Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nespravedlnost
Autor: arkovic (Občasný) - publikováno 22.2.2002 (00:27:51)


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > o je výřez větší fotky? ..... možná kompozičně ubrat v levo a přidat vpravo ... kvůli kouři ...
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > Cavalera> Výřez to je, ale bohužel ořezána byla jiná strana, .. v objektivu se mi ale "hranice kouře vykouřily", a já si přitom lebedila, jak ho mám celej..
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > což to se stane ... a jestli jsi na tom tak jako já, že máš "kukadlo" foťáku furt špinavý, protože se o něj každou chvíli opřeš a někdy oň dokonce i "rozmáčkneš" samotné oko, tak se není čemu divit:-)))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > Cavalera> ba ba, dokonce jsem kdesi mezi zrcadýlky zdarma ubytovala malého broučka, který se odvděčil tím, že holým zázrakem se na negativech neobjevuje..
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > :-)) ješiž, jak se tam dostal?:-))) ... vidíš, to mi připomělo, že jsem chtěl dát před rokem foťák vyčistit, díky, hned si to poznamenám.-))))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > Cavalera> ty už máš diář na příští rok?;-)))..k broučkovi : kdo ví, ale zdá se, že se mu tam tuze líbí, a já nemám to srdce ho vyhodit na ulici..:-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > Tak ho tam nechej, když se zabydlel, kdo ví jestli by ho na ulici nesbalila nějaká cizí broučkovka:-)))
<reagovat 
Unge (Občasný) - 22.2.2002 > Pokud to má bejt výtvarnej vtip - pak vřele gratuluji ! Člověk se tak rád zasměje a tohle je nejlepší fotografovanej vtip, jakej jsem na TOTEM-u viděl.

P.S. Ty se s tím Caballerem znáš nebo co ? Má docela pěkný hlody - hezky se to čte. Je možné, že nad nimi i trochu přemýšlel - přímo hlavou !
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > Unge> Správně, správně, vtip odhalen.

P.S. Ne, proč ;-), vlastně kapku, sdílím již jeho zmatenost ohledně čáreček :)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.2.2002 > Co vy dva tady pomlouváte za rohem:?._))) Jaká zmatenost? Tý jsem si nikdá u sebe nevšimnulo:-))))
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 22.2.2002 > :-)) Co Vy tu ještě, špióne, špiónská? :)) Nevšimnulo, milášek, kašdý objev má svou hodinu pravdy.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.2.2002 > Hm no jo, fotka, kterou by vyfotil každej. Neni to špatný, ale je to levný.
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 26.2.2002 > Lucie> Kazdej... ale ty jsi ji nevyfotila, tak neprud ;-))) muzu dat za 2 jo? ja totiz nevim za co bych dal 1...
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.2.2002 > danniel: Si to tu asi pleteš s nějakym jinym pořadem ne? Já neprudim, já hodnotim podle sebe cizí fotky. Protože mlčet a přehlížet to, co se mi tu nelíbí, mě nebaví.
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 26.2.2002 > Lucie> bu bu bu... sem zas tak moc nerek ne? :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter