Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
blbost ??-hnáta
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 23.2.2007 (16:24:15)
tak tohle už ale přestává všecko! Jenže co má člověk dělat když se prostě nudí a ta hnáta na něj tak blbě čumí?....


Poznámky k tomuto příspěvku
holka_magor (Občasný) - 23.2.2007 > dobra hnata...;o)....a jsem rada, ze nejsem jedina, kdo ma miniaturni nehty na nohou....teda jestli nemas o hodne vetsi nohu, nez ja...pak by byly i vetsi nehty...;o)
Body: 5
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > holka_magor> no jo, nehty na nohou mám pošahaně mrňavý...:-D A dík za body, no...;-)
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 23.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 23.2.2007 > až na to obtažení tmavou zleva fajné
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 24.2.2007 > nj nožky sou těžký :)
Body: 4
<reagovat 
Efča (Občasný) - 24.2.2007 > Máš vlastní styl kresby, možná trochu tvrdý, ale vlastní:-)A nožky-jéje, ty jsou těžké a ještě ty vlastní;-)jinak-supr komentář, na ty tvé se vždycky těším;-)

PS:už mám jednu práci na Náchodku!:-D Aspoň něco...
Doporučil 
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 25.2.2007 > Efča> jéé, dík, to si ani nezasloužim...A těma komentářema se vždycky snažim trochu odlákat pozornost od..výtvoru...:-D Na náchodku určitě něco vyhrábnu,ale asi něco co už tady mám, no...uvidim...třeba mě políbí můza....
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.2.2007 > Not bad, 4-5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 25.2.2007 >

Co se anatomie týká, působí to na mě věrohodně (nejsem zrovna znalec hnát )

Moc se mi líbí tvůj rukopis


Body: 5
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 25.2.2007 > Čím to je nakreslené?Tužkou nebo uhlem?
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 26.2.2007 > Antinua4> mikrotužkou...2B...a taky z části reklamní tužkou z Ikei...
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 27.2.2007 > Malá.hloupá.holka> Aha.Mně to právě připadalo jako uhlem,ale hnáta je to každopádně povedená;)
<reagovat 
anae (Občasný) - 23.2.2007 > mně se tvá HNÁTA líbí! tisknu si, začínám si čmárat, tak to bude muj vzor :-)
Body: 5
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > anae> oho.....
<reagovat 
 lintik (Občasný) - 14.4.2007 > anae> jo mě se taky ta hnáta líbí.fak dost dobrý
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 23.2.2007 > Packa Mourmyše.
Doporučil 
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > Prokletý Filip> Dííík....
<reagovat 
 surma (Občasný) - 20.6.2007 > Prokletý Filip> vidíš dávaš d čko jen na pičoviny
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 21.6.2007 > surma> mám si brát nazvání mojí nohy pičovinou osobně?...
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 20.6.2007 > surma> To je moje kamárádka,možmá i jediná.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 22.6.2007 > Prokletý Filip> já dávám dečka ne kamarádům ale věcně doporučují to co je kvalitní... ale tahle běžná studie nohy? když je to tvá kamrádka tak ji to pochval, ale to je tvoje věc... to znamená když to nejsou tvý kamarádi a je to super! tak to nedoporučíš? to je tu čim dál hoorší... a zamyslel jsi se nad tím proč nemáš kamarády?
NOHA CELKEM U JDE TO NENÍ TEN PROBLÉM MALÁ H. HOLKO
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter