Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Legenda o zapovězeném lese
Autor: paja13 (Občasný) - publikováno 15.3.2007 (19:24:11)
Legenda o zapovězeném lese:

V zapovězeném lese se kdysi dávno stalo něco tak strašného, že se o tom jen málokdo odváží promluvit. Já jsem zjistil alespoň částečně co se tam stalo, když teď když to vím, bych to raději chtěl zapomenout, mám z toho noční můry.
Tak tedy, kdysi dávno asi tak před 100 lety, když byl ještě Vy-víte-kdo studentem v Bradavicích, tak již tehdy se v něm projevovaly různé zlé myšlenky a sadistické úchylky. Chodil pravidelně do zapovězeného lesa, nikdo nevěděl co tam přesně dělá, ale vždy když tam byl, tak se z lesa ozývaly zvuky připomínající mučivé a bolestné umírání!!
Ale nikdo to nějak neřešil, protože se nikdy nikomu nic nestalo a Vy-víte-kdo se tvářil vždy jakoby se nic nedělo. Jednou se za ním vydalo několik studentů, chtěli vypátrat co se tam doopravdy děje.
Proto jednoho dne kdy šel Vy-víte-kdo zase do zapovězeného lesa, tak ho tajně sledovali. Šli dlouho tajemným a černým lesem, až došli na mýtinku, která byla ovšem ponořená do rudých výparů!!! Všude totiž na zemi byla krev a jak se vypařovala tak vznikala červená mlha!!!
Pár těch studentů se málem pozvracelo, ale ustali to, tak sledovali dál co se bude dít. Najednou naproti místu, kde se oni skrývali, vyšla nějaká osoba. Byla vysoká asi 2 metry, měla široká ramena, mohutné ruce. Nebylo jí vidět přesně do obličeje, ale jisté rysy naznačovaly, že tato osoba byla již mnohokrát v boji a nebála se jít proti jakémukoliv bojovníkovi. Když se postava přiblížila, bylo vidět, že něco drží v ruce. To něco bylo zřejmě řetěz, studenti si zprvu mysleli, že snad ona postava by snad mohla bojovat s Vy-víte-kým, ale jak se za okamžik ukázalo, tak ten řetěz byl od velké klece, kde byli uvězněni malé mudlovské děti!!!!
Studentům se zatajil dech!!! Představovali si, že ta krev by mohla být od jakéhokoliv zvířete, či něčeho jiného, ale že by byla z malých mudlovských dětí je nenapadlo ani v nejhorších nočních můrách!!!
Vy-víte-kdo šel blíže ke kleci, aby si prohlédl všechny ty malé a ubohé mudlovské děti.
V mžiku si jedno vybral jedno a dal ho přivázat ke kůlu, který byl jěště před chvílí v temném stínu! Teď ale již byl na měsíčním světle, které pronikalo krvavě rudou mlhou!!!
Dítě křičelo, kopalo, škrábalo, ale jak si proti silným pažím mohutného sluhy Vy-víte-koho nemělo sebemenší šanci!! Sluha uvázal pevně dětsko na kůl a odstoupil do uctivé vzdálenosti.
Vy-víte-kdo si stoupl před něj a začal něco podivného odříkávat!!
Studenti byly na smrt vystrašení, ale chtěli vidět vše co se tam děje, aby se mohli Vy-víte-koho zbavit ze školy. Jeden student to nevydržel a vyzvrátil celý svůj oběd!!!
Mezitím se začalo stahovat jakési mračno kolem kůlu s dítětem. Byl to tmavý dým, obtáčel se kolem kůlu a bylo slyšet příšerný řev dítěte, že to studentům rvalo uši!! Přišlo jim, že jim někdo bodá jehly do hlavy jaký to byl zvuk!!! Pak najednou kouř zmizel a kolem kůlu stály 3 objekty!!! Byly to 3 veliké obludy!!! Krvelačné a nenasytné!!! Vypadaly jako kříženec obra s vlkem, dikobrazem a žralokem!!!!!!! Měly veliké a mohutné končetiny, zakončené drápy jako vlk, na zádech měli smrtelně ostré bodliny podobné jako dikobraz a hlavu měli vlko-žraločí!! Veliké ostrozubý ve dvou řadách, které byly natočené dozadu, to aby utrhly co nejvíce masa z kořisti a zbytek hlavy byl vlčí!!!
Pomalu se přiblížily ke křičícímu dítěti a začali ho pomalu trhat na kusy!!!!!! Začali s končetinami!! dítě začalo řvát mohutně na celý les, když mu odtrhly ruce a nohy!!! V klidu si je kousaly a nic je nerušilo!! Kupodivu ani ten smrtelný řev!!! Studenti se právě stali hladovými, protože se všichni do jednoho vyzvraceli!!! Vy-víte-kdo se pouze koukal z povzdálí a posmíval se!!!
Dítě pořád křičelo, ale již začínalo slábnout, jak mu sršela krev z děr co mu zbyly po rukách a nohách!!! Pak se jedna z oblud zvedla a jako kdyby trhala kytku z práve vykvetlé louky, utrhla dítěti hlavu!!!!! Někteří studenti vykřikli a dali se na úprk!!!! Ale to neměli dělat!! Alespoň ne takhle hlasitě!! Vy-víte-kdo si jich všiml a přikázal obludám všechny chytit a zabít velice pomalu, aby si zapamatovali, že sledovat Vy-víte-koho se nevyplácí.
Utíkali jak nejrychleji mohli, ale obludy byly skoro dvakrát tak velké, takže moc šancí neměli!!! Postupně také umírali!! Jednomu obluda ukousla hlavu v běhu, takže na zem dopadlo již bezvládné tělo. Dalšího rozpůlila další obluda jediným mohutným máchnutím končetiny připomínající ruku!
Blížili se již k východu z lesa a zbývali již jen 3, ale stále to byla dost velká dálka, aby je obludy všechny povraždily!!! Bylo to tři na tři. Rozutekli se do stran a každá obluda se vydala za svým studentem. Dva z nich dohnali a usmrtily velice rychlým způsobem, ale hlavně krutým!! Tedy pokud se rozpůlení počítá do krutých trestů.
Poslední student utíkal seč mu nohy stačily, párkrát se naneštěstí opět vyzvracel..no naneštěstí, spíš naštěstí!! Protože ta obluda, ač se to zdá nemožné uklouzla, ale stačila ještě máchnout rukou po studentovi! Ten odletěl 2 metry a narazil do stromu!! Byl vážně zraněn, ale věděl, že když tu zůstane tak zemře. Proto sebral poslední síly co mu zbyly a dal se na útěk, sice byl zraněn ale měl silnou vůli! A myšlenka na své mrtvé kamarády mu dodávala sílu. Obluda než se stačila zvednout, byl student již na kraji lesa a tam ona již nesměla!! Student byl v bezpečí. Tedy jen relativně, protože se musel dostat ještě na hrad s velmi silným zraněním. Měl zlomená žebra, ruku a vyvrknutý kotník a příšerně ho bolela hlava!! Z tohohle se bude hodně těžce dostávat! Doplazil se na hrad a padl… všimlo si ho pár studentů a okamžitě ho odvedli na ošetřovnu. Mumlal něco jako:
„ Voldemort…..les…..mrtví…kamarádi….děti…krev všude..Voldemort!!!“ nikdo ho nechápal, ale když opakoval jméno Vy-víte-koho, tak hned šli za Brumbálem a vše mu pověděli. Ten se sebral a okamžitě šel do Voldeemortovi komnaty a v duchu doufal, že ho bude moc potrestat!!
Jaké bylo ale jeho zděšení, když našel Voldemorta v posteli spícího!!! Nedal na sobě nic znát, ale byl velice rozrušen!!
Zašel tedy za studentem na ošetřovně, aby se zeptal co se stalo. Dostalo se mu nesouvislých vět, z nichž se nedalo sestavit žádný nic co by obviňovalo Vy-víte-koho!!
Pak student dostal křeč, prohnul se jako když napínáte luk a vydechl naposledy!!!
Byl to ten nejhorší den pro Bradavice!!

Vědět, že ta příhoda bude takhle hrozná nikdy bych ji vědět nechtěl!!! Teď budu mít noční můry ještě hodně dlouho……..


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 16.3.2007 >

Mno tak já to tak růžove nevidím. Je to hezké že se děcka plácáte po zádech ale nějakou dobře mířenou kritikou by jste si pomohly víc.

Kdyby to takhle psala Rollingová tak o Potterovi nikdo neví...

Je to roztomile dětské... ta fantasknost ale hlavně: "Dva z nich dohnali a usmrtily velice rychlým způsobem, ale hlavně krutým!! Tedy pokud se rozpůlení počítá do krutých trestů." a podobně.

Z těch vykřičníků bych si trhal vlasy... stačí jeden a dokonce nemusí být za každou větou čím méně tím lépe.

Občas špatné pády slov a podobně...

Pozor na opakující se slova...

Ale zase to neni nejhroší, ten vykřičníkový maniak, který to psal měl docela šlušnou slovní zásobu.

 

Ale víc jak tři body bych tomu nedal (o těch třech bych se ještě hodně rozmýšlel vzhledem k tomu, že je zasazené do už vytvořeného fantasy)


<reagovat 
K.u.bi (Občasný) - 15.3.2007 > Mno povídka je pěkná ale autor si zde zřejmě vynahrazoval nějaké zvrácené komplexi a úchylky.Ale jinak doopravdy pěkné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 paja13 (Občasný) - 17.3.2007 > K.u.bi> oooh..dekuji uctive za poklonu..priste bych mohl ,,spachat,, neco na motiv jaxe trhaji rucee cloveku jmenem k.u.bi ...... ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter