Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pán Nazgulů před Minas Tirith
Autor: 1983 (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 3.3.2002 > :)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 3.3.2002 > to se mi moc líbí... (dost mi to připomíná tvé skici a lá Kurva)
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 4.3.2002 > Nesedí mi to kompozičně - celý děj je v levé části obrázku. Myslím, že by bylo lepší nechat o maličko více místa na levé straně. Nebo to oříznout zprava a vyhnat to do výšky.
Ale jinak je to moc pěkné, hlavně ty postavičky nahoře - připomínají mi Malého prince!!!

Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 4.3.2002 > Krásnýýýý. Chladný. Kamenný
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 7.3.2002 > udivující
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 9.3.2002 > Ale jo, docela jo.

PS: docela mě udivuje, jaký je o Tolkienovy knihy zájem až když je natočen film (mimo jiné je tam přes 50 kiksů), přitom knihy jsou tak skvělý. Do tý doby je téměř nikdo nečet. To mě fakt mrzí.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.3.2002 > Mari: cože? Že je (téměř) nikdo do té doby nečetl? Myslím si pravý oapk, Tolkien se četl hodně, v polovině devadesátých let...
<reagovat 
Hobbit (Občasný) - 30.3.2002 > Já teda mám jiný zkušenosti... Kdybych před dvěma lety řekla ve škole Tolkien - Pán prstenů nebo Hobit, nevěděl by skoro nikdo o co jde. Teď se o něj ohánějí skoro všichni. Taky jsem si v kníhovně chtěla půjčit Tolkiena, protože ho doma nemám, a po půlroce čekání jsem zjistila, že jsem 15. v pořadí... To před dvěma lety nebylo. Až když se na netu a všude objevila upoutávka na film... Samozřejmě, že Tolkien byl čtivý vždy, ale teď letí mnohem víc a to především kvůli komerci filmu.
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 4.4.2002 > mari-taky si myslim, ze je pekny NESMYSL tvrdit, ze je do te doby temer nikdo necetl!! tolkiena znal cely svet, skalni priznivci se neobjevuji az po dotlaceni ke kniham nejakou komerci...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 4.4.2002 > Nemyslela jsem že je nikdo nečetl... Spíš teda u nás nebyl tolik čtenej. V Americe určitě jo, ale u nás jsem se s ním tolik nesetkala a nebýt mýho bráchy , který mi dovezl Hobita (v 5. třídě) z Prahy, tak o něm taky v tý době nic nevím. Prostě se nedal u nás (aspoň ve Frýdku) sehnat, ani hra Dračí doupě, kterou taky dovezl z Prahy. Myslela jsem to hlavně jak říká Hobbit a nik. Z důvodu komerce filmu vzešel zájem o knihy dvojnásob.
<reagovat 
čtenář Goffy - 30.11.2002 > To je kůň? Hezkej
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 25.1.2003 > Nádhera
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 8.5.2003 > tuto zeru!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter