Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Ráno na Karlově mostě z kolekce Procházka Prahou
Autor: Oclee (Občasný) - publikováno 16.2.2002 (23:13:34), v časopise 22.4.2002
další v kolekci>
Když jsem pořizoval tuhle fotografii, tak byla opravdu hodně velká zima.
Když jsem pořizoval tuhle fotografii, tak byla opravdu hodně velká zima.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Gino Hasler - 17.2.2002 > Vam mistnim to mozna prijde jako otrele thema, ale me se to libi. Je to pro mne nezvykly uhel jakoby bez mostecke veze na malostranskem konci a cele mi to pripada jako malba...zajimave svetlo.
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 17.2.2002 > Pěkný :)

<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 17.2.2002 > Nepatříš k těm, co prodávaj na tom Karlově Mostě ty vobrázky Karlova Mostu a vůbec celý Prahy...?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.2.2002 > Co ten export? A co ta nepřirozenost? Dyk to neni fotka, ale obraz? Jak to děláš?:)
<reagovat 
danniel (Občasný) - 18.2.2002 > skoda kvality obrazku :-/ ale jinak dobry - skvely barvy, to ja se svym zivotnim stylem ranni svetlo vidim jenom ve stavu kdy nejsem schopen udrzet fotak :-)))
...a nejsou tam stankari! takhle prazdny sem to tam uz dlouho nevidel, zrovna vcera sem si na Radnicnich schodech rikal, ze ve stary Praze je mozny udelat dobrou fotku jen kdyz zavolate policii, ze je tam bomba :-))) Takze jednicku nemas ani tak za fotku, jako spis za zjisteni ze starou Prahu jeste jde fotit.
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 18.2.2002 > jé impresionismus
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 18.2.2002 > No technicky je to dost děs. A inak je to fakt spíš obraz :-)
<reagovat 
Vie-privee (Občasný) - 18.2.2002 > Hezké, je vidět, že se i Praze občas udrží sníh.
Body: 5
<reagovat 
Daník (Občasný) - 18.2.2002 > Svítání se ti podařilo zachytit super, je to povedená fotka, hodně barevná!!!
Body: 5
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 20.2.2002 > Nepatřím mezi ty lidi, co tam prodávají fotky staré Prahy....:-))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.4.2002 > Vypada to pomalu jak obraz, fakt parada!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 6 6 6 6 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter