Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stromy
Autor: Lakys (Občasný) - publikováno 24.2.2002 (09:21:55)
Moje stařičká Fiesta se řítila osmdesátkou po nějaké staré,zastrčené silnici,vedoucí kolem nějakého lesa.Z reproduktorů tvrdě vyřvávali H-Blockx jejich The Power a já vyhuloval jointa.Pohoda skončila ve chvíli,kdy se z motoru ozval divnej zvuk,chladičem začala unikat pára a auto s klepavým zvukem zpod kapoty zastavilo.Vylez sem a juknul se pod haubnu.Po pěti minutách tupého zírání na motor jsem uznal že když nevim v čem to je,nejspiš to nespravim.Kaúpotu sem zavřel,auto zamknul a vydal se hledat někoho,kdo mi pomůže.Asi po půlhodině chůze po silnici sem si řek,že tady asi moc lidí nejezdí a tak sem se vydal do onoho lesa,táhnoucího se kolem silnice.Všude bylo hnusný ticho,ve kterym praskot větviček pod mýma kanadama zněl jako rány z děla.Jo,byl sem posranej až za ušima.Takhle sem šel asi hodinu,když sem si toho všim.Ty stromy se hejbou!!Měněj pozici,sou vychcaný,dělaj to tak,že bych si toho nevšim,ale já na ně vyzrál.Pomalu se dávám do běhu.Mě nedostanete vy svině!!!!!
Teď vidim.že mám pravdu a že nejsem zhulenej.Fakt se hejbou.Jak sem začal běžet,začaly se kolem mě seskupovat.Nechtěj abych utek,ale proč?Vytvořily kolem mě jakousi uličku,jejíž konec,ke kterému běžím zatarasily dva z nich.No a?Sou to jen debilní stromy,co mi můžou udělat?Rozeběhnu se vstříc těm parchant,m a čekám pár škrábanců.Následuje náraz,ostrá bolest po celém obličeji,která je nejsilnější v levém oku(teče mi z něj něco teplého).Pomalu se sbírám na nohy a zpola oslepen se rozhlížím.Moc toho nevidím.Jedno oko mám v hajzlu a ty svinský stromy zastínily trochu toho světla co semvrhal měsíc.Ucítím ostrou bolest na levé ruce.Podívám se na ni a vidim jak od ní letí list,zatímco se namě šklebí ošklivá otevřená rána.Podívám se nahoru,do korun stromů,ale to je chyba.Dalsí list mi přistane na druhém a teď už sem slepej úplně.Čekám co se bude dít.Chvíli nic.potom se stromy přibližují a já slyším (a za chvilku i cítím),že na mě padají další listy.Bolestí lehnu na zem a řvu.Řvu bolestí,řvu žalem a řvu strachem.Potom cítím jak se mi lámou kosti po celém těle a potom se mi oddělují všechny končetiny.Za chvilku už necítím nic...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.2.2002 > Není to špatné,ale ani nejlepší.
Body: 3
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 24.2.2002 > Tak to je pěkná slabota. Forma žádná sláva, výrazy nespisovný. Téma nic moc. Když je člověk zhulenej hraje v kuchyni závody u kohoutku s vodou, jak dlouho voda poteče a ještě se tomu blbě směje.
Vůbec mě to nenadchlo. Ten rádoby drastický závěr. Dopoučila bych to taky prohnat před uveřejněním aspoň wordem (kvůli chybám). Dávám čtverec a ještě s přivřenejma očima
<reagovat 
 Lakys (Občasný) - 24.2.2002 > Rezi> Jo,uznávám,moc se mi to asi nepovedlo.Příště to sned bude lepší.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 25.2.2002 > kdyžs to uznal, nebudu hodnotit, jinak bych dal kuli
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 28.2.2002 > Že jsou v tom chyby, to už víme ale děj neni špatný dávám za 3-
Body: 1
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 7.3.2002 > Souhlasím s Rezi. Vulgarismy, gramatické chyby, trapný závěr, slabý scénář, pointa nikde.
Dávám kuli.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter