Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ze setrvačnosti...
Autor: sampo1 (Občasný) - publikováno 4.2.2007 (18:15:06)

Sampo se zastavil, ohlédl se, zaposlouchal, chvíli zůstal tak, a pak se dal zas do chůze. Když byl malý, myslel si, že může být vším, čím se mu jen zachce. Když vyrostl, s úlevou zjistil, že neví, čím by chtěl být. Snad jen spokojený by chtěl být, a to tak trochu i byl, protože když člověk neví, čím by chtěl být, nemůže být nespokojen s tím, že není tím, čím není. A nebýt nespokojen, to je skoro to samé, jako být spokojen. Jedno ho však v jeho spokojenosti rušilo, a sice to, že si čas od času uvědomil, že zas až tak spokojený vlastně není. To se pak pokaždé zastavil, ohlédl se a zaposlouchal, jestli náhodou neuslyší něco, co by mu dodalo pokoje.

 

A ještě jednou, ze setrvačnosti...

 

Sampo se zastavil, ohlédl se, zaposlouchal, chvíli zůstal tak, a pak se dal zas do chůze. Když byl malý, myslel si, že může mít vše, čeho se mu jen zachce. Když vyrostl, s úlevou zjistil, že neví, co by chtěl mít. Snad jen ženu by chtěl mít, a tu tak trochu i měl, protože když člověk neví, jaké je to něco mít, nemůže si být jist tím, že to přeci jen nemá. A být si nejistý tím, že ženu nemáte, to je skoro to samé, jako být si jist tím, že ji máte. Jedno ho však v jeho jistotě rušilo, a sice to, že si čas od času uvědomil, že si tím, že ženu má, není až tak docela jistý. To se pak pokaždé zastavil, ohlédl se a zaposlouchal, jestli za ním náhodou někdo neběží.



Poznámky k tomuto příspěvku
J.K. Olešínský (Občasný) - 4.2.2007 >

fajn namet na komix


Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 4.2.2007 > ty si snad ještě začneš hrát
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Tamara - 8.2.2007 > velice ctive, povedene
<reagovat 
čtenář jožka - 9.2.2007 > to je skvělé! úplně
<reagovat 
čtenář lily - 12.2.2007 > ta první půlka nic moc, zamotané a nudné, ale druhá půlka se ženou je čtivá a dobrá, fakt.
<reagovat 
čtenář Robinia - 13.2.2007 > jo, dobrý :-) zasmála jsem se, nejni nad filosofii
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 18.3.2008 > :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 20.3.2008 > Začínáš se mi líbit  
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter