Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobrodružný den
Autor: NeooAn (Občasný) - publikováno 20.3.2007 (08:54:41)

Dobrodružný den

 

 

 

 

Je ráno.

Otevřu oči, zvednu se a náhle, co vidím!  Krásný dlouhý pozdrav od šedobíle královny.

Běžím do koupelny.

Tam si oči umyju , opláchnu obličej a vyčistím si zuby.

Pádím do pokoje.

Jedna ponožka, druhá ponožka! Moje punčocháče zachvíli mi budou malé. Tílko,  tričko, mikinu a svetr! Hopla zasekl se škrk! Nervy drásají  a já drásám zipem! Hotovo, jenom kombinézu na to, boby popadnu a letím!

Jenom vyjdu ze dveří a uvítají mě malé  sestřičky a bratříčkové, kteří se prohání vzduchem za chladného zimního vánku.

Kopeček!

Ten si rád vychutnám!

Cestou nahoru se mi těžko jde, neboť zapadám do sněhu jako do tekutého písku v mokřinách Amazonky.

A co při cestě nevidím! Krása pro moje oči a ducha!

Těžký sníh ještě od včerejška na stromech popadaný, který ohýbá větvemi velkých zelených veteránů a podává si ruku s čerstvě napadenou peřinkou bílých perliček.

Už sej tam! Na vrcholu mé hory!

Nasedám na boby, chytám se špagátu a jeduuuuuu!

Frčím a válím to jako sporťák na pouličních závodech! Smrček, smrček tam a já vyhrávám! Jsem nejrychlejší!

Oh ne! Iglů!

Při nárazu do iglů jsem vyletěl z mých bobů  na malou chvíli, jako by se zastavil čas, letím jako pták po nekonečné obloze,nebo jako kosmonaut ve vesmíru si pluju, a  ta volnost a svoboda…

Ovšem  vše v mžiku oka  skončilo a já dopadl  na zem. Ovšem sníh jako velká plachta nebo obrovská žiněnka jako v tělocvičně mě vynesl opět na horu a dopadl jsem jako do vyprané, peřinky vonící Silanem..

Když se vracím domů, tak slyším, jakoby se semnou sníh loučil a těšil se, že s sním zase půjdu někdy hrát. A už se těším na zítřek, kdy zase půjdu čelit velkému dobrodružství.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Kika - 17.3.2007 > Hlozne je to pekny.....mas na to dobrej talent...tak si toho vaz pac je to fakt klasa ty tvoje příbehy,basničky atd....fakt skladej dal az budu potrebovat zlepsit naladu tak se urco ozvu :D ;-).
<reagovat 
 NeooAn (Občasný) - 17.3.2007 > čtenář> Kika, díkec moc. :) A kdykoli se ozvy. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter