Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: Dani (Občasný) - publikováno 22.2.2007 (17:49:58)
akryl a tempera na papíře, 17x21cm


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 22.2.2007 >

překvápko


Body: 5
<reagovat 
Zazděná (Občasný) - 22.2.2007 > nelibi se mi nos..takovy prsak..jinak je to zaujimaci
Body: 4
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 22.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 22.2.2007 > je to velmi zaujimave.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 22.2.2007 > líbí
Doporučil 
<reagovat 
Janaskol (Občasný) - 22.2.2007 > Zajímavé,trošku mně ruší velikost a umístění velké modré chobotnice.
Body: 4
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 22.2.2007 > xichtik se mooc poved....muzu na nem oci nechat...;o)
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 23.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 23.2.2007 > moc pekny :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kajina (Občasný) - 24.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 24.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 25.2.2007 > Všem díky!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.2.2007 > nos celkem libi, zda ze chybi kus krku, resp nasazeni nezda idealni, celkove nesdilim nadseni ostatnich, toz nebudu kazit prumer/4/
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 25.2.2007 > Lumig> Ale ten krk se přece ztrácí ve stínu pod bradou! Jen ten přechod ve stínování není tak plynulý, jak by měl(vznikla mi tam čára), to je fakt, ale myslela jsem, že to tam je i tak dobře vidět. ---------- Tak jsem se na to znova podívala a ten přechod ze světla do tmy, je vážně bídnej :( Spravim :) Dík!
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 25.2.2007 > Dani> ja nevim jeden svetlejsi vidim, ale zda se mi to porad moc vysunute, mozna tam je jeste neco tusim, ale na muj mizernej monitor to nesta
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.2.2007 > Pěkné, slušel by tomu možná i větší formát.Dal by se pak více rozehrát naznačený děj za modrou potvorou.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 22.2.2007 > mám pro Tvý malby slabost..používáš " intimní odstíny ", který říkají víc než obsah ..tak pracujou mistři a tudy se i posunuje tvorba k abstrakci..mě osobně by stačil ten profil abych cítil to co jsem popsal :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 25.2.2007 > caesarborgia> Teda tak krásnou poznámku mi nikdy nikdo k žádnýmu mýmu dílu nenapsal. Chtěla bych se soustředit právě na práci s barvou a odstíny...jako na té tváři. Ta podivná hvězdice je u mě dost výjimečná, obvykle nic takovýho nedělam, ale zase jsem si ji užila  Prostě jen chci říct, že je Tvoje vidění pro mě velice motivující, abych dělala přesně to, co chci dělat... Asi tak nějak, snad to chápeš  Díky moc! 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.3.2007 > Dani> tak to mě těší :)
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 26.4.2007 > Pro dnešek už se zastavím-moc chvály ji devalvuje,a já se obávám,že kdybych prohlížel dál,nezbylo by mi než dál chválit;-).Jediné,co mi trochu nesedí to propojení-jakoby to byly 2různé obrazy-ale oba 2 sqělý-u hvězdice oceňuju perfektní plastičnost-ten 3rozměr z toho obrázku přímo leze...a teď,poté,co jsem to očima projel ještě jednou,tak beru zpět,že k sobě nesedí-to jak Ti to jedno chapadlo jakoby leze z pusy,vyzařuje něco tajemného(nevím,jak to jinak vyjádřit,aby to nevyznívalo jako intelektuálské tlachání-navíc ji samozřejmě z pusy neleze,protože je evidentně na pozadí za postavou)-bude to možná tím,že ta postava je mlžná,tedy oko si ji automaticky zařadí prostorově kamsi dozadu,ale to plastické rameno za ní,ji posouvá dopředu.U zbytku chobotnice(právě díky té dokonalé plastičnosti)oku nezbývá než ji vnímat coby kapku nad všemi vrstvami-ale protože to rameno prostě patří k té chobotnici,tak se ten předpokládaný běžný prostor celý zhroutí,a výsledkem je dojem na hranici mystiky!Ten začátek kritiky teda celý beru zpět(myslím o nekompaktibilnosti těch dvou obrázků),a z mého pohledu,to nyní vnímám,jako jednoznačně Tvé nejlepší dílo-a to sem prohlíd zatím jen ty,ke kterým jsem něco napsal!"tak dost chlape,dej bodíky,doporučení,a utni to zavčas,ať se tady z toho nerozplyneš!"-to si píšu pro sebe,abych nezapomněl kdy přestat;-)!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 6.5.2007 > SATANICSAINT> Díky moc!!!!!!!!
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 2.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter