Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pověst o baziliškovi -Svamberský dům Č.Krumlov z kolekce nástěnná malba
Autor: kufr (Občasný) - publikováno 1.2.2007 (15:00:48)
další v kolekci>

undefined

undefined

undefined

undefinedundefined

undefinedundefinedundefined 

 
 



Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 1.2.2007 > Obsaho sa mi to páči, ALE kompozične je to zle. Keby to bola fotka, tak veci, ktoré rastú z hlavy sú chybou a pri maľbe sa tomu môžeš vyhnúť. Perspektíva na studni nedôveryhodná a vajce vpravo prevedením tiež.
Výraz baziliska sa mi páči:))
Body: 4
<reagovat 
čtenář Min... - 1.2.2007 > Kompozičně opravdu nedobré. Na ilustraci moc nicříkajícího prázdného místa vpravo. DOcela se mezi sebou bijí realistická malba s obstraktním splývavým pozadím s podstavou. Snad by šlo zachránit odříznutím pravé třetiny formátu. Muselo by se to ovšem vyzkoušet.
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 2.2.2007 >

bazilisek ok, zbytek spis ko. Studna je nedobra komplet i se drevem a je skoda, ze skorapka, ze ktere patrne bazilisek vyskocil je polovicni a dal je umistene ne druha pulka, ale cele vejce (mimochodem vznasejici se ve vzduchu) Nejak mi to neevokuje zadny pribeh.

 

uz vim - krome toho ze studna ma spatne perspektivu  nevrha stin, ani dovnitr ani za sebe.  Je skoda, ze to jaksi cely nesedi, ten bazilisek je jinak roztomily. Ale pokud to uz na nake fasade zrejme je, tak to aspon bude vic tahnout pozornost. Mimochodem ani ta skorapka nevrha svuj stin dovnitr.


<reagovat 
kufr (Občasný) - 2.2.2007 > Doplnil jsem obrázek o nové pohledy.
<reagovat 
 čtenář Min... - 2.2.2007 > kufr> No, není fér vložit zde jednu fotografii, nechat si ji ohodnotit, a pak další den vložit další, které svojí přítomností nakonec udělají zmatek - k čemu teď poznámky vlastně patří? Alespoň teď konečně víme, o jaké malby a kde se vlastně jedná. Alespoň osobně vím, koho raději příště preventivně nehodnotit.
<reagovat 
 čtenář Min... - 2.2.2007 > kufr> No, není fér vložit zde jednu fotografii, nechat si ji ohodnotit, a pak další den vložit další, které svojí přítomností nakonec udělají zmatek - k čemu teď poznámky vlastně patří? Alespoň teď konečně víme, o jaké malby a kde se vlastně jedná. Alespoň osobně vím, koho raději příště preventivně nehodnotit.
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 2.2.2007 >

vsude pekny bazilisek a vsude stejne chyby. Do te hospody bych chodit nemohla, pac bych porad studovala co tam je divnyho a vubec bych se nebavila se spolecnosti se kterou jsem tam prisla.

 

Pribeh jakz takz leze, v realu je asi zrejmejsi.


<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.2.2007 > Zase jiná káva, celkem chutná.
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.2.2007 > Prni ano, druhy spise ne
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 4 5 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter