Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Před popravou
Autor: Filip B. (Občasný) - publikováno 7.2.2007 (07:27:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář mishela - 7.2.2007 > umíš to lípávjejc
<reagovat 
hermit (Občasný) - 7.2.2007 >

líbí se mi to dost

ne že bych tomu asi docela rozuměl, ale nějak to pociťuju

neduní, mlaská


Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 7.2.2007 > pěkné
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 7.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.2.2007 > Ja vim ze kazdy ma prsty jine , ale tady zda misty nepravdepodobne a proporce prstu nejsou idealni, myslim ze vic merit, min rezat:-ú
Body: 4
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 7.2.2007 > libi, moc...;o)
Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 7.2.2007 > holka_magor> Nevzali mne,asi uz sem prilis zdeformovany...
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 7.2.2007 > Prokletý Filip> a kolikrat jsi to zkousel....?....ono jim to obcas chvilku trva, nez na to prijdou...;o)....kamarad to zkousel snad ctyrikrat...;o)
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 8.2.2007 > holka_magor> Ne,ja se vratim do tovarny.Nemam na to ani penize ani nervy.
<reagovat 
 čtenář Hujer - 8.2.2007 > Prokletý Filip> V továrně je dobře!
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 8.2.2007 > čtenář> Nazdar Chlape!Ty vole mne se zdalo ze sem duch v tovarne,musim na to tema neco udelat.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 8.2.2007 > má to objem i když některý klouby a napojení nesedí je dobrý jak to černíš..na ruce vpravo palec a malíček asi nebudou ve stejný rovině ale kresba dobrá jen se vyser na ty školy kurva stejně Tě tam jen zkurví a na našich výškách je taková úroveň že víc Tě naučí ta fabrika když se tam tak těšíš ;)
Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 8.2.2007 > caesarborgia> Do tovarny nechci,je tam stres a povrchni spolecnost.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.2.2007 > Prokletý Filip> jaká myslíš že by Tě čekala společnost na výšce ;)
<reagovat 
puma2277 (Občasný) - 11.2.2007 >
Body: 3
<reagovat 
Kamil Štabla (Občasný) - 12.2.2007 >

Lidi líbí se mi  váš rozhovor o továrně, tohle mám už za sebou a nejlepčí je na tom čmelák-nemusí do práce.

Jinak s tou povrchní společností nemáš až tak pravdu-není jen v továrnách-je téměř všude a věř, že mezi rádoby umělci na vejšce jich je nejvíc!! Zažil jsem si i tam a nic nepokazíš, když se na to vysereš, stejně ti to nedá to co chceš a pokud chceš pouze papír, že jsi malíř, tak v tom případě se na to vyser úplně. To jsou zkušenosti chlape.


Body: 4
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 12.2.2007 > Kamil Štabla> Já hlavně bych se chtěl živit jako ilustrátor nebo tak něco,a to bez školy nejde,zakazky sezere nekdo kdo ma ten papir.Uz mne zbejva asi jenom to tetování,na to skoly nepotrebujes.
<reagovat 
 Kamil Štabla (Občasný) - 12.2.2007 > Prokletý Filip> 

hele chlape jde to i bez školy, musíš hledat ty správné lidi, kteří tomu rozumí. Mi se to jednou poštěstilo. Zašel jsem do vydavatelství v Ostravě s několika obrázky a dostal jsem šanci ilustrovat knihu.Je to jen o štěstí.Školu jsem nedodělal jen kvůli nemoci, ale nakonec bych jí asi vzdal právě kvůli lidem. Jedna profesorka mne dávala za vzor a druhá přišla po nemocenské a řekla, že to stojí za prd.Hlavně si tam dost lidí šlo po krku. Mám spoustu kamarádů vátvarníků a akad.malířů a téměř každý z nich ti řekne jedno.Škola tě většinou pokazí, odvede tě od tvé podstaty a ty pak celou dobu někoho napodobuješ a snažíš se být dobrý jako tvůj profesor. Proto jsem rád, že jsem to vzdal a jsem na volné noze. Dělám více méně užité umění-sklo, mozaiky atd. Ale malování je můj život.

Pokud budeš hodně chtít a nevzdáš to, tak to dokážeš. A to mi věř, já to zažil už několikrát a to jsem byl už párkrát pěkně nadně. Všechno jde jen se o to musíš přičinit. Já taky myslel, že už z invalidního vozíku neslezu a vidíš nakonec jsem slezl a rok na to jsem objel na mašině celou centrální Evropu-no skoro celou ( 9.000km)

Když to budeš hodně chtít, dokážeš to.Pouč se z chyb, které jsi udělal a použij to v dalším tahu na bránu.

čus a držím pěsti


<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 14.2.2007 > moc příjemná studie, podle tuky bych řekl muzikant, buď basák nebo pianista ;o)))
Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 14.2.2007 > Prokletí> Ty sou moje....
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 14.2.2007 > Prokletý Filip> no to jsem se toho moc nedověděl ;o))) checht
<reagovat 
sraba (Občasný) - 16.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter