Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plakát k 60. výročí osvobození
Autor: caesarborgia (Občasný) - publikováno 19.1.2007 (21:32:21)


Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.1.2007 > Ja osobne by som sa vykašlal na prvú postavičku vľavo. A čo si kompozične sledoval tým, že kým začne text je tam hromada voľného miesta? Text by som dal vyššie(alebo postavičky nižšie).
Neviem, či to je "hlubší kritika" len komentujem a pýtam sa.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.1.2007 > Karhaj(Sinner)> díky postavičky jsem posunoval byly i verze s textem nahoře ..různě ale dal jsem na představu že to je billboard a přišlo mi to tak nejrazantnější :)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 19.1.2007 >

Mě to přijde silně zajímavé...a ...prostě působivé 


Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.1.2007 > Dani> díky Dani..přitom to zabralo 30 minut práce i s rozpalama..:)..nejlepší myšlenky přichází v nevětším presu ;)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 19.1.2007 > zaujalo
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.1.2007 > protěž> dík
<reagovat 
RD (Občasný) - 19.1.2007 > Zdalky lepsi nez zblizka. Graficky naprosto spravne. Zadny duvod pro cervenou barvu v textu. «Postavicky» by si zasluhovaly lepsi propracovani.
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.1.2007 > doupovec> tj souhlas ..ale zrovna sem psal že sem to mastil za 30 minutek aby to bylo fofrem hotový ..červená byla korekce prófky s tím sem nic dělat nemoh..ještě mi tam nacpala pod ty lidičky jende červený text "pozor děti" což sem vůbec nepochopil a smazal to tajně protože to vypadalo jak od masového vraha..profáci sou nekdy bedny
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.1.2007 > caesarborgia> Okolnosti vzniku jsou zajimave pouze pro kunsthistoriky. Divaka zajima dilo same.
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 20.1.2007 > doupovec> 1) odpovídal sem tímto způsobem Dani spíš než tobě jen sem to zopakoval
2) nevím co sem pleteš kunshistoriky když to je obyčejný plakát a ten fakt asi tento tip lidí studovat nebude..je to masová záležitost vííš?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.1.2007 > čtenář> By ses divil, co vsechno kunsthitorici nesledujou. (Muj znamy dela doktorat z katalogu IKEA.) By the way: typ, ne tip.
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 20.1.2007 > doupovec> ježiš tak za ten tip se fakt omlouvám a věřím že tyto TYPY lidí studují všechno kolem ale toto je jak sem řek pro širokou věřejnost ..má to být snadný na "chápání" ne na studování pro laika jistě ne
<reagovat 
Luxia (Občasný) - 20.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > jedinou maličkou výtku, že když už barevnou šedesátku, tak barvu vytáhnout z rezavý ve figurkách, jestli ale vůbec

jinak výborné, prima
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 20.1.2007 > Viz doupovec a Prokleti, 5
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 20.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.1.2007 > technicky by to lip slo, ta cervena sedesatka se tam ztraci, ale napad zupa!
Body: 5
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 20.1.2007 > velmi jednoducha a pritom silna myslienka. nic by som nemenil...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 20.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 22.1.2007 > Je to sila. jednoduchy ale je videt ze primyslel nad tim )))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.1.2007 > DEEMA> díky Deema ani nevíš jak rychle ;))))
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 20.1.2007 > Díky všem za komenty ..změnil sem co šlo aby to nestálo za hovno :)
<reagovat 
 Luxia (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> Jé vždyť ty si autor tohodle slavnýho plakátu. Zoubek /nebokdotobyl/ vyplácal takovýho bronzu, a tobě na ubývající lidi stačil papír. :-)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.1.2007 > Luxia> jasnýý ..xix to je co?..taky čumím ale čím víc sem to odflák tím víc se mi to líbí..začínám mít povahový rysy jak jeden autor Praskunst tady :) thx
<reagovat 
 praskunst (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> já bych na ty ubývající lidi vyplácal víc živých..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.1.2007 > praskunst> a kde mám bod plazáku???
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 23.1.2007 > pekne..;o)
Body: 5
<reagovat 
jafa (Občasný) - 22.1.2007 > taky na mě bohužel ten motiv působí proflákle... přestože jsem si přečetla, že se jedná o děti a že význam je zřejmě posunutej jinam než na Újezdě - tady se mi zdá o dost brutálnější (tam to má zřejmě symbolizovat spíš postupné zapomínání na oběti)

btw - neměl by sis zaškrtnout "autor má zájem pouze o pozitivní kritiku?"

jsem připravená na nejvynalézavější útoky na svou inteligenci, vkus, morální integritu atd. atd. za tuto svou velkou vinu a pitomost, že nejsem z této tvé práce nadšená... a asi se pak půjdu někam vyplakat, a tak nebudu odpovídat ;)

pěknej den



<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.1.2007 > jafa> na Újezdě jsem nikdy nebyl a snad mi to ty a pár stejně inteligentních jedinců nepostrádající morální integritu nebo kerou piču odpustí..nevim o čem se tu furt bavíte :) ..o žádný děcka nejde to si četla trochu moc rychle ...a plakát vypadá jak vypadá protože sem ho musel odevzdat do 15 minut stačí? :)
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 25.1.2007 > caesarborgia> jo, stačí ... pís plís

"slečinka" a "došourala" mě potěšily - hezký slova

když Újezd neznáš, tak neznáš. Většině lidí ta podobnost stejně vadit nebude. Nějak myslím (nevím), že ten motiv byl už použitej hodněkrát, že to není Zoubkův nápad (byla by to první věc, co by se mi na něm líbila)

Luka Maléra neznám, nikdy jsme si žádný cukrátka nevyměnili a nepsala jsem Ti kvůli němu, ale když se podívám tady na ty poznámky, připadá mi v pohodě (na rozdíl od Tebe, kterého jinak taky neznám) -ale zároveň neznám ani historii vašeho vztahu, je-li nějaká - třeba Ti kdysi nějak hrozně ublížil... nebo se tak aspoň cejtíš?

je to jako když jedeš v tramvaji a někdo začne bejt na někoho jinýho přede všema sprostej... chvilku trpíš a potom (pokud máš povahu jako já) vstaneš a řekneš "Ale pane...!"

možná máš k té extrémní popudlivosti, hrubosti, urážlivosti, útočnosti, nadávkám, nízkostem atd. nějakej vážnej důvod, pak se omlouvám

přeju ti klid, vyrovnanost, spravedlnost. Nesoudím Tě a žádný nesympatie ani zášť k Tobě nechovám, jen se mi nelíbí ta hrubost ... jsi v moci emocí. Jsi nervózní, že je Tvůj talent ještě nedoceněněj? Anebo Ti jde o to, vyvolat tlakem protitlak, a tak na sebe upozornit?

měj se dobře, j.

sorry za ty děti, četla jsem asi fakt moc rychle

<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 25.1.2007 > jafa> to se mi snad zdá..ještě nejakej psycholog????
<reagovat 
 čtenář jafa - 25.1.2007 > caesarborgia> njn, naběh sis

už končim, zdar :)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 21.1.2007 > dobrej fór s tim papírem postavičky stejný zároveň jiný, ale inspirace Újezdem z toho kouká....
Body: 5
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.1.2007 > Luk Malér> milý Luku nebudu Tě urážet to zvládáš docela dobře sám...ale každý se nepotřebuje inspirovat podobným způsobem jako ta "pseudovýtvarná" skupina kolem tebe..navíc..v dizajnu a propagační grafice se ti stane průměrně u každého pátého nápadu že už někde existuje ..podobný plakát jsem sice neviděl, ale kdyby tady ta slečna nevzpomněla jistou podobnost tak bys vymyslel ještě větší pičovinu jak jsem si u tvejch komentů zvykl..asi se budeš divit že se vztekám když si mi dal 5 bodů..ale já právě takový výtvarný nuly mám nejraděj..ještě když hodnotí čemu nerozumí..asi seš velkej konzument když i víš kde čerpám inspiraci ..trotle..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.1.2007 > caesarborgia> 

neprodávaj tě zmenšenýho - tak 20 cm - a vypínacího? To bych si tě koupil a tak pět minut denně pouštěl, je to neuvěřitelná prdel číst ty tvý útočný bláboly, jak když mrněti sebereš bábovičku a vono s sebou plácne na zem a začne mávat ručičkama nožičkam a vyřvávat nesmysly.

Těšim se na další - esi to bude stejně dobrý - pošlu pár avíz.

P.S. ten Újezd mě napad hned jaxem to viděl a přečet si pojmenování


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.1.2007 > Luk Malér> pro tebe blbe odpověď stejná jak pro inteligentní slečnu co se došourala hned po tobě
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.1.2007 > caesarborgia> 

Nojo, ale na to nejdůležitější si novodpověděl: neprodávaj tě zmenšenýho - tak 20 cm - a vypínacího?

Zklamals - nic vtipnýho, zas jen to mrně třepající končetinama při rozšláplý bábovičce

 

začíná s tebou bejt nuda.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 23.1.2007 > Luk Malér> tvoje inteligentní otázka mně fakt nepronikla do mozku ..sry seš asi na jiný vlně řek bych v řiti ..vtipný je jen jak ta slečinka co tu kritizovala stejně jako ty si tě došla podpořit jinak ..k plakátku asi splnil svůj účel když ve vás vzbutuje vzpomínky na místa kde se tyto věci děly-třebaže na díla mistrů což mi lichotí..takže pro mne je kritika vás dvou docela potřebná a cenná i to že jste se shodly neco dokazuje jen nevím čím bys chtěl pobavit..:/..jsem artista ale ne tak jak ty si je představuješ a hodnotíš ..to musíš k cirkusu :)..tady seš jinde
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 23.1.2007 > Luk Malér> jinak tím jak se bavíš u podobnýho plakátu jakotentojen ukazuješ jak si citlivý člověk..ubožáček takovej ..co ho nic moc nemůže trápit bábovička jak si napsal
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.1.2007 > caesarborgia> 

líto v tom smyslu, když koukáš na někoho, kdo byl fakt dobrej typ, a pak ho vidíš, jak ho něco zničilo, chlast, děvky, automaty, tvrdý drogy nebo ho zblbla práce, moc, něco takovýho a už mu nejde pomoct - tak ňák tě vidim.....

 

přeji brzké uzdravení


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.1.2007 > caesarborgia> je mi tě líto, jaxy bez smyslu pro humor, bez nadhledu, bez pochopení - a nauč se česky
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 23.1.2007 > Luk Malér> doporučil bych ti taky neco ..di se hádat jinam ..tady na toje asi málokdo zvědavý "estéte"
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 23.1.2007 > Luk Malér> nemáš co litovat tebe to nikdy nepotká nulo
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.1.2007 > caesarborgia> ty hádku vyvoláš mongole, a dyš ti dojdou argumenty, chceš ji skončit bambulko... seš fakt srandovní asi jak film o Brežněvovi
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 25.1.2007 > Luk Malér> ano jsi velký vítěz .. ještě neco?
<reagovat 
 Čtenář - 28.1.2007 > caesarborgia> ÁÁÁÁ NÁŠ DOBRÝ ZNÁMÍ!!!!
POKUD VÍM KVŮLI SVÝM STUPIDNÍM NÁZORŮM A VULGÁRNOSTI JSI MĚL PROBLÉM SNAD VE VŠECH NETOVÝCH GALERIÍCH KTERÉ JSI NAVŠTÍVIL.Z GALERIE AO TĚ VE SLUŠNOSTI SPRÁVCE VYHODIL,TO STEJNÉ NA MINIMAXU ATD...
NO CHUDÁCI TOTEMÁČI!!!!
PAMATUJI SI TVÁ DÍLKA NA AO.NIC MOC.VŠUDE JSI VŠECHNO VYMAZAL.KDE JSI STUDOVAL? ČETL JSEM TVŮJ DALŠÍ VÝPAD TVÉ BLBOSTI POD PŘÍSPĚVKEM JEDNÉ HOLKY.TAK SE NÁM PŘEDSTAV A HLAVNĚ KDE UVIDÍME TVÉ VÝTVORY.

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.1.2007 > caesarborgia> ne
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 29.1.2007 > dík za reklamu ale bacha šerloku na minimaxu je tak málo lidí z ao že bych tě tam moh snadno odhalit :)..to asi chceš ne? :)
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2007 > Škoda Kiďáků. A toto je pro mě silné.
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 6.2.2007 > Damika> díky Kidy nikdo moc nebere tak to potěší :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter