Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce ani jsem nedodýchl tvého nádraží z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 24.2.2007 (01:11:44)
další ve sbírce>

 

 

ani jsem nedodýchl tvého nádraží

 

 

ztloustla mi peřina

nedopne jez

přijde si zbytečná

 

půjde na liposukces

 

teploty se pohybují

mimo její frekvenční úhel vnímání

ponožkám to nevysvětlíš

taky si chtějí užít

 

v noci arabských kafí

zůstala unavená tanečnice

dýchat podlahu

 

velbloudi padlí v parní úvrati

 

a v koutě

doufají mi kamna

tiše

 

křeníš plnotučně

chceš blues

ale já nejsem lovec bavlny

 

ztlumte někdo únor!

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 24.2.2007 > hezkej galimatyjáš. když jde o duchny, dycky zjihnu. kafe tam taky je, co víc si přát.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 24.2.2007 > pěkný:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.2.2007 > na mě nějaký moc exaltovaný  - go Barča go (se svou humornou uměřeností)!
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 24.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Argedil (Občasný) - 24.2.2007 > sáhl sis pro ponožkovou inspiraci, hezky obrazotvorná
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.2.2007 > Argedil> omyl! tato báseň byla hotová již mnohem dříve..jen jsem ji nechtěl vůbec publikovat, ale barča mě ukecala..a proto jsem jí ji věnoval 8¨-)
<reagovat 
Argedil (Občasný) - 24.2.2007 > nenařkla jsem tě přeci z krádeže...že se tak bráníš?

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.2.2007 > Argedil> 

říkám snad něco podobného? jen opravuji tvůj omyl!

8¨-))


<reagovat 
zanzule (Občasný) - 24.2.2007 > šmajchlovací :x))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 24.2.2007 >                           
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 24.2.2007 > Tos mě dostal kujóne !!!

To abych teď napsala nepoetickou báseň jakožto odpověď! Ježííííšmarjá, tohle mi ešče scházelo .... Ale nééé, mám naopak děsnou radosť !

V parní úvrati jsem v závrati ..... Kam se hrabou moje vlastenecké mršky ponožky ! Díky, žes to sem dal i za to věnování ! Opravdu jsem teď v bujaré náladě .... konečně budu mít veselé sny .... a až mi ráno ztloustne peřina, vůbec se tomu nebudu divit !

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.2.2007 > Barča> bylo mi potěšením 8¨-))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.2.2007 > born to be child>      Abys neřekl, že jsem nevděčnice, věnuji Ti taky básničku  --  a  sice právě jsem ji sem umístila na den  17. března. Nedosahuje sice zdaleka Tvých kvalit, ale aspoň snad je v ní vidět snaha ..... ( Patrně je až příliš rozverná, za což se omlouvám předem ... ) 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.2.2007 > Barča> 

jééé..tos ale nemusela 8¨-))

tak děkuji a budu se těšit


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.2.2007 > born to be child>  Vono se mi právě povedlo umístit ji už teď ! Hernajs, ten počítač je koumák ! Můžem si přehazovat básničky ---- to jsem vůbec nečekala! ( A tu dnešní jsem přehodila na 17. 3. )

Takže ---- už tady asi je ...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 25.2.2007 >
<reagovat 
damika (Občasný) - 25.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 26.2.2007 >

Promiň to zdržení, sháněl jsem med, abych tě ho mohl namazat okolo huby. ÷))  Osobně tomu vůbec nerozumím (he he), tak to bude určitě skvělý, a navíc, musíme si pomáhat (viz. Lyryk - egil).

 A teď na vážnější notečku, možná má šedé trochu pravdu, ale s tím vůbec nemám problém, protože i tenhle nepoetický kousek má pro mne své kouzlo, pobavil, zaujal a navíc možná i inspiroval k jedné kravině, co si ještě přát?


Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 27.2.2007 > borne - InKartu si pořiď
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 25.2.2007 > Přijde mi víc než cokoli jiného cvičením v nejneotřelostech. To mám sice u Tebe rád, ale tady to na mě působí víc samoúčelně, než aby to zafungovalo.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.2.2007 > šedé> ano..tati
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 28.2.2007 > šedé>  Nechci Ti brát Tvůj názor, ale mě zase tahle básnička přijde jakoby záměrně odlehčená, mnohem veselejší, než ostatní --- v tom dobrém slova smyslu ....

Jako by tady téměř chyběl obvyklý tragikomický podtext ... a převážil hravý humor ... Toto mě na tom právě zaujalo. ( I když vážnější myšlenky tu jsou, pochopitelně ... )
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.3.2007 > Barča> Aha...a já si řikal, že mi tam něco schází  :o)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 2.3.2007 > Taky semi líbí. "a v koutě

doufají mi kamna

tiše" Aj.
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 2.3.2007 > :::ooo)))


Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 3.3.2007 >

Pro tebe cokoli. Předevčírem jsem otočila volume na minimum. ;-)

 

Tahle se mi fakt líbí. Viz už zmiňovaná kamna, a vůbec.


Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 3.3.2007 > Mě také tloustne peřina, tloustne mi i celadlo, jak se o peří v cíše hovoří, pak o kámňatech doufajících,to se mi moc dobře čte... Střed je pro mě však nečitelný, pouhá konstrukce se slovy na drátcích-jako přívěšky... Jako vyřídilka geometrů...Ale za to pnutí v peřině a chtivé ztlumení Vítězného února-liščí cucání, kradené okrasným nádražním ptákům...a za výkřik.Já nejsme lovec bavlny...V jedný hospodě U Muzea je dívka, která léta nosí stále stejná bavlněná trika, taková ta komunistická, k trenýrkám do tělocviku. Když se jí díra na nich objeví, uváže malý uzlík, takže na sobě chová takovou malou uzlovou kolonii bavlníku...Pojé-zije hravá, s prvky exotiky....kreslení velblouda okrovou barvou na zašlou zeď, písky starých zdí...Seděla jsem ve vlaku slyšela-Duchcov, Bílina...
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.3.2007 > Janele z Liků> snažím se do příběhů vkládat nepatřičné harampadí..jako zdejší střed..asi tíhnu i v poesii ku freejazzu..vrhnu se na nepoesii smetištní
<reagovat 
Loco (Občasný) - 4.4.2007 > :-)
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 27.2.2007 > ták řka velkolepé .))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2007 > Lyryk> tak lká velkolepé nad oslavou prazdného
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 30.9.2007 >

je jen tenký rozdíl

mezi kvalitní poezií

 

a kýčem

 

dobře napsaným,

milý borne


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.11.2007 > tady jsi v klasickém vydání a obřízce! :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 27.12.2007 > Ztlumte někdo únor! ...SUPER :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 13 15 16 17 (18) 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter