Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Maheno shipwreck
Autor: seras (Občasný) - publikováno 21.2.2007 (14:11:13)
Tento vrak lodi,bylo původně luxusní plavidlo,během první světové války pak používáno jako nemocnice.V roce 1935 prodáno Japonské společnosti do šrotu,při převozu,ztroskotala vliven cyclonu u Friser islandu.Posádka se prý obávala opuštění lodi z důvodu kanibalských sklonů místních Aborigines.Kdo přežil,se přesně neví....


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 21.2.2007 > Zbožnuji vraky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 21.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 22.2.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 22.2.2007 > jůva
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jesper (Občasný) - 22.2.2007 > Pokoukání.
Body: 5
<reagovat 
zanedbatelna (Občasný) - 24.2.2007 > nj neco pro me :) chci k mori!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dareen (Občasný) - 24.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Elfman (Občasný) - 21.2.2007 > Na to si vzpomínám. Na tý lodi sem byl leta kapitánem. Nakonec se nás po ztroskotání ujali hodní místní lidé a poskytli nám teplé místečko přémo v jejich hrnci...
PS: možná ještě trošku dodělat v PC, ale pěkná...
Body: 4
<reagovat 
 seras (Občasný) - 21.2.2007 > Elfman> prosím poraď co dodělat,nemám moc praxi
<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 23.2.2007 > seras> Nejsem v tom tak zběhlej, spíš koukám, než dělám. Spíš bych se měl ještě hoodně učit.
Co dokážu říct, tak bych ubral světlo. To je asi tak vše co poradím. Ale když mi ji ukážeš pozměněnou, tak ti řeknu jak se mi líbí ;)...
<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 23.2.2007 > seras> Mimochodem, kde všude jsi to fotila? Podle všeho je to z různých koutů...
<reagovat 
 seras (Občasný) - 25.2.2007 > Elfman> Toto je jen Austrálie a její ostrovy plus Fiji.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 23.2.2007 > Pár poznámek, co mě napadá:
- Polovina prázdného místa vlevo by se dala odříznout, fotka by působila kompaktnějším dojmem.
- Chybí měřítko. Takhle opuštěný je vrak velmi romantický, ale absolutně nemám představu o jeho velikosti.
- Hodně popisná kompozice, pocitově neutrální. Záběr z větší dálky s "nekonečnou" pláží by zdůraznil opuštěnost, zblízka širokáčem zase případnou mohutnost vraku.
<reagovat 
 seras (Občasný) - 25.2.2007 > xmark> Máš pravdu,záběr z větší dálky mi opravdu připadal moc opuštěný,patrně by ukazoval to měřítko,těžko se vybírá.Rozhodla jsem se pro vrak s vykresleným stínem.
<reagovat 
Ian (Občasný) - 26.2.2007 > Podle mě .. velmi dobré, fotka má atmosféru, dobré barvy, nápad, .. možná by to chtělo trošku víc světla. Kompozice by mohla být lepší ..(lépe využít zlatý řez). Ale celkově velmi hezké.
<reagovat 
MIKULAS (Občasný) - 26.2.2007 > zajimava kompozice !
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.11.2008 > krása, až se tají dech! 
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter