Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Protože prší
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 28.2.2007 (14:01:47)
Na deváté straně
notovýho sešitu
bylo plivaným písmem
napsáno:

"Nejezte kuskus.
Děsně to leze do zubů."

A dělat se s tím nedá nic,
protože prší.


Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 28.2.2007 > Vtipné, rozčileně poťouchlé ....
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 28.2.2007 >

deviatka, to má v sebe magiku, tak, tak, netreba mi jesť kuskus :)

 


Body: 4
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.2.2007 > maxima gali> Jo, lepší by bylo napsat na šestsetšedesátýšestý straně, hm :o)))))))
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 28.2.2007 > Adina> 

to ano, koniec sveta :)))

 


<reagovat 
Barča (Občasný) - 28.2.2007 > Snad Tě nenutěj chodit do hudebky ? V otravném počasí je všechno možné ......
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.2.2007 > Barča> Houby by jim to bylo platný, já nemám hudební sluch :o)))))))))))
Jinak mě očas někdo nutí zpívat jak on píská:o)) A to taky neudržím tempo:o))))))))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 28.2.2007 > Adina>  No jo, to nešťastné tempo ...( Mělo by být asi střídavé ... ? )Ale básnický smysl pro rytmus máš , myslím, perfektní !
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.2.2007 > Barča> Ehm střídavý tempo...já nejsem schopná kompromisů :o))))))))))
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 28.2.2007 > :-))):-))):-)))

NEROZUMIM TOMU, ALE LÍBÍ SE MI TO.
Body: 5
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 28.2.2007 > Jestli ses trefila na osnovu, zkus to zahrát. Smetana prej psal z bublin píva.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 1.3.2007 > id> Smetana chlastal zvětralý a bublinatý pivo? :o)))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 1.3.2007 > Adina> Podle reglamá měl špatně umytej půllitr, takže mu to neustále bublelo odspodu. Za oknem svítilo slunko, on už nechtěl psát, že má tripla a že neslyší. A jak to slunko svítilo krz pívo, bubliny se promítlly na notovej... a bylo. Je to snad reglamá na Urquell (?)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 1.3.2007 > Dyž nevím, co je to kuskus.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2007 > Raimund> A co takhle cous-cous? Mimochodem, člověk, který dnes neumí použít google, jako by nežil
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 1.3.2007 > miroslawek> Nemusíš schlamstnout každý lízátko, který někdo odložil na zem.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2007 > Raimund> ty se moc díváš na reklamy
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 1.3.2007 > miroslawek> 

                                                                                

 

 

 

                                                                             


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 2.3.2007 > 8¨-)))))))))))))))))
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 28.2.2007 >

A jaká kritika by to měla být? Třeba zaujalo, líbí, nelíbí, ano, ne, váhám, prostě nějakou zdejší standardku?

Nebo ... báseň, ač nevelká rozsahem, nastoluje závažnou otázku vhodnosti konzumace pšeničného derivátu při četbě notového partu. Autorka se dotýká i možných zdravotních následků, viz - leze do zubů, a samotnou pointou rezignuje na reálný, stagnující svět, v celé jeho navlhlé jsoucnosti. Pozastavil bych se nad expresivními obrazy typu ... plivaným písmem napsáno ..., u citlivějšího čtenáře by mohly vyvolat žaludeční nevolnost. Závěrem bych podotkl, že větší kravinu jsem dlouho nečetl, ale jelikož mám problém s uchopením díla, pro jistotu ho doporučím. ÷))))))))

   Tak co se ti líbí, řekni, nebo aspoň naznač, posloužíme.  


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 1.3.2007 > holger> No.....ještě jsem k tomu vehementnímu ANO ANOOO chtěla dodat "čím hloub, tím líp" :o))))) ale nač provokovat zdejší redakci už v úvodníku :o))))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2007 > holger> standardku, holgere, ač se to nezdá standardku... standartka by byla malá zástava,a to jsi jistě na mysli neměl, přestože autorka po pochvale před nastoupenou jednotkou a rozvinutou zástavou přímo vilně touží...
<reagovat 
 holger (Občasný) - 1.3.2007 > miroslawek> Inu, pravdu máš, člověk se učí celý život, sypu si hlavu popelem a opravuji. 
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.3.2007 > Adina> 

 Na legrácky tě teda užije, to jo.

A vůbec, co máš proti zdejší redakci?

Já osobně s výrokem "čím hloub, tím líp" hluboce souhlasím.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2007 > Naty> chrań bůh nichts nemám ale abysem tu třeba nekazila mládež a abyste mě nehodili do koše:o)))))))
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.3.2007 > Adina>  Ty máš pocit, že na jakékoli mládeži (nejen té dnešní) se dá ještě něco zkazit?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2007 > Naty> Dobře, tak předčasně vsunout do reality :o))))))
<reagovat 
soliska (Občasný) - 14.3.2007 > Nuda v hudebce?:-) Já se tam tež nudila, až mě to teď sere, .)
<reagovat 
čtenář Aleš - 26.3.2007 > Jak to tady čtu tak jsem si vzpomněl na jeden takový pubertální vtip. Když nás v sedmé třídě učili biologii člověka a jak se rozmnožuje a tak. Takové různé malůvky tam byly v té učebnici. Jeden spolužák měl postřeh:

"Proč mají spermie na konci takový ten ocásek?"

"Aby šly vyndávat z prostoru mezi zuby."

:)))))
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.4.2007 > Buď ráda, že plivané písmo není tak náchylné k močce jako to inkoustové, já takto o nejeden sešit přišla, látková kabela, do které se nevleze ani skládací deštník a máš tu katastrofu zadarmo, hlavně, že s máme na co vymlouvat...
Body: 3
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 4.4.2007 > Janele z Liků> Zasejc je tam kapénková infekce. A takovej streptokok umí perfektní veletoče na notový osnově
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.4.2007 > To si pliveš do partitury? nebo máš pusu uzpůsobenou art brush, že postřikem zapisuješ? Ta první a třetí sloka se nějak vylučujou...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 4.4.2007 > Janele z Liků> Mám specoš rozprašovač :o)))))))))Takový mikročipy v chuťovejch pohárcích:o)))))
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.4.2007 > Kdybys napsala "dělat se s tím nic nedá, protože neprší"-měla by ta miniatura i nějaký smysl, takto je to jen nahodilá kompozice slov...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 4.4.2007 > Janele z Liků> Jenže když neprší, dá se udělat fůra věcí :o)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.4.2007 > To jistě, ale neskládej v bezdeští nesmyslné básně a při otázkách směřovaných na ně se nevyhýbej odpovědi.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 4.4.2007 > Janele z Liků> 

Skládala jsem naopak v DEŠTI, píšu protože prší a vyhýbám se proto, že mám pms a tak nějak se mi nechtělo :o)

Ale dobře, tak teda kus kus leze do zubů (nepříjemnost) a dělat se s tím nedá nic, protože prší (momentálně nejsou příznivé podmínky)

 

Celkové sdělení - no....snad jenom Adinka má pseudoproblém, podrbejte jí někdo za ouškem :o)))

No..nic moc, ale bejt při zemi je děsně pohodlný

bla bla bla blááááááááááááááááááááá


<reagovat 
bernall (Občasný) - 18.4.2007 > ola  nevím už přesně co je to kuskus takže nemohu hodnotit to jak hluboko leze..... 
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 30.12.2013 > hele dnes jsem si dal kuskus, sýrovou omáčku tak akorát a kuřecí doplněk k tomu, je to super žr. Žrádlo i pro Žeryky.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter