Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
18
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 5.3.2007 (13:38:18)
Taková čmáranice, kombinace tuže(perko) a kuličkovýho pera...


Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 5.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Milhaus84 (Občasný) - 5.3.2007 > Nápad možná dobrý ale provedení pokulhává, to šrafování v pozadí bych ladil snad trošku jinak než navozovat dojem 3D který se ti moc nepovedl - podlaha směřuje do jednoho bodu ale stěna je vyšrafována jakoby rovně. To oko je v poho, ale ostatní bych tam nedával..
Body: 2
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > Sharm> Nuže dobrá, asi sem to měl uvést už na začátku:)
Je to "vize/sen/noční můra" variantu si vyber(sám si už nejsem jistej, kde v hlavě sem tohle vyštrachal). Proto ta nabouraná perspektiva... ;)
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 5.3.2007 > koukala jsem se na tvá předchozí dílka, určitě umíš i líp.
tady nic moc nelíbí se mi ruka a to že nemá zápěstí ale to už ti vytýkali i na jiných kresbách. čmáranice vzadu se mi nelíbí možná použít jinou techniku...ten kapesníček nebo co to je čím to(oko?,koule?) ruka otírá je taky prapodivný,možná malý, nevím, nějak mi tam nesedí.
pokud to má být oko,pak nelíbí pokud něco jiného,pak nechápu myšlenku ale celkově bych řekla nic moc 2-3 ale nejsem dost zběhlá(?) nemůžu hodnotit a vzhledem k tomu sama bych to nenakreslila dávám 3.
Body: 3
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 5.3.2007 > seepi> málem bych zapomněla ty prsty jsou nepřirozeně u sebe ale co už..
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> Promiň, nechce se mi to rozebírat detailně, tak možná na něco "neodpovim" ;)
Jde o nápad, co přišel sám(já ho nehledal)... Asi když sem spal nebo v jinym prapodivnym stavu. Udělal sem to tak, jak sem to viděl. I to pozadí se mělo jako hroutit, taková ta nakřáplá perspektiva(něco jako použili v "Metropolis"). Myslim, že ta ruka drží papír(asi tvrdší) látka by se takhle "nepolámala" :))
Tuž, pero apod.
v týhle oblasti jen experimentuju a je to vidět, viď?
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> Já když sem si to zkoušel, měl sem jí takhle(ta ruka tlačí na oko). Nemá to bejt příjemná záležitost;)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 5.3.2007 > jééé to sou The Residents ty miluju :))
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > caesarborgia> Je mi líto neznám, ale podvědomí je záludná věc, všechno je možný:))
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.3.2007 > koule s okem budiz, ale ruka - zkus trpeliveji podle vlastni
Body: 3
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 6.3.2007 > dobre napady, oplati sa vycibriť v kreslení
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 6.3.2007 >
Body: 4
<reagovat 
ZenChai (Občasný) - 5.3.2007 > Pěknej nápad, supr ruka,...ale ta čmáranice v pozadí se mi moc nezdá. Hlavně část zprava od oka, tahy působí dost nevyrovnaně a nenavazují tak jako zbytek.
Není dobrý, že používáš kuličkový pero, tedy !propisku! k tuži. Neboj se to zkusit a udělej to celý tuží.
Jinak chválím.
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > ZenChai> :))
Tahy odpovídaj vyrovnaností mojí mysli, ta taky všude nenavazuje.

Tuž a perko mě už tolik nebaví, musí se pořád namáčet, je to pomalý ;)
Dík
<reagovat 
 ZenChai (Občasný) - 6.3.2007 > Ondrušek> K tý mysli, my moc dobře víme jak na tom jsi, ty pomatenče:o)
Už se těším na nějaký nový kousky a případně styly, když je to takhle podle tebe pomalý.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 8.3.2007 > www.google/the residents....vynikající elektro ale stejně věřím tomu že si průměrnej talent a to nikoho nepotěší...btw taky to nikdo neocení a proto tu fakt nejsem...snaž se ;)..MAKEJ
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 9.3.2007 > oceňuju odklon od univerzální šedi, jinak ruka je out a chlavně bacha na šrafuru, velkých ploch, není moc fešná
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 12.3.2007 > Prokletí> JJ,
z těch ploch bolej oči jak sou chabý => "Mea Culpa" :)
Ale co je s tou rukou? A teď nemyslim, na chybějící zápestí atd. Mě ty prsty přijdou v pořádku, ale pořád je ještě možný, že mám oči z kašparovy krávy... :))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 15.3.2007 > Ondrušek> podle čeho jsi ji dělal?
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Celek? Ze sna, každej má nárok, aby mu trochu šibalo, ne?
:)

Ruku? Podle svojí. Takže bída, jo?
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 16.3.2007 > Ondrušek> takže jsi levák?
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Ne, ale ta ruka takhle vypadá, jen je dole na hřbetě víc stínu...
Prostě sem jí přikládal "na střídačku", ale deformovaná neni. Nejdřív sem si jí udělal tužkou a pak na ní koukal znova:((
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 16.3.2007 > Ondrušek> 

hřbet dlaně je moc kulatý, prsty moc unifikované a palec moc tenký... možná tam je chyba

radši dělej tu ruku, kterou nekreslíš ;o)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter