Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svědectví dcery matky Jany H.
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 28.1.2007 (00:31:30)


 Janele z Liků (Občasný) - 29.1.2007 > ztratila> Za prvé není to má image, žádná antidepresiva neužívám, nelituji se, nejde o mrtvoly, vyhřezlosti, perverzi a podle mě je dobrá literatura ta, která není jen o umně poskládaných slovech, které dokáže mimochodem geniálně zpracovat počítač, vygenerovat takovou povídku, u které je velká pravděpodobnost, že uspěje, ale právě o oné zmiňované senzitivitě, která je jedinečná momentálním rozpoložením, to tedy neznamená, že ji za 14 dní vytáhneš ze šuplíku, poškrtáš ji způli, publikuješ, budeš o svých pocitech debatovat s jinými, ještě více text poškrtáš, nakonec zjistíš, že píšeš jen na míru, né radosti ze sebe.Pokud se Ti mé texty nelíbí, nečti mě.Vyjádřit pocit znamená utvořit si k textu vztah, ať v kvalitativní či kvantitativní míře, to je podstata čtenářství, ty často odsekneš jednosměrným soudem, spíše odrazuješ než citlivě nabízíš...Povím Ti jedno, zapírám se, nevykládám na stůl to, zač by mě druzí měli oplakávat, soucit totiž množí jen bolest, to říkal již Nietzsche a já o něj opravdu nestojím, já se již jen neudržela nad tvou povýšenou sterilitou a řekla ti, že člověk, kterému psychika věčně hapruje vlivem vnějších okolností-nepíše pro formu, ale aby se z toho vypsal, svou minulost a křivdy svým způsobem tak odložil...Nejsemm strojek na sebepoškozování, adoraci emo pocitů a emo gest...A jestli si myslíš, že je to má image, mysli si to, kdybys četla pozorně-možná bys zjistila, že nepíšu jen o nebožtících a příšeřích, protože i když o nich píšu, tak si nikdy neslibují, že budou strašit a vzbuzovat prázdný strach a mrazení, za nimi je vždy nějaký příběh...Nerada se dotýkám země, země mi nedala důvod se jí dotýkat...už při našem prvním setkání, se tvým alteregem Utilitou, mi byl jasné, že se budeme míjet a byla bych ráda, kdyby to tak zůstalo, pokud nedokážeš respektovat, čím pro mě tvorba je...Každý hledá, hledá výraz, prochází klišé, nemůže tušit, co vše již bylo vysloveno a zapsáno...Mám teď práci, čeká mě náročná zkouška...Usla jsem nad skripty a není vyhnutí...Dám Ti také radu, víš, že tu trávíš přespříliš času, víš kolik knih jsi mohla již obsáhnout, kolik jazyků se naučit, čtvrtek pokreslit, poskládat hudby?Líbí se ti tyto rady nebo by sis přála, abych si je nechala pro sebe...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter