Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bez názvu
Autor: kloono (Občasný) - publikováno 28.2.2007 (06:04:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 28.2.2007 > Prosimte co to mas za jmeno?
Body: 5
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > doupovec> Cool.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> ???
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > doupovec> to přece tady letí tady na totemu, takový dvě o a w a tak.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> Takze ty ses jako tonikuv klon a ten druhej je co?
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > doupovec> nee. Klón mi říkaj odmala protože mám sestru která je o patnáct minut starší než já. A kámoš byl na škole Velkej Vont a to mu tak zůstalo a dneska je Wont.
<reagovat 
 woono (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> co to tady kecáš vole
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > woono> tak se neposer. tak jsem toho snad tak moc neřek.
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 28.2.2007 > Dobré to je
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 28.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář hermit - 28.2.2007 > pěkný báby

<reagovat 
woono (Občasný) - 28.2.2007 > A proc jsi mě odstřihnul.
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > woono> nejseš přece žádná lejdy
<reagovat 
 woono (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> zato ty jo.
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > woono> vole
<reagovat 
head (Občasný) - 28.2.2007 > :o)
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > sea> chudak, starej inpotent, doupovec tady dovadi sam se sebou a ty mu do toho jeste asistujes..
<reagovat 
 head (Občasný) - 28.2.2007 > toono> no lepší sám se sebou, než vůbec, baví mě to :o))
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > toono> to ten doupovec je jakože potentní dovnitř?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 28.2.2007 > toono> 

toono (Stálý) - 28.2. > sea> chudak, starej inpotent, doupovec tady dovadi sam se sebou a ty mu do toho jeste asistujes..





Perfektni pervo Antonine. Skoro jako my dva.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 28.2.2007 > sea> To si nechas nadavat do starejch inpotentu, at uz to znamena cokoliv?
<reagovat 
 head (Občasný) - 28.2.2007 > doupovec> no nechám, inpotent je hezký slovo, ačkoliv netušim, co znamená :o)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 28.2.2007 > sea> Ja teda taky ne, a ani v latinsko-ceskem slovniku jsem to nenasel. Ale pokud si to rozdelime na ty puvodni dve slova, tak by to mozna mohlo znamenat jakoze mas «vnitrni silu».
<reagovat 
 head (Občasný) - 28.2.2007 > doupovec> mám firmu : INPO Reklamační řád Ochrana osobních údajů Převzetí zboží a cena dopravy • www.inpo.cz, e-mail: inpo@inpo.cz, všechna práva vyhrazena
i vnitřní sílu, to je pravda
:o)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 28.2.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 28.2.2007 > a jak se tam dámy krásně postavily
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 28.2.2007 > já si to uložím.
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 28.2.2007 > ať už to dělal kdokoliv a já nevím co, páč jsou tady zmatky....fotka je dobrá:-)
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > Nikkarin> no dík
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > Nikkarin> kdyby doupovec v detstvi neslychlal jenom samy nadafky a ponizovani tak by ti jiste podekoval..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > Nikkarin> hehe, koukam ze uz reagoval.. uci se nam.. patrne univerzita tretiho veku otevrela kurzy spolecenskeho chovani pro bezzube..
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > toono> 1: kdo je doupovec

2: běž si to s ním vyřizovat někam jinam
<reagovat 
 Nikkarin (Občasný) - 28.2.2007 > toono> Jo, kluci, to je boj mezi váma:-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > kloono> doupovec je prece tvuj kamarad kery pise ze stejnyho pocitace z jinyho prohlizece..
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > toono> si buď záhadnej, když tě to baví
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > kloono> a co radku jak jinak?? co ta artritida??
<reagovat 
 kloono (Občasný) - 28.2.2007 > toono> ja jsem Karel a s klouby problemy nemam. asi máš problém sám se sebou
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > kloono> a coze karle, zes dospel k tak zajimavemu niku.. no to je tedy vskutku zajimave.. z cehos to vyderivoval??
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2007 > kloono> a zrowna w dobe kdy se objevil rovnez woono a doupovec min prudi.. zajimavy.. a co zitra bude?? ufoono, mufloono, kowloono (ten z honkongu).. no to je jen nekolik typu, pro tebe, alterego smutnyho starce doupovce pojmenovane po jeho silnejsim spoluzakovi z devitiletky, kery mu prebral jeho prvni velkou lasku z kralova pole..
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 1.3.2007 > toono> Kurva, ať už někdo koukne na ty IP adresy!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.3.2007 > Jesper> no to tak, na vedlejsi usedlost s internetem to ma doupovec dobre 4 kilometry a i kdyby tam chtel konmo, muze se nachladit a vzhledem k jeho stari, nevim, prisli bychom o totemni esenci prislovecneho tamniho lesniho humoru..
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 1.3.2007 > toono> No tak jo. Už na tom netrvám.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter