Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Báseň bez názvu
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 20.2.2002 (13:30:10)
Poprvé to bolelo
Podruhé už by to tak prý
Nemělo být
Ale já si nejsem jistá
Jestli to vůbec
Budu podruhé
Chtít...


Poznámky k tomuto příspěvku
sirka (Občasný) - 20.2.2002 > Neznělo by schůdněji "Podruhé budu" místo "Budu podruhé"?
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 20.2.2002 > Lepší by bylo kdyby ses svěřila kamarádce, než veršům.
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 20.2.2002 > Tak tahle básnička ve mne vyvolává jisté asociace s jistým nejmenovaným a v paměti dávno zasutým zážitkem....
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.2.2002 > no ... jako sdělení je to zajímavé, ale jako báseň ...
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 20.2.2002 > Domnívám se, že by to nemělo v takové podobě být vůbec zveřejněno. Taková poezie se samozřejmě píše, jenže trochu jinak,promiň. Chci Tě varovat, neubliž si tímto publikováním, není to vhodné.
<reagovat 
unseen (Občasný) - 21.2.2002 > tahle oplatka mi nechutná...
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 21.2.2002 > Osobně si myslím, že si každý může publikovat co chce, od čeho máme váš prostor?
Takže jsem Kateřininu výtku nějak nepochopila.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 21.2.2002 > Tedy já se nestačím divit, takhle mě ještě za poezii nikdo nesetřel...Nějak jste všichni přitvrdili...Myslela jsem, že vás třeba napadne o čem by to mohlo být...Mne to, abych se přiznala, napadlo před pár lety tak nějak samo od sebe a vůbec nevím, kde se to v mé hlavě objevilo...Podotýkám, že rozhodně nejde o nějaký můj osobní zážitek...Unseen, umíš dávat něco jiného než pětky?
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.2.2002 > Oplatka> Jistě, že umím. Používám celou škálu hodnocení - od nejlepších k nejhoršímu - a nebojím se použítžádne z nich, pokud to tak cítím.

Ad přitvrzení - pokud se budeme jenom vzájemně plácat po ramenou, nikdo tím nic nezíská. A jestli se jen velmi těžko vyrovnáváš s kritikou, měla bys možná ukazovat svá dílka jen vybranému publiku u nějž máš jistotu, že tě pochválí....
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2002 > Oplatko ... samozřejmě můžeš publikovat co chceš, nikdo Ti nic nemůže zakázat ... jenom opravdu musíš počítat s tím, že se Ti může dostat tak tvrdé kritiky, jako se Ti teď od nás dostalo ... obzvlášť, když tady na nás bliká červeně "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku" ...

já věřím, že takovýto zážitek "poprvé" má víc holek a nesměju se obsahu té básně ... ale zpracování mě vážně moc nenadchlo ... prostě je to takové obyčejné povídání, spíš konstatování ...

<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 21.2.2002 > Jo, Farkasová, co se píše jinak, čím si mám ublížit, prosím Tě? Nerozumím Ti.
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.2.2002 > Oplatka> Víš, nepřipadne mi vhodné, abych ti vůbec odpovídala. Budeš se ptát proč, řeknu to vesměs těmito slovy, bude možná potřeba důvtipu: Nejprve mi zůstává rozum stát nad kombinací mého příjmení, tykání atd. Poté jen vrtím hlavou nad vším, co se tu dočítám, a nejen na této straně.
Toto bude spíše vzkaz pro Rezi, které opět smím říci, že odborné zkušenosti nejsou na lineární přímce s věkem. Kdo to nepřijme, opozici nikdy neodvykne.
Stojím si za tím, co jsem napsala, Nerozumíš mi, raději se tedy vskutku zeptej Rezi, pokud chceš nefalšovaný názor(!)
Jen poslouchat a přemýšlet vede k poznání... P.S. Ještě jednu větu, možná slova útěchy, kdo ví, možná špetka sarkasmu, to záleží... Musíš sama a upřímně poznat, zda-li je reakce na tvou báseň oprávněná, či nikoliv. Někdy se totiž stává, že lidé raegují jen vášnivě, vyčítají si nějaké své dávné protichůdné názory a tahají to právě i do hodnocení. Kdyby jen poté věděli, že třeba právě ta báseň byla vybrána do významného literárního periodika, to by bylo v čistých srdcích studu. Sama si posuď, jestli jsme tedy byli úmyslně proti tobě, nebo se jen někdo snaží tě navést na lepší cestu, s níž musíš zase souhlasit jen ty sama!
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 25.2.2002 > Petře, nemyslím, že to, co jsi napsal, se dá označit jako "hlubší kritika." Pokud mi Kateřina není schopná vysvětlit, co svými podivnými větami mínila, pak ať raději poznámky nepíše, takhle je to k ničemu...Nikdo jste mi nenapsal nic konstruktivního, kromě Sirky, s jejíž poznámkou docela souhlasím...Pokud někoho kritizujete, mohli byste napsat konkrétně za co...A pokusit se třeba pochopit, o čem by to mohlo být, protože, Petře, to vůbec nemusí být jenom o holce...Jsem ráda, že alespoň Rezi to nějak oslovilo...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 26.2.2002 > no, já nevím, jestli je to poezie, ale mě se to každopádně líbí, řekl bych spíš říkánka, ale jak já říkám - líbí, přijde mi to vzedmutí emocí velmi přehnané, občas by některým totemákům neškodilo trochu nadhledu a míň zapšklosti. Buď v klidu, klidně uveřejňuj i takovýhle věci...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 25.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Elminnster - 26.10.2002 > Souhlasim se Sirkou-a do jiste miry i s Kajmanem,
snad to dilko chapu jinak nez Gavrik,?Rezi? a madam Farkasova, vzdyt kdyz napsal Prudhomme Puklou vazu,
nedostal za ni vynadano,ale Nobelovu cenu...
...a ta nebyla o nicem jinem...
...A hledim-li ted na formu,ktera je jednoducha, temer detska,mohu to brat jako zamer- vyjadreni naivity, zklame-li se nekdo poprve v lasce (jak to chapu ja),
je prece jeste dite...ˇ

Kritikum: Snad jste v pravu-jste starsi,jiste zkusenejsi, ale ja si budu stat za tim, ze Oplatka
napsala vic nez prvoplanovy vykrik svetu
Pro me je tohle dilko vypovedi o dusi, ne o tele
a proto
Touchez avec prudence,
elle peut etre brise

Oplatce:Dva je za Tve podruhe nebudu a vv.,
asi bych to sam psal trochu jinak, jednoduseji, bylo by to udernejsi, na druhem radku je zmatek ve
slabikach, spatne by se to recitovalo:)
,ale konec dobry...
A zkus se vratit ke svym poetictejsim kouskum...
Nech se obejmout morem (byt treba jen po kotniky),
bud zdvorila ke starsim damam:D a vsimej si jen
KONSTRUKTIVNI kritiky
(nekdy Ti nejakou napisu)
<><

Body: 3
<reagovat 
hermit (Občasný) - 21.2.2003 > snad by se mi více líbily verše jen s malými písmeny... jinak to není špatné, má to v sobě zranitelnost, křehkost... a bolest...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter