Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 18.3.2007 (05:27:18)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 19.3.2007 > ty tvý věci maj šmrnc, prostě něco .. co nedefinuju, ale obdivuju
Body: 5
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 20.3.2007 >

mě zase připadají tvoje věci natolik osobitý, že se dají ztěží kritizovat, to jeden kdyžtak musí odmítnout celé pojetí, ale ne jednotlivé výtory. Takže pocitově se mi třeba tohle  nějak extra nelíbí, ale kritizovat to moc nejde, protože to zapadá do celku tvých fotek, který bych musel odmítnout celý a to by byla pitomost, protože je to z toho nejlepšího na Totemu a pro něj až moc dobré (nemažu med kolem huby, jen si chci po delší době napsat pár komentářů).

Musím dodat (22.), že poslední věta není přiměřená, myslím tím že pouze pro totem (čili aby to hnilo na této stránce) je některých věcí škoda a měly by do galerií nebo ven když už se vystaví kdeco.
<reagovat 
Regio (Občasný) - 16.5.2007 >
Body: 5
<reagovat 
básník nic (Občasný) - 25.1.2008 > asi od věci: na těhle fotkách mě baví, že je možný myslet na jejich předobraz, minimal/elitní umění atd s distancí, skrze kluka, co takhle fotí. zdá se mi, že jdeš na to z druhý strany a z konceptu, kterej je vizualizovanej děláš intuitivní ilustrace, vlastně dekor (to není odsudek). a tajemství, který (jak vidím máš rád všude), vzniká z toho, že ta idea, koncept, legenda je pryč, ta tě nezajímá... nechci ti křivdit (a taky ti to nic neudělá), ale připadá mi tvoje metoda vlastně negativní. představuji si, jak mažeš fotky, na kterejch je "význam" k poznání a necháváš tyhle. držím ti palce...
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter