Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Bez názvu
Autor: arkovic (Občasný) - publikováno 21.2.2002 (00:47:47), v časopise 20.5.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 21.2.2002 > trocha ostrosti po scanu by neuškodila ... jinak **!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 21.2.2002 > A hodně dobře to dokresluje ta klid nádherně rušící hladina vpravo!
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 21.2.2002 > O co ostrejsi by to jeste mohlo byt(divam se na ty krouzky na hladine)? Jinak mi to co jsem chtel rici vzala Lucie opet z pusy...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.2.2002 > taky to mámhodně ostré..a ta hladina je dokonalá s těma kruhama :-)
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 21.2.2002 > moc hezké
Body: 5
<reagovat 
MBELL (Občasný) - 21.2.2002 > Aj mne sa to paci. Hodi sa k tomu ten cierny ramik - myslim, ze bez neho by ta fotka nevyznela tak ucelene. Ramiky robia zazraky! :-) Kompozicne by sa mi to pacilo viac bez toho lesika v pozadi - ale to by chcelo fotit z ineho uhlu.

PS: Tiez som si vsimol bielu skvrnu hore v strede a bielu rovnu ciaru v pravej dolnej casti ako seka jeden z konarov. Chelo by to tiez mozno viac detailov v tienoch. :-) Ale to len tak pomimo, ja viem ze je problem ukazat fotky v plnej kvalite cez webovske "okno". :-)
Body: 3
<reagovat 
sinah (Občasný) - 21.2.2002 > zrovna se mi nechce nic psát...,pěkný
Body: 5
<reagovat 
Akir (Občasný) - 21.2.2002 > jo
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 21.2.2002 > ha ... tož mi šíbrujou oči:-))) ...

tak si rejpnu jinde: .. co ten ořez na pravo??:-)))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 21.2.2002 > Cavalera> tož ořez týhle fotky je stejnej jak na negativu, nepřijde mi nutný, aby tam ty "kruhy" byly celý, ostatně každej si snad lehce domyslí jejich pokračování...
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 21.2.2002 > tak to me teda ty kruhy vadi. teda nevadi, oni tam jsou zapotrebi, jak to rika Lucie, ale podle me by mely byt trosku vys, v tom skoro kosoctverci. Kdyz jsou tam, kde ted jsou, tak vytahuji pohled ven z fotky.
A co to tam je za bilou skvrnu nahore uprostred pod tim stromem?
Body: 3
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 21.2.2002 > keporkak> Mno, už je to pár měsíců stará fotka, ale mám dojem, že je to slunce jenom zastřeně prosvicujicí za mrakama...
<reagovat 
danniel (Občasný) - 21.2.2002 > stouralove ;-) me se to libi
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 21.2.2002 > danniel> dík, Dane ;)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 21.2.2002 > ten srůst s vlastním stínem je divný ... kompozičně roztříštěné ... prostě nesdílím nadšení ostatních ... chtělo by to retuš alespoň v černých plochách
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 21.2.2002 > Madman> divnej? proč? Ke každýmu stín přeci patří, až na...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 21.2.2002 > no ořezem jsem myslel tu bílou čáru na pravé straně.-))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 21.2.2002 > Cavalera> jo tak :), mno, napříště se polepším, pardón, holduju lajdáctví už od útlýho dětství.:)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 21.2.2002 > já taky, ale to víš, když už jste mi vytkli tu ostrost, tak jsem musel najít něco jinýho na rejpanec:-))))))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > Cavalera> mít tě někde po ruce, zabavili bysme se drobným přiškrcením :)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > néééé, já su malé a ty se nesmějíjó škrtiti .... tak .. a já utíkám zas zlobit:-)))
<reagovat 
Madman (Občasný) - 23.2.2002 > víš jde o to, že ten stín, není jako stín, ale vypadá jako součást námětu .... navíc každá fotka by měla mít alespoň 3 plány, popředí (to tu nevidím) ... námět (ten je díky špatnému světlu dost nevýrazný a navíc leze z obrazu) .... a pozadí (to je šedivé, nevýrazné a technicky špatné) ... není to rozhodně univerzální návod, ale je to taková abeceda focení ...
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.2.2002 > Madman> Jenže hned při druhým pohledu stín už velice lehko rozeznáš od "skutečný věci", a to se mi práve hrozně líbilo, navíc pozadí je odraz protější stráně ve vodě, ještě k tomu je to na malou clonu, takže je rozostřený, ..mimo to bylo pozdní podzimní odpoledne a nad hladinou byl lehkej opar.........k "abecedě" - fotka je pro mě věc citu a vkusu, pravidla jsou tu hlavně od toho, aby se porušovaly...
<reagovat 
westfood (Občasný) - 26.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.3.2002 > hmm ... hlavně, že se máš na co vymluvit ... tak jak vše popisuješ mohla z toho být pěkná fotka ... uvidíme jestli ji budeš považovat za slušnou ještě za půl roku ... A proč ti námět trčí z fotografie?
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 4.3.2002 > Madman> Odpusť poznámku, ale jak "vymluvit"? Nemám se z čeho a proč "vymlouvat". Proč mi námět trčí z fotografie? Asi proto že fotka vždy snímá realitu..a tam to takhle bylo..a vůbec, nenechám si tu od Tebe podsouvat, že něco "trčí", mne celej záběr přijde vyváženej, holt nemáme podobného vkusu ani nálad.
<reagovat 
Madman (Občasný) - 6.3.2002 > a realita vždy trčí ze záběru nahoře v prostřed ... příště tě pochválím, ať nad mými připomínkami alespoň přemýšlíš ...
<reagovat 
čtenář magi - 27.10.2002 > ueee
<reagovat 
čtenář corkey - 23.11.2002 > Mne se to líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter