Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čajník
Autor: schizandra* (Občasný) - publikováno 19.2.2007 (18:15:32)

    Kdysi tenhle čajník stál na polici v obchodě a netrpělivě čekal, až si ho někdo koupí...

 

...jsem přece takový krásně modrý a blyštím se jako naleštěné zrcadlo, tak honem honem, už se nemohu dočkat, až ve mně bude bublat voda na čaj nebo voňavé kafíčko...

 

      Asi by tolik nespěchal, kdyby věděl, jak s ním budou zacházet. Té ušmudlané hospodyňce ani nestálo za to, aby ho aspoň jednou za čas pořádně umyla a vyleštila, natož aby dávala pozor na jeho choulostivý smalt. Buch sem buch tam, hned byl celý oprýskaný a bylo po parádě.

      Chudák čajník, to si přece nezasloužil. Nakonec ho přešla chuť do života a dovolil rzi, aby mu prožrala díru do dna.

 

      No, někdy ani čajník zklamané očekávání neunese...



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 20.2.2007 >

búchali, aspoň ho búchali a pili čaj a ... v tom všetkom si rozumeli a spolužili

 

to iný čajník bol leštený každý deň a nič z toho, studeno, neprítomne, akoby ani nikdy nebol


<reagovat 
schizandra* (Občasný) - 13.3.2007 > Máš sice pravdu, i tak to bývá, jen ten čajník na to měl jiný názor...to je ten "úhel pohledu"...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter