Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MK
Autor: holka_magor (Občasný) - publikováno 11.3.2007 (17:49:56)
uhel a bila krida na balicaku A2 ;o)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 11.3.2007 > 4 - pekne celkem a uveritelne, jen myslim prilis siroky krk, aspon tak pusobi a vdalenejsi n by mohlo byt myslim lepe technicky - spodni tmavost, vlastne u u blizssiho - ani linka ani stin..
Body: 4
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.3.2007 > Lumig> jo, krk je fakt az moc...;o)....mno a ty stiny....oni na originale jsou drobet vic....ale mas recht a diky...;o)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 11.3.2007 >

mi přijdou prima, oceňuju decentní a ne moc ukecanou práci bílou, má to pěknej charakter, torchu nesedí ty vlasy za krkem, ale aj tak ;o)

 

jo a co znamená MK? hň


Body: 5
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.3.2007 > Prokletí> hadej, muzes trikrat...;o))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 11.3.2007 > holka_magor> nech to jako tajenku i pro ostatní ;o))) stejně bych neuhád
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.3.2007 > nesouhlasim s Lumigem. Neni to dobre ani uveritelne. V podstate se ti to zlehka cely rozjelo. Nejhur je na tom prave rameno, krk je moc siroky atd. .. to je jasne, to vidis sama. Dal mas spatne zebra - konci ti prilis vysoko, takhle by je mela zlomeny. Ta bila je sice fajn, jenze tu chybi cerna, takze vlastne je bila zbytecna, protoze na vytvoreni objemu nestaci. Abych jen nekritizovala - pri trose pile se vsecky chyby daj vypilovat, predpokladam, ze tobe to nijak extremne dlouho trvat nebude :). Chce to proste vic se koukat a vic kreslit a zbytek prijde sam.... nebo skoro sam .
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.3.2007 > zabicka> pokusim se...;o)....no k ty cerny...kdyz ona cernejsi nesla....;o)...o pravym rameni vim, ze je na nem cosi spatne....hlavne ten dulek....mno..;o)...a kde mi tam koncej zebra? aspon jsem nemela umysl je tam delat....jestli myslis tu caru uprostred, tak tu tam fakt ma...;o)....jinak diky..;o)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.3.2007 > holka_magor> nejde o to delat cernou cernejsi, ale pristoupit k sede jako k cerne. Nevim jak to vysvetlit lip, proste urcity stupen sedi brat jako cernou a o to vic omezit dalsi stupne sedi. Tema zebrama sem myslela ten zlom pod levym nadrem... nemyslela sem tu caru uprostred. Kdyz uz delas takhle telo bez hlavy, tak zkus vzit vetsi kus, nak ucelenej, treba cely hrudnik, nebo jenom rameno s rukou nak proste celkove uzavrit. Jednak se ti to bude lip kreslit a jednak se na to bude i lip koukat.
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 13.3.2007 > zabicka> jo tak tohle....tak to mi tam mozna udelalo bricho...nevim....a jelikoz to byl ukol na patek a yl ctvrtek vecer, tak jsem bohuzel nepremejslela nad tim ,jakou cast tela udelat....snad priste...;o)
<reagovat 
Milhaus84 (Občasný) - 12.3.2007 > To je autoportrét? Docela se mi to líbí ale taky bych přidal víc černé...
Body: 4
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.3.2007 > Sharm> o ty cerny uz jsem napsala, proste mi to ten uhel nedovolil, vic zacernit nesel.....no a k tomu jestli je to autoportret....;o)
<reagovat 
 Milhaus84 (Občasný) - 13.3.2007 > holka_magor> je to pěkný:) jak model tak provedení;°)
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 13.3.2007 > Sharm> dekuju, model se cervena...;o)
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 16.3.2007 > mně se líbí ty plošky, které dělají z obrázku 3D :-) na klíčních kostech, levé rameno a levý prs
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 16.3.2007 >
Body: 4
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 23.3.2007 > mně taky
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Asi nejsem ten správný kritik-tedy že když se na to dívám,ani si nevšimnu,že šedá by měla být malovaná coby čená,dokonce jsem nezaregistroval ani tlustý krk,a už vůbec ne že Ti nenarostlo pár žeber,jak jsem se dozvěděl z ostatních kritik-já vidím krásnej hrudník,krásné slečny-předpokládám,že to směrem nahoru pokračuje kontinuálně;-)-jako živý,a když se mi občas přihodí,že se na nějaký koukám"naživo",též nepočítám žebra,ani neměřím obvod krku..-a co jsou vlastně"drobet víc..";-)?Dávám 5 bodíků za provedení i celkový dojem-doporučit ale nemůžu-portrét jež se snaží co nejvěrněji zachytit skutečnost-sebedokonaleji vypovídá především o technické zručnosti-a k doporuční potřebuju aby to mělo přesah.
Body: 5
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 7.4.2007 > SATANICSAINT> diky....;o)...a cervenam se...;o)....komplimenty nedostavam kazdej den...;o)...mno...;o)...jo a o Dcko mi stejne nejde, me jde o to, co si o tom lidi mysli...;o)...DIK!
<reagovat 
Hadrián (Občasný) - 19.4.2007 > TK - pekny:-)
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 23.4.2007 >
Body: 1
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 20.5.2007 >
Body: 3
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 20.1.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter