Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Flekatá hadice z kolekce Zvěř
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 20.1.2007 (20:46:09)
následující v kolekci>
pokus kreslit pastelkama, kterej dopad ještě hůř než jsem čekala...je zralej na ukousnutí hlavy, kdyby měl něco co by jí aspoň trochu připomínalo...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář retriever - 20.1.2007 > zadnej pokus......fakticky mlok.....:)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > možná akorát vzhledem k odlesku na těle moc temný oko, ale líbí se mi ;o)
podle reálu? fotky? byť vzhledem k věci na tom moc nezáleží
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.1.2007 > Prokletí> Podle fotky,kde bych vzala mloka?(sice možná budu mít gekony,ale to až kdovíkdy...) Hlava je celá na prd, nějak ty pastelky prostě nezvládám... 
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > Malá.hloupá.holka> S tou přehnanou sebekritkou - aby ses neposral, Václave ;o)))))
Zas tak zlý, jak říkáš, to nejni.
<reagovat 
Luxia (Občasný) - 21.1.2007 > Tyjo bylo by super umět takhle kreslit. Je to mlok. Mraky práce a tak.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.1.2007 > Luxia> ne je to mrak ..mloky práce .)
<reagovat 
 Luxia (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> v tom případě, až poběží po lese, ať nás neolizuje, jsme pro něj jedovatí
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.1.2007 > Luxia> :) Sinner jistě běžet neumí ..bohužel :(
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> Napriek tomu olizujem všetko čo taktiež nebeží:))
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 20.1.2007 > hele mlok...
Body: 4
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.1.2007 > VonBerg> POKUS o mloka
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 21.1.2007 > Malá.hloupá.holka> Milá.Malá.Hloupá.Holko, zvládla jsi to dobře a s přehledem. Mě se třeba zrovna ta hlava líbí. Jenom dávej pozor na kontury. Nevím sice postup, jak jsi to kreslila, ale tady je to podobné jako se studiemi, na nichž se většinou nedělají kontury. Okraje se nechají samy vystoupit vystínováním. Mám totiž dojem, že právě ty okraje ti to trochu kazí. Myslím ty přesahy pastelkou na noze. Zkus to s akvarelovými pastelkami, ty jsou super, lepší než obyčejné, byť Koh-I-Noor nebo Staedler;-)(nějak tak se to píše)
Doporučil 
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 21.1.2007 > Efča> Děkujuu..(červenám se až za ušima...) Pastelky si možná časem nějaký akvarelový pořídim...až budou prachy...teď mám nějaký co jsem sebrala bratrovi a jsou naprosto přííšernýý... Postup nevim...nějak sem to nikdy neštudovala, tak si čmárám jak chci, vidět mě odborník, asi umře...ale "okraje" si snad budu pamatovat a pokusim se s něma příště něco udělat.. Děkuji.:-)
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 21.1.2007 > Malá.hloupá.holka> to se nečervenej, ode mě pochvala ještě tak moc ani neznamená;-)Jo až budu nějak známá, to rudni:-)
Jsi šikovná a skromná holka:-)
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.1.2007 > Takéto nám behajú po lese..:)) Dobrá kritika čo?
Páči.
Body: 5
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.1.2007 > Karhaj(Sinner)> jestli vám běhají po lese to chce je olizovat sou jedovatí :)) .btw Efčina kritika RULEZ! :P
Body: 5
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> ;-)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.1.2007 > pekne celkem zada, skoda trochu ze kazde ocko jinde..
Body: 4
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.1.2007 > ale jo, mločice je to pěkná, taková heboučká, skoro jakoby měla spíš kožíšek...
Body: 4
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.1.2007 > ...a mně se líbí
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 21.1.2007 > hezzkáá ještěrkaaa
Body: 5
<reagovat 
čtenář ZenChai - 22.1.2007 > Jo je to dobrej mloček. Ta hlava je vážně trochu neforemná, ale to nevadí. Zkus si jí když tak někde naskycovat a ona bude příště vypadat líp. Co se týče těch pastelek, tak na pokus je to slušný.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 22.1.2007 > Má pózu jezevčíka, co se právě drbal za uchem a teď čeká, že ho dál budu drbat já...
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 22.1.2007 > xmark> A já si furt říkala koho mě to sakra připomíná!! (kamarád má jezevčice..)
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 22.1.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 23.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 24.1.2007 > pseudomlok super....;o)
Body: 5
<reagovat 
Leonardo (Občasný) - 24.1.2007 > ..skoda tech oci, a skoda, ze tam neni stin. Bez stinu to nevypada nikdy moc cool :)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter