Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zpívánky
Autor: sampo1 (Občasný) - publikováno 5.2.2007 (21:04:22)

Nejdříve se rozhodl, že ji překoná přeskokem. A s rozeběhem navrch. Kdyby se náhodou někdo díval. Pak si pomyslel: Co kdyby se náhodou někdo díval a já ji nepřeskočil? Vynechal rozeběh a přistoupil k ní. Řekl si: Přidržím se jí a přeskočím. Rozkýval levačku, vzepjal svaly. Pak si řekl: Nechám to na jindy. Až si budu jist, že se nikdo nedívá, přeskočím ji. I s rozeběhem...

 

Šel domů a zpíval si:

Překonám, překonám, překonám ji i s rozeběhem.

Překonám, překonám, překonám ji přeskokem...

 

Doma si sedl do křesla a nevěděl co by. Pustil televizi, pak ji vypl. Seděl jen tak, bez hnutí a drbal si hlavu. Ticho kolem ho zneklidňovalo. Začal si broukat: Polévku si udělám, polévku hovězí... Polévku si udělám, polévku ku kuřecí...

Uklidnil se, vstal, zalil nudle vřící vodou, pak se vrátil do křesla. Míchal svou polévku. Zpíval si: Polévku ku kuřecí...

 

Byl to vůbec muzikální tip. Už jako malý zpíval v dětském sboru, a ne jen jako řadový pěšák, jako sólista zpíval. Jako děvče zpíval. Vysokým dívčím hlasem, který ovšem zněl... Na chlapce velmi citlivý projev, říkal každý. Krom toho, že zpíval, také recitoval. Objížděl okresní recitační soutěže, sbíral čestná uznání, celkem pravidelně, a pravidelně zvracel. Z nervozity. Nesnášel, když se na něj někdo dívá. To mu ostatně zůstalo dodnes. Už sice nezvracel, když byl pozorován, jistý neklid ho však neopouštěl. Zato pěvecké úspěchy ho opustily nedlouho poté, co ho opustil dívčí hlas. Sólistou však zůstal nadále.

 

Dojedl polévku. Kolem zas to nepříjemné ticho. Protřel si obličej dlaní a zamručel. Nadechl se a zadržel dech. Mohl by si zazpívat: Mističku, mističku, mističku si umyju, ale cítil, že na tuhle písničku už dnes činem nenaváže. Nechal dech zadržený, dokud to jen šlo. Pak dlouze vydechl, až se mu zatočila hlava. A pak už se odporoučel, dokonce bez ukolébavky, jak se na dospělého muže sluší.



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 6.2.2007 > milé a vtipné
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 6.2.2007 > och :-)
Doporučil 
<reagovat 
čtenář krefsude - 6.2.2007 > ach jo:-)
<reagovat 
čtenář jožka - 9.2.2007 > musíš to dát všechno za sebe...uspořádat celek. Mluvili sme kdysi o tom, že to bude jeden příběh, že se postupně začne rýsovat nějaká vážnější nota.. ale třeba je to blbost....ale musíš to složit a publikovat pdf. Myslím, že kdybys to začal pojit do jednoho celku, že by tě nutně NĚCO napadlo, něco co by to posunulo o level higher
<reagovat 
čtenář jožka - 9.2.2007 > Karle, ty ani nevíš, že takové písně zpívá medvídek pú. Ale tohle je dobré, to před tím lepší a to před-předtím ne-tak-dobré
<reagovat 
čtenář lily - 12.2.2007 > prvních osm vět je dobrých, pak je to ubohé a nudné. ty písničky se tam nehodí a děj, který následuje po nepřeskočení taky ne. Co tím vlastně chceš vyjádřit. je to moc nesourodé.
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 18.3.2008 > Ano, je to trochu nesourodé, ale je to mile groteskní. Nečteš náhodou Charmse,Cha Charmse?
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 20.3.2008 > Chichi, medvídek Pú :)) Mně se to líbí.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter