Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nnt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 9.2.2007 (07:53:03)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Vazene publikum. Uznavam, ze je to zase wejcwak wejcwaku - ale presto: zatleskejte mu trikrat vic nez je nezbytne nebo se opet bude zbytek dne «zviditelnovat».
<reagovat 
hermit (Občasný) - 9.2.2007 >

a mě se tohle fakt líbí

i nejlepší fotky můžou být výcvaky, není-liž pravda - -


Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > hermit> V tomto pripade je legitimni jakekoliv zduvodneni. Hlavne hodne chvaly a hodne bodu. Uprimne receno: mohls jeste pridat, ale diky i za to.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> je mi jedno, co si někdo jiný myslí o mým hodnocení, mě se prostě tahle fotka líbí, tak jako se mi nelíbila toonova předchozí ze stejného focení. něco vás žere, pane doupovec?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > hermit> Zere me, ze z ca. padesati lidi jen jeden vstricnej. O to vic si zaslouzis dik.
<reagovat 
Dareen (Občasný) - 9.2.2007 > Mě se tady ta taky líbí.
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Daree> Dekuji.
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 9.2.2007 > ano. tahle ano
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Pilla> V nouzi poznas pritele. Dekuji.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 9.2.2007 > jeden velký přepal plus červený hermafrodit nebo co to je za člověka může být dobrý foto ..hlavně že sem každej vleze ;) pak je jedno i že se tu dva blbci hádaj o bodech nebo o čem vlastně..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > caesarborgia> Dobre, dobre, ale aspon bodik jsi dat mohl. Za ten klid to stoji. Nebo ne?
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 9.2.2007 > zaujalo ma, že vlasy pokračujú v stromoradí, ale inak nie moc
Body: 4
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > maxima gali> «4» taky dobry!
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> 

neviem, na čo narážaš, ale nízke body ja už nedávam, na to mi neslúži psychika, pár krát som vyskúšala a potom nevedela ustáť

beriem to tak, že ak ma niečo zaujme, hoci to nemusí byť nejak zvlášť, nech je to cez trojku

čo ma nezaujme, tam nedám nič a hotovo, jednoduchšie ako psychické pele-mele

to nie je o bodovaní, to je o hlbokej skúsenosti s bodovaním


<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > maxima gali> V tom mas pravdu. Body na Totemu nefunguji. (Skoda je to.) Klidne by se daly nahradit jednou hvezdickou.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Tonik je prece kokot a ten hermafrodit je certvico. Chtelo by to pro sichr mene sexisticke hodnoceni. I kdyz sebechvala smrdi, bodik by neuskodil. Uz jenom pro ten klid.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Kdyz si srovnam tvrzeni prvni a tvrzeni posledni, tak mi nejak ta logika zacina haprovat. Ale certtovem.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> S hermafroditama ja nezacal. Jenom jsem se opicil.

Ale asis nepochopil, o co mi slo, takze jeste jednou:

Tvrzeni 1: «Hermit je moc hodnej kluk, odéčkoval mi už spoustu fotek!»

Tvrzeni 2: «vychvalujte si navzájem svoje přiblblý fotky ... takhle to docela dobře funguje na všech ostatních fotowebech»
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Povedeny to zajiste bylo. Vsak to taky puvodne napsal chytrej clovek. (Ale co kdyz to hermafrodit opravu je?)

Hermit je urcite znamenity clovek a pusobi velice slusnym dojmem. Vychazim z toho, ze deckuje dle sveho presvedceni - coz nakonec predpokladam u vsech zucastnenych. Samotnej «system» je asi trosku slozitejsi, nez by sis pral. Svet neni film od Jiriho Menzela. Nastesti, dalo by se rict.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Komarka jsem necet, Anglickeho krale kdysi ano, film jsem nevidel - ale o to tady ted vubec nejde.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> To jmeno Menzel musis brat jako vseobecny jev (na nemz on ma taky lvi poddil) deheroizace ceskeho prostredi. Po Svejkovi - kdyz uz to nebylo unosne - vsechny ty perfektne neperfektni vesnickomastrediskova «hluboce lidske» typy. Doporucena cetba: Vaclav Cerny: «Pameti». Reflex jsem mnoho let necetl, ctu Respekt.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> nj řikal sem si že se přece nenechám zlomit ..ale za to že v tom "konceptu" pokračujete jo no..
Body: 1
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Jak Hasek, tak Hrabal, tak Menzel jsou skveli a vyjimecni v tom co delali/delaji. Obzvlaste ten druhej. Ale odmitani «tvrzeni» (nechci tomu rikat kritika; by the way o Hrabalovi jsem nerek ani slovo!) ve jmenu «neceho» zavani vsim moznym co nemam rad - od komunismu po jakykoliv jiny kolektivismus, nacionalismu.

Respekt je dost rigidni, ale s tim ja ctenar nic nenadelam. Neni vulgarni a to je velke plus.

A jeste mi vrta hlavou: Co je dobryho na propagaci ceskeho prostredi?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > caesarborgia> Vytrvale usili prinasi uspech, i kdyz prozatim malicky! Budou dalsi body, kdyz budu otravovat jeste vic?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> NE!! neotravuj!!! :P
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Nic dobryho - nic spatnyho: takze neutralni: a vo tom nema cenu se hadat. (Navic musim jet pro vino, ale vecer se sem jeste kouknu.)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > caesarborgia> Takze uz zadna nadeje? Jenom se tak ptam ...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Tak co: umeni nebo prostredi?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Cesky prostredi - dle me tragicke zkusenosti - je casto s kulturou dost na stiru. Takze se omlouvam, ale i nadale hodlam rozlisovat kulturu a prostredi, jinak bych se zblaznil. (Kurva.)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> A toz ja jedu zas pro to vino. To me taky uklidni. (Kua.)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 9.2.2007 > toono...hlavně neodcházej z totemu...doupovec by ztratil smysl života...;)
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 9.2.2007 > jeeezis uz zas
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.2.2007 > krásná
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.2.2007 > Z Gdaňsku až do Zgorzelce ..
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 9.2.2007 > vypálená doběla :-)

ale líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 9.2.2007 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 10.2.2007 > mě baví..
Doporučil 
<reagovat 
cigy (Občasný) - 11.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.2.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 11.2.2007 >

vrátila jsem se a znovu se dívám - kdepak, tohle neni žádnej wejcwak


Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 9.2.2007 > ta červená je dobrá, klidně bych to říznul hned vedle voka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Hermafrodit je taky clovek! Takze zadne rezani! Ale jinak diky. (Nebyl by jeste jeden bod?)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> původně ne, ale když na tom trváš...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Kdybys byl zenska, tak ti dam pusu! Diky.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> jsem ženská, ale o chlapy nestojím...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> 1: By ses teda mela jmenovat Periskopka, at zde nevladne pohlavni zmatek.

2: Ber to obrazne. Pripadne to muzu zmenit na pratelske potreseni pravici. (Levici, in case of.)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> 1: to bych musel poslouchat neustále fůru stupidních maskulinních keců...
2: raději ne...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> To mas pravdu. Neni nad femininni kecy.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 9.2.2007 > doupovec> ano, velmi správně, přesně tohle jsem měl na mysli...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Je to pekny, kdyz se lidi takhlenc shodnou, rekl by Thing.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter