Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Festival FAMU dva tisíce z kolekce co? kdy? kde?
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 28.4.2000 (15:46:10), v časopise 28.4.2000
další v kolekci>
27.dubna to začalo v Divadle Archa opět vřít festivalem FAMU, program sliboval a slibuje opravdu mnoho až do neděle. Studenti jej věnovali památce architekta Zbyňka Hlocha a bude samozřejmě i letos přístupný veřejnosti.
Letos se opravdu zahájení povedlo, promítnuté filmy ve mě opravdu vzbuzovali rozpoluplné pocity, nalili do mne opravdu mnoho nové insiprace kterou sem nemohl v ten okamžik unést, tak sem se vrhl jako všichni ostatní filmem pomazaní přítomní na bar.
Bumbal sem a bumbal, zíksal sem větší rozhled a pak šlo vše samo. K profesorům sem se choval jak se patří k ostatním jak si zaslouží, asi sem to v jeden okamžik přehnal. Podařilo se mi rozplakat jednoho nejmenovaného střihače, má kritika byla upřímná a klidná, jó holt už sem takový.
Dál už nebudu popisovat co se dělo, asi bych se musel za sebe trošku stydět.

Tedy tím vším sem chtěl říct že máte ještě šanci vidět něco kolem 1500 krátkých filmů studentů FAMU a zahraničních studentů filmových fakult.
Mé želízko v ohni je film "SEN" který bude promítán dnes, v pátek, v bloku od 19:00 do 20:00! (tomuhle kousku držím palce z osobního důvodu)

Bože já plácám, dost už! Ahoj na festíku FAMU 2000


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 28.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 (3) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter