Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslední den
Autor: NeooAn (Občasný) - publikováno 19.3.2007 (22:46:40)

Dnes je  den, kdy ji vidím naposled. Den, kterého jsem se tak dlouho bál. Den, na který dlouho nezapomenu.A Ačkoli vidím jen tmu a smutek, venku nádherně. Slunce oslňuje svým jasem obyvatele našeho města. Jen mě ne, jako bych měl tmavé brýle, přes které ani jas jasnosti neprojde.

Je 10 hodin, slunce pořád svítí a čekám u vlaku. Za chvíli příjde, příjde jako posle oznamující smrt mého přítele. Už ji vidím. Jen ona, láska má největší je silnější než mé brýle ze smutku a žalu. Mává mi, dává mi najevo, že mě vidí. Ale už na tu dálku poznám, že na srdci nerozbitnou skálu má.

Ahoj, říkám ji, jak se máš? Podívá se na mě smutným očkem temným jako hustý les v noci a odpoví: „ Špatně!“ Obejmeme se já cítím tlukot jejího srdce, který  zní jako bouchání lidí do železných zdí v právě potápějícím se s nimi Titanicu.  

Políbila mě a ta jiskra, ten blesk, který uhodil mě, a projel celým mým tělem byl silnější než jindy. V jejích i mých očích se hromadí slzy, které se valí po našich tvářích jako kamení z prudkého svahu.

Říkáme si známá  a milostná slova, která jsou navlhlá mořem času a Rychlého konce.

Nejhorší okamžik je zde. Už z dáli slyším pískot vlaku a dusot kol na kolejnici v záhybu.

Dým už oznamuje příchod. Příchod anděla smrti, který mi odvádí mou milovanou do nikým žádaného místa.

Posledních pár polibků a naše rty se objímají, ale nechtějí se pustit. Poutají je pouta naší důvěry, a vzájemné úcty.

Polední „ Miluji Tě“ jsme vyvzlykli a ona nastupuje do dveří, do tajemné brány nového života.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář renatt - 20.3.2007 > pekne
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter