Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
---
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 22.3.2007 (00:24:24)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 22.3.2007 > Konečně jakž takž ostrý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Dá se to upřesnit?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> Žádný berličky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > doupovec> A ještě srozumitelněji by to nešlo? Vytýká se mi nedostatek či nadbytek berliček?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> Co se Ti vytýká nevím. Já jen zastávám učení žadných berliček, což znamená - dílo samo, bez podpůrných aktivit, v Tvém konkrétním případě - bez rámečku.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Aha. To já už dělám tak nějak automaticky, ani si nedovedu představit, že by to mohlo být jinak. Jaké pozadí by sis představoval? (A neříkej že žluté!)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Takhle?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Ještě?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Ach jo. Stupně šedé Totem nenabízí, to bych si musela udělat pozadí extra a podstrčit ho tam dodatečně.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > TheThing> Je mi líto, šedou jsem si udělala, ale pozadí  mi Totem dovolí jen 1000 x 1000 px, já chci víc prostoru kolem. A v Totemu se zase dají dělat jen tmavé barvy. Líp to neumím, už na to kašlu. Tohle je hnědý, to s fotkou ladí, ne?
<reagovat 
Agde (Občasný) - 22.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 22.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 22.3.2007 > Hodně provokativní, ale asi právě proto dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
orval (Občasný) - 22.3.2007 > Ozaj... Iné tlačítko ako AUTO by som veru ani neočakával.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> Jaký ty jsi moudrý!
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.3.2007 > první dobrá, druhá mi z toho vypadává a ani bych ji nemusel, třetí je z toho mála tady, s čím bych mohl bydlet... příště bílé ev. světlé neutrální pozadí bez rámečku, max. tenký černý kvůli vypíchnutí... je fajn, že jsi neumřela, už sem si říkal... a že tě ještě rozčilujou nějaký orvalové? :-))))
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > Periskop> 

Je hezké, že je někdo rád, že jsem neumřela. Orvalové mě nerozčilují, neboj.

Prosím tě, co je první, co druhá a co třetí?


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> mluvím o posledních třech publikovaných fotografiích... :-) ještě avi danovi...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > Periskop> Aha. Ono je to jako s těmi mušketýry, poslední tři byly vlastně čtyři, to mě zmátlo.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> mušketýři byli vlastně jen dva, ale nějak mu to potom přišlo málo... :-)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 22.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
jesper (Občasný) - 22.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
darken (Občasný) - 22.3.2007 > Rozbehané ovečky v košiari
Body: 4
<reagovat 
orval (Občasný) - 22.3.2007 > No... Pôvodne to bola mizerná fotografia s prepálenou oblohou. Teraz je to mizerne doupravované kadečo, len nie fotografia. Také pozadie, čo onaké pozadie... To je jedno! Bohužiaľ...
Body: 2
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> Máte špatný odhad, mistře. Přepálená obloha tam nikdy nebyla a je to skutečně fotografie. Jestli mizerně upravená, o to se nehádám.

<reagovat 
 orval (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> No, prepal tam stále je. (oblaky nad stromami)To nie je odhad, ale fakt. A ktorý, že foťák má vo firmware zakomponované funkcie Výber, Razítko, či Blur?! Ten chceeeeeem!!!
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> Nech to na bílým pozadí. Až budeš slavná a budou Ti vydávat knihy ve velkém formátu za 990,- Kč, tak bude pozadí rovněž bílé nebo alespoň hodně světlé, jelikož designeří, obzvláště ti dobře placení, nemaj rádi tmavý pozadí. (Přepaly tam nejsou, a fotka mimořádně zdařilá, i kdyby tam přepaly byly ...)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> 

Výběr, Razítko, Blur? Nemám tušení. Tenhle foťák má sice ledacos, o čem nevím, ale protože mu přestalo fungovat jedno důležité a zásadní tlačítko, tak je to focené na automat. Život je těžkej.

Kde tam vidíš razítko? Jaký výběr? A co je to blur?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > doupovec> 

Už je pozdě, dokonce mi při tom prohazování pozadí zmizela větší verze, která měla ten kletý rámeček a bílé pozadí.

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > doupovec> Tak, už je tam i ta větší verze s bílým pozadím. Aby byli všichni spokojeni. Jen tomu orvalovi vyhovět nemůžu, anžto on má jakousi fixní ideu, které se drží jako klíště.
<reagovat 
 orval (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> Si robíš srandu nie?! To už by musel byť riadny slepec aby nevidel, že toto s foťáku nevypadne. Či u vás rastie tráva s funkciou SMUDGE?! Proste prídeš na lúku a zapneš si ju. Paráda! Škoda, že tú funkciu nemá nainštalovanú aj tá lúka v pozadí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> Máš malou fantazii. Já totiž nepřišla na louku, já jela kolem autobusem. A tudíž je popředí mázlé, zatímco stromy vzadu se moc nehýbaly a tedy jsou jakž takž ostré. Takhle to dopadá, když se někdo moc zaobírá počítačovým zkreslování skutečnosti, pak nevěří ničemu, všichni lžou, všechno je klam a mam.
<reagovat 
 seth (Občasný) - 22.3.2007 > orval> to si fakt myslíš , že ten rozmaz je udělaný na komplu? ochich
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > seth> Ale ono by to šlo, ne? Kdyby se to umělo.
<reagovat 
 orval (Občasný) - 22.3.2007 > Janahe> No, stromy sa zvyknú nehýbať...
Keby to tak bolo, rozmazané by boli všetky zvislé línie, teda obzvlášť stromy. Ďalej... Na to, že sa autobus hýbe, si trafil(a) peknú kompo. Pekná vzdialenosť od krajov obrazu. To je za pohybu nemožné! Rozmazanosť tvorí jednu líniu zo stromami, potom sa zrazu stratí. Nemožné aby boli ostré aj stromy! Ak ti to títo zhltnú, ja nie!
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 22.3.2007 > orval> Mistře orvale, věřím že technika "sledování pohybujícího se objektu" neboli "panning" ti není neznámá. Toto je foceno technikou převráceného panningu, kdy pohybující se fotograf sleduje statický objekt, ve výsledku tedy není rozostřené pozadí, ale popředí, zatímco sledovaný objekt zůstává (přibližně)ostrý, stejně jako u klasického panningu.
Pokud ti to stále není jasné, doporučuji nastudovat například princip klasické tomografie širokým svazkem v rentgenové diagnostice.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> 

hehe

Ještě musím dodat, že stejnému účelu jako autobus poslouží i vlak. Zde je příklad:

 


I lehce povrchní divák postřehne, že svislé stromy vpředu jsou rozmazané, zatímco stejně svislé stromy vzadu rozmazané nejsou.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.3.2007 > orval> 

"Na to, že sa autobus hýbe, si trafil(a) peknú kompo"

 

Já jsem malá, ale šikovná.

 

"Rozmazanosť tvorí jednu líniu zo stromami, potom sa zrazu stratí."

 

Kdybys někdy měl příležitost jet dálkovým autobusem, všimni si, jak často je silnice zanořena, aby nerušila okolí. A tedy je bezprostředně vedle ní svah, který se za jízdy rychle míhá - no a co je za svahem, je už dost daleko, tedy se nemíhá a dá se na to zaostřit. 


<reagovat 
 orval (Občasný) - 23.3.2007 > Janahe> Áno, toto je originál! A dobrý! Povedal by som...
<reagovat 
 orval (Občasný) - 23.3.2007 > xmark> Pán obhájca, uisťujem vás, že moje AF-C nezaháľa, a spomínaná technika je v mojej praxi používaná. Je to jedna z najťažších techník vôbec. Dnes sa nahrádza dorábaním v PC-čkach a je to naozaj ťažké až nemožné rozoznať, keď sa to dobre spraví.

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.3.2007 > orval> 

No, já myslím, že už jsi dávno pochopil, že ses seknul, jenže ta mužská ješitnost, ta se jen tak překonat nedá, co? Nic si z toho nedělej, nikdo není neomylný.

Alespoň jeden můj originál se ti líbí


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter