Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smutný den
Autor: NeooAn (Občasný) - publikováno 16.3.2007 (10:06:20)

Sedím u počítače a píšu si, píšu si a už nevím, co dělat dál mám

Vždyť ona je jediná, jinou  v mém srdci láskou nepoznám!

Brečím si do rukou, brečím si dál a dál,

Však venku odhrabuje sníh smutný pan Páral.

Odhrabuje sníh se spoustou smutku a krve,

Tu náhle slyším něco převelice mi známé!

A tu tak postává jak strom bez listí a fontána bez vody

Všechno štěstí, radost a zdraví Pán zavřel do své komody!

Pane, prosím, dej mi ten klíč!

Ten klíč ke štěstí,  a lásce, který  je dlouho pryč!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 16.3.2007 > Co ti napsat?
Nic moc próza a nic moc báseň?
Odhaduju tě na něžné citlivé srdéčko do patnácti let maximálně... v takovém případě si tobě podobní prošli toutu literání fází a pak ji zanechali... a nebolelo to ani literaturu ani je.
Jestli se chceš zlepšit a psát, pak věř, že podobných vzdychů jsou plný všechny podobně laděné servery a chce to přijít z nějakou originalitkou.
<reagovat 
 NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > celej on> No tak díky za upřímnost, a odhadl jsi mě dobře, je mi 14, ale tak takové vzdychy... jakože tohle je místo pro ukládání, ne, aby si mě někdo všiml. :)
<reagovat 
 NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > celej on> A ještě teda, coza tu originalitu považuješ?
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 16.3.2007 > NeooAn> Jdi až na kost toho všeho co tě trápí, zkus to podat srozumitelně a zkušej to bez těch "malebných" obratů co jsou tak zažitý. Zkušej nepoužívat slova jako láska a podobně, které jsou tak notoricky známe. Najdi jiná slovíčka, která by to vystihla.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 16.3.2007 > NeooAn> Já považuju za originál každého... bohužel většina se ventiluje v podobě hystericko-kýčovitých vzdechách (tim nechci urazit)
<reagovat 
 NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > celej on> Eh, vymýšlet si nová slova,jo? ha, no tak to by asi moc nevyšlo, zase jakože tě chápu, ale to není tak jednoduchý, a někdo to nemusí chápat, a já se řídím podle: V jednoduchosti je krása! A proč tozbytečně komplikovat:D

<reagovat 
 celej on (Občasný) - 16.3.2007 > NeooAn> 

Nemyslím tím, že bys měl vymýšlet něco úplně nového, ale snad si mě pochopil. V jednoduchosti je krása to ti neberu... ale dosáhnout té krásné jednoduchosti je hrozitánsky těžké. To je ten zásadní omyl co plno lidí trápí. Myslí si, že je to jednoduché... ale ono neni. A většinou píšou bezduchosti.

Ale jak jsem říkal... nemusíš si to komplikovat... klidně si sázej slova za sebe dál, jak to děláš. Mamka tě pohladí, kámoš poplácá.

A jak jsem psal prvně stane se to obdobím tvého vývoje, které opustíš a nikdo za tím nezapláče.


<reagovat 
 NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > celej on> Ano, chápu Tě a cením si Tvé rady, a tak teda mohu tě poprosit, jestli by ses nemohl ještě podívat na mou další Království? Jestli by si mi poradil, všem bych měl pokračovat.. jestli v takovém či oném žánru. :)

<reagovat 
 celej on (Občasný) - 16.3.2007 > NeooAn> 

o.k. mrknu se ti časem na to.


<reagovat 
NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > Děkuji moc. Snad se něco někomu bude líbit. :)A jeslti ne, tak snaha byla. A mě nejvíce potěší, když mi kamarádi řeknou, tak to je krásý. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter