Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž mejch snů... z kolekce Tlamy
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (10:25:49)
další v kolekci>
Strávili jsme spolu tři hodiny v mym pokoji-jen já, on a Čajkovskýho koncerty...ke konci už jsem měla nutkání ho hodit z balkónu a znovu ho zabít...A na to druhý rameno už mi došla trpělivost a tuha, ale stejně by ste mě ho strašně zbuzli kvůli něčemu jinýmu,tak to je asi celkem jedno... A NENI to harry potter, jak tvrdila sestra...ač mu je MOŽNÁ trošku podobnej..


Poznámky k tomuto příspěvku
surma (Občasný) - 27.1.2007 > ze jsi to kreslila jen 3 hodky tam je videt priste tomu dej víc a bude to lepší... do Lennona to má jestě dost daleko a ten název je dost blbej... ale to je věc názoru... můj první portrét podle fotky byl také Lennon tak si to ještě trochu pamatuji ten nos byl ostřejší, ty usta máš blbě a ta brada je blbá, ty oči jsou moc měký... nepřesvěčivý a já tam jestě maloval jemný fousy na té mé předloze neby asi tak 3 dny oholenej, ale vím že jsem to tehdy maloval až do večera tokovej 7 hodin což mě moc nevyčerpalo byl jsem zvyklej 8-9 hod v kuse... to mi už pak trnuly prsty, tak že jsem si polštářky musel masírovat, protože jsem ty tužky moc svírál asi jsem měl strach že mě utečou...
Body: 4
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > surma> až na něj zas budu mít náladu, pokusi mse ho trochu zlennonovatět...ale teď jí nějak nemám,no...Pusa je na nic, to vim, jenom nevim co s ní...řikám že jsem lama...:-D No ale děkuju za rady(nebo prostě za to cos mě tu napsal), pokusim se si to vzít k srdci..:-)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > jen mě ještě napadá, co asi ženský láká na egocentrický podpantoflácký smažce?....
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Hmm....nevim...osobně ho neznám(možná i proto že je mrtvej)....ale vypadá sympaticky, neee?(přiznávám se, ten název je trochu přehnanej...nejlepší je přece Eso Rimmer....)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > Malá.hloupá.holka> připravte mi uzenáče, velebnosti
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> na snídani jsem zpátky...:-D
<reagovat 
Efča (Občasný) - 27.1.2007 > tentokrát tě chválím, postrádám tam nechtěné linky, šikulka. Hezké prokreslení stínů. Na vlasy bych si dávala pozor, vypadají jako z drátů, nicméně dobré. Těším se na další věci:-)
Doporučil 
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Efča> Děkujiii... Vlasy nezvládám, musim se učit.:-)
<reagovat 
čtenář cb - 27.1.2007 > neni to Ayrton Senna ? ten je prej taky mrtvej
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > čtenář> Joo, hodně lidí je mrtvejch.....;-)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 27.1.2007 > já v tom opravdu vidím JENOM Pottera, škoda .)
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Rawen> co nadělám.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > homer simpson zamlada tak v jednom díle vypadal ..ale bez brýlí xi :P
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.1.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 27.1.2007 > Hej, já nevím...ten Lennon mi nepříjde špatnej....poznat, že je to on, tak to určitě je....jediný co, tak mi příjde, že originální Lennon měl možná trošku užší obličej....ale jinak f klidu:-)
<reagovat 
Dareen (Občasný) - 27.1.2007 > Já jsem to teda poznala hned, že je to Lennon...žádnej Harry Potter mě ani nenapadl. Líbí se mi stíny v obličeji.
<reagovat 
Erma (Občasný) - 27.1.2007 > jo Lennon - kde ty zlatý časy jsou - je to won, já to poznala hned - dobrý :-)) a protože ho mám ráda asi jako ty tak 5 :-)
Body: 5
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 28.1.2007 > kdybych ho nakreslil takle já, byl bych (relativně) spokojenej
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.1.2007 >

a víš ti ty, že Harry a Johny maj fakt něco vizuálně společnýho? - vypadaj jako chytrý sexy kluci - Lennon byl ale jako dospělej chlápek celkem démon (a vilně nenasytnej) .. do jeho reinkarnace bych taky šla :-)  (ale takovej Gérard Philippe .. jemné rysy i chování, obrovské charisma, neodolatelný úsměv, milý, skromný, skvělý, zábavný a duchaplný herec - ach, mon chéri )


<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > anae> Jeho reinkarnace bude na nic...to se chce vrátit v čase...:-) (s kamarádkou už sháníme 15 toustovačů na stroj času a pojedem do woodstocku..za nim se pak můžem stavit taky, nee?..:-D)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 27.1.2007 > Malá.hloupá.holka> woodstock bych teda taky chtěla absolvovat v reálu - Jimmyho Hendrixe, Ten Years After ... Jesus Christ! jdu s váma zpět, to bude jízda juchů ... Lennona ti nechám
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > anae> juuaa, oddělám Yoko ono a bude můůůj...:-) S tim Woodstockem to máme vymyšlený takhle: tři dny škola, tři dny woodstock..a když bude ve němčina, tak tý školy jenom dva dny...:-) Nemáš toustovač?...;-)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 28.1.2007 > Malá.hloupá.holka> nemám toustovač, ale jsem úča němčiny
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.1.2007 > anae> hooo*noo......:-D
<reagovat 
trilian (Občasný) - 29.1.2007 > Vážně vypadá jak Potter
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 29.1.2007 > Myše dobře nakreslila!
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 30.1.2007 > tak tohle kazdopadne pobavilo....jendoznacne diskuze pod obrazkem, pak taky cerno na obrazku......ale lennon taky dobrej...;o)....a harry vypada hur, neboj...;o)
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > není to hery potr... je to billl gates
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> ježiš toho neeee....
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > Malá.hloupá.holka> ještě jéžiška do toho motat... no potěš koště
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Je to Bill Poter z Nazareta:))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > Karhaj(Sinner)> maminko, ty to vidíš!!!
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> A teď přichází chvikla napětí, kdo to měl být doopravdy...ticho v sále, nikdo se ani nehne...na podium přichází vysoká hubená a malej tlustej...otvírají obálku se jménem...a tím něšťasníkem se stává....John Lennon...asi má kliku že je mrtvej...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > Malá.hloupá.holka> chudák Lennon, kde má kliku? to je fetišistický hanobení mrtvoly, fuj fuj, strkat mi kliku do..........
<reagovat 
 AcinonyxJ (Občasný) - 4.2.2007 > Malá.hloupá.holka> mno při prvním pohledu na obrázek mě napadlo Beatles...
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> No promiň, za co mě mááš?...Já jsem přece slušná!..Ani by mě nanapadlo strkat někam mrtvýmu Lennonovi kliku....
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > AcinonyxJ> Aspoň tak..;-) taky jsi ho mohla považovat třeba zaa.....kdo je nesympatickej a má brejle kromě potra?...
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 21.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
tatra.s.bananama (Občasný) - 31.3.2008 >

Jé!! Harry Potter!


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 0 0 0 0 0 0 (1) 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter