Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nelly
Autor: irizz (Občasný) - publikováno 17.2.2007 (00:43:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
nečekaná (Občasný) - 17.2.2007 > hm, koček nemám nikdy dost, ale proč je to tak zoufale neostré a celé nějak blbě vyfocené? :-(((
<reagovat 
Dareen (Občasný) - 17.2.2007 > Teda, ty tvý repra jsou fakt slabý...polepši se!;O) Pak se líp hodnotí, takhle tam toho moc nevidíme.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 17.2.2007 >

Pěkná čičinka

Ale to repro je tak hrozný, že nebudu hodnotit.


<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 18.2.2007 > a proč se ti zase nevešla do formátu? je docela pěkná, ten vtiposlon je super
Body: 4
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 18.2.2007 > skoda, ze ji ch\bej usi a skoro i zadek.....jinak je fakticky takova cicoidni...;o)
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.2.2007 >

blbe foceni chapu, sam s tim mam problem

Zvlaste v nahledu to pusobi dobre, kocka ma peknej postoj kocici


Body: 5
<reagovat 
 irizz (Občasný) - 19.2.2007 > Lumig> tag konečně vidíš co já tvořim,,, ach jo, ukázala bych Ti lepčí práce, ale nemam na to čas, Tohle jsem sem pradla, jen abych tady měla alespoň něco, Jinak to je můj milovaný kocourek TWIGI..  
<reagovat 
čtenář caesarborgia - 17.2.2007 > to je prostě slon na tripu co cítí když potká kočku
<reagovat 
 irizz (Občasný) - 19.2.2007 > čtenář> tag to je fuck dobrý... dík
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Je to rozmazaný,to mě na tom vadí,ale jinak nemůžu pochopit 2věci-proč jsou všichni tak přehnaně kritičtí-to platí ke všem Tvým obrázkům,a za 2.Dle mého máš opravdu precizně zvládnutou techniku-chvílemi si nejsem jistý,jestli to není nějakým způsobem přemalovaná fotka-třeba tato kočka je skutečně jak živá-ten výraz v obličeji zachytit,je dle mého geniální,stejně jako ten"kočičí pohyb".Když se na ni dívám dýl,mám pocit že se pohla-takový to"hypnotizování",a rozhodování jestli skočit teď,nebo ještě vyčkat,úplně vidím jak se"houpe"-už už skoro skočila,ale v posl.chvíli si to rozmyslela,a vrátila se zpátky,protřepala tlapičku,a...Byly časy,kdy"jsem měl"koček 14,takže vím,o čem mluvím.Podobně to platí i pro tygra,pejsky atd.-a právě proto mi to přijde jako plýtvání talentem,omezovat se na portréty zvířátek.Co já bych za to dal,umět malovat jako Ty!Proč trošku nenecháš rozjet fantazii?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 irizz (Občasný) - 16.5.2007 > SATANICSAINT> Děkuji za chválu, už jsem s tím chtěla seknout a nic sem nevkládat. Zvířata dělám nejraději kvůli tomu, že mě mají upřímně rády, ne jako lidi - jednou jo a jednou ne... Ale  to asi sám víš, když jsi jich měl tolik..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter