.2.2002 > no asi jako Centaur..."lidi sou ruzná" říkal nám náš učitel...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 10.2.2002 > Hudson.No tak, to přeci není o genialitě, ale o těch co si myslí ,že jsou géniové, je to přeci aforismus a má mnoho rozměrů. Tak nebuď takový puntičkář :))).
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 10.2.2002 > Zjistil jsem, že to slovo "geniální" znamená něco jiného než jsem myslel. Omlouvám se.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.2.2002 > DETAILISTA se říká...detailista :-)))
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 10.2.2002 > Ad Fines: Máš podezření, že je to schováno mezi řádky ? Omyl, pokud mezi řádky něco je, tak jenom bledá závist.

Ad Hellen: Pokud nějaká třetí možnost existuje, géniové ji jistě najdou i bez mé pomoci...

Ad Centaur: Máš jako obvykle vždycky pravdu, filozofe. Navíc máš taky hvězdu, ale nevidíš ji. Nikoliv na čele, ale na nebi a přesto ji nevidíš. Proxima Centauri je totiž pouhým ok[n]em neviditelná a navíc je "umístěna" na jižní hvězdné obloze - jako Jižní Kříž. Přesto je to hvězda nám nejbližší, vzdálená "pouhých" 4.3 světelného roku.

Nicméně s tebou souhlasím, Centaure - tenhle příepěvek je plytký a bod si nezaslouží. Ale ta bouřlivá diskuze mě překvapila, což se netýká jen tebe.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 10.2.2002 > Hudson. PUNTÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍČKÁŘI!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 10.2.2002 > Unge. Jo je, já to tam našla!!!!!!!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter