Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nevesta
Autor: d.i. (Občasný) - publikováno 8.2.2007 (01:24:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 8.2.2007 > Fuj tajbl....
<reagovat 
head (Občasný) - 8.2.2007 > Nádhera, boží, skvělé, jsem poctěno.
Body: 2
<reagovat 
kafka (Občasný) - 8.2.2007 > chudák ženich, nevěsta vypadá dost krvelačně
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 8.2.2007 >

Tak nevim. ale pochybuju že sse nevěsta sama sobě na tehle fotce líbila..


Body: 2
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.2.2007 > todlendsto je od mistniho aspiranta na plagiovani witkina paradoxne nejbizarnejsi..
<reagovat 
 d.i. (Občasný) - 8.2.2007 > toono> :)???
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.2.2007 > toono> tohle po ránu viděti, lehce se všeho celý den lekati.
<reagovat 
RD (Občasný) - 8.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.2.2007 > doupovec> starej uslintanej dedek..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > toono> 







<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.2.2007 > doupovec> to si wyszukal nekde na internetu??
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > toono> To je tvuj pendant z rad opacneho pohlavi. Ona kurva - ty kokot.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.2.2007 > doupovec> otpornej morous, abys neco delal doma, ne, delas smrat na netu.. pfuj..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > toono> 







<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.2.2007 > doupovec> njn, nj, rychlokurz pocitacu pro seniory..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.2.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Zuiko - 8.2.2007 > technikou je mi to příjemné, výrazem nikoliv ...
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 8.2.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 8.2.2007 > tak to je hustý... hotová diana arbus... bude celá série, nebo je to náhodnej shot?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.2.2007 > Ne každá nevěsta může být hezká, že?...i když ten lotosový květ jako doplněk považuji za krajně nevhodný.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > šedé> Ale ta nevesta JE krasna. (Jako kazda stastna zena.)
<reagovat 
 d.i. (Občasný) - 8.2.2007 > bravo-bravo
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.2.2007 > doupovec> Nebo každý šťastný muž. (Třeba skinhead který tone čirou radostí nad svou první vysklenou zastávkou)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > šedé> Stesti, o kterem jsem se zminil, ma svou etickou dimenzi. Mimo ni se to stestim nazvat neda. (NB: Neplest s psychologizovanim.)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 9.2.2007 > doupovec> Ano, tady bychom mohli pohovořit o vymezení etiky jako normy.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > šedé> Ale jo, klidne to muzem nekdy rozebrat. Ted musim jet pro vino, vecer jsem zpatky. Pro zacatek (pro nekoho mozna provokace): Etika je «nadnorma». Zdravi RD.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 9.2.2007 > šedé> 

Vím o čem mluvíš. Jen ti zaručeně nebude krásná připadat šťastná žena, která se celou osmiletku veřejně vysmívala Tvé otylosti. Z minulosti víme, jak některé obrázky, když jsou vytrženy z kontextu, mohou dobře posloužit k prosazení jistých blíže nespecifikovaných cílů.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.2.2007 > šedé> S psychologizovanim se nikam nedostanem.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 9.2.2007 > doupovec> 

A teď hovoříš o etice blízkovýchodní, spojeneckostátní, nebo etice primitivních afrických kmenů?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.2.2007 > šedé> Etika je jen jedna. Civilizaci nekolik, na presnem poctu se zatim lidstvo neshodlo. (Osobne mam sympatie pro definice S. P. Huntingtona.)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.2.2007 > doupovec> Slovo je jedno, normy se různí :o)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.2.2007 > šedé> I slovo muze byt ruzne. To, co je a musi byt stejne, je obsah, a nektere normy jej nalpnuji lepe, nez jine.
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 8.2.2007 > Kdyby nahoře nebylo tolik hluchého místa, tak by se mi to silně líbilo. Včetně toho výrazu - Mám Tě ;-)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.2.2007 > Franta F.> Vzyt to je prave ono!
Ta fotka nevesty vypada temer jako z doby, kdy lide jeste umeli fotografovat a navic meli smysl pro kompozici:








<reagovat 
 d.i. (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> dekuji
<reagovat 
 čtenář Zuiko - 14.2.2007 > doupovec> neřekl bych, že v dnešní době už lidé neumí fotografovat. Jde spíš o to, že se dříve k fotoaparátu dostalo jen několik málo jedinců ... jenže pak přišel Kodak se svým No.1 a rozjel to ve velkém ... no a od té doby najdeš na každém rohu nějakého cvakálka
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > d.i.> Dekovat by se melo spis Tobe.
<reagovat 
čtenář zuiko - 14.2.2007 > Pravdou je, že když si člověk zvykne na ten výraz ... který i nadále považuji za neštastně vystihnutý ... tak se může kochat zpracováním, na které se oproti výrazu kouká příjemně
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter