Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu
Autor: Efča (Občasný) - publikováno 28.1.2007 (17:06:45)
Nesežerte mě prosím, já moc v malbě zběhlá nejsem. No pokus to je. Jinak je to překreslená fotografie Alfonse Muchy. Moc se mi jeho fotky líbí. Pár věcí jsem si tam upravila-pozadí například. A špatnou reprodukci prosím omluvte, je to focené telefonem, formát A1, technika-všechno možné, především však tuš a akvarely


Poznámky k tomuto příspěvku
caesarborgia (Občasný) - 28.1.2007 > hlavní je že máš odvahu a na tak velký formát a zvolený prostředky to nevypadá vůbec špatně
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 28.1.2007 >

souhlas, pujč si foťák a ukaž líp ;o)

těžko se atkhle hodnotí, akorát jsem možná proti špinkám na velkých plochách, ale nevím, kde je dělá repro a kde ne... odvaha na A1 se vskutku cení, technika "všechno možné" baví


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 28.1.2007 > Me by stacila horni polovina za 5, dolni tam vubec myslim byt nemusi, Mucha nemucha
Body: 4
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 28.1.2007 > Lumig> děkuji...chtěla jsem si vyzkoušet namalovat hlavu v takovém záklonu:-)
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 28.1.2007 > viz. poznamky hore... lepsie nafotit, inak to vyzera skvele ;-)
<reagovat 
trilian (Občasný) - 30.1.2007 > Pěkný, jenom se tam ten chlapík trochu rozplývá a má trochu divný rameno  Jinak hezký
Body: 4
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 30.1.2007 > trilian> děkuji, toho ramena jsem si vědoma, nevěděla jsem, co s ním...
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 31.1.2007 > hnedka jak jsem to uvidela, tak jsem si rekla, ze ta zenska ma oci jako od muchy....pekne.....libi, az na chlapa, ten to drobet kazi...;o)

<reagovat 
Efča (Občasný) - 28.1.2007 > děkuji, právě vás dvou jsem se nejvíc bála...;-)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.1.2007 > Efča> hahaaaaa sebe se musíš bát jinak to nestojí za ani nás dva .)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 29.1.2007 >

fotografii znam i malbu, kterou podle ni udelal A. Mucha.
.... co rict.. hmmm... zkusit to znova? Nadseni ostatnich nesdilim.

Zkus se podivat na ty hlavy v zrcadle a uvidis sama, ze to neni uplne dobre.


<reagovat 
 Efča (Občasný) - 29.1.2007 > zabicka> Já tu malbu žel neznám, pouze fotografii. Mě se jeho styl malby až tak nelíbí, ale ta fotka se mi zdála skvělá, chtěla jsem ji tedy pojmout vlastním vyjádřením.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 29.1.2007 > Efča> 

jeho sty je secese :o) nemusi se libit kazdemu, i me to chvilku trvalo. Nicmene stoji za to se na Muchu zamerit poradne - treba pak zjistis, ze "mucha" nejsou jen obrazky na igelitkach a dalsich hodnotnych vecech. Jeho prace jsou opravdu krasne i ted, kdy secese je minulosti.

 

Kazdopadne pouzival dost casto fotografii misto skic a je zajimave, ze kdo zna fotografie pozna jednotlive postavy na jeho obrazech, ale obracene to nefunguje. Podle obrazu nejde urcit, ktera postava je nakreslena podle zive modelky a ktera podle fotografie.

 

Zkus si najit par jeho obrazu a jeho fotografie a porovnat je, je to opravdu usmevne a poucne, jak lze pristupovat k fotografii jako ke skice.

 

Z tvoji prace je videt obdiv k teto fotografii, ale bohuzel zpracovani neni ani zdaleka takove, aby na fotografii primo neukazovalo a taky neukazovalo primo na chyby v tvoji praci.

 

Zkracene receno, z te fotky si vytahla minimum toho co v ni je.

 

 


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.1.2007 > zabicka> děsně miluju žvanit o obraze který nevidím..kdybys nebyla líná natáhneš k tem kecům link na originál ne?
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 29.1.2007 > zabicka> Je vidět, že ho znáš, to je supr:-)Já ho znám taky, četla jsem o něm tak trochu knihu, kde byly ty fotky. A já mám opravdu problém při překreslování fotografií z nich toho vyždímat co nejvíc. Nejen tady. Ale přišlo mi dobré se na takových cvičit, především proto jsem to namalovala, ne z obdivu k Muchovi, ale z lásky k figurám a portrétům(a dobrým fotkám).
A secesi já znám:-)Z dějin umění...;-) A to, že jeho obrazy jsou na igelitkách a takových těch pásků místo dveří se mi nelíbí. Nepřála bych to žádnému umělci. Protože jak říkáš, ty obrazy jsou krásné. Z mého pohledu je jich tedy škoda pro tyhle věci. :-)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 31.1.2007 > Efča> 

No prave pro cviceni je dobre si porovnat co z fotek dokazal vytahnout nekdo jiny nejen Mucha pouzival fotky. Preju lehkou ruku do dalsiho zkouseni :o)


<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 31.1.2007 > caesarborgia> kdybys nebyl liny, najdes si to sam. Link neznam mam knizku.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.2.2007 > zabicka> no jistě líp pro tebe co kdyby si jen žvanila a ono může být vše jinak :)
<reagovat 
sraba (Občasný) - 16.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter