Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Roznožka
Autor: odloženej plyšák (Občasný) - publikováno 24.3.2007 (12:47:17)

Protože se na mě moje holka zase vykašlala, rozhodl jsem se víc a víc pracovat a nenechat nic náhodě temného zoufalství, nechtěje skončit jako má v pravdě boží babička V Pravdě Boží z Mníšku pod Brdy. Jednoho řidiče jsem odšpelíroval do dalekých krajů, aby mi přivezl něco cizokrajných květin a také sýr lahodný zralý. Musím přece svou holku dostat spát, přec s prázdným žaludkem to nejde! Taktéž kolegyně z práce a podřízenky všeliké bylo třeba uctit kytičkou k svátku kundy a pak už mohu se zcela soustředit, kterak svou divoženku ohromit a zpět získat a zetěm otce jejího i Otce našeho se stát.

Moje holka není moje holka ale holkou v pravdě všech a každému se dává, kamarádství rozdává a úsměvy a mušličku svou vždy vlhkou má vždy do sucha vylízanou když je se mnou, ani kapička na mne nezbyde a tak mi nezbývá než kapat do záchodu bolestivé diagramy z tekutých perel hnisu a přemýšlet, že světáctví už začíná vycházet z módy a vyčpělé trendy bolí. A v práci pak kde dvanáct až osmnáct hodin denně trávívám své vředy bolesti a červené vlasy vykašlávám a krev odpouštím všemi otvory tělesnými za proklínání feferonek plněných sýrem hledím ze své slonovinové věže vstříc lidem profesně neúspěšným. Paní Procházková, chápu, že Vás mrzí nedodržení termínu dodání zboží, obratem Vám proto zasílám seznam Vašich nesplacených pohledávek v celkové výši 256 300 korun a s lítostí Vás upozorňuji, že veškeré zbývající zboží Vám vzhledem k této okolnosti mohu vydat pouze proti hotovostní platbě a případné další objednávky Vaší firmě mohu realizovat až po uhrazení zmíněné dlužné částky. S úctou a přáním hezkého dne head sales manager Ing. et Ing. aneb na mě si nepřijdeš, babo fištrónská! A už přijíždí firmy mé veliké majitel můj a šéf a nadřízený jediný, metalické auto se blýská na firemním parkovišti zaplněném a on svižným krokem vstupuje a přímo ke mně kráčí za halasného kurva! Egone doprdele jestli si myslíš že to tady bude takto fungovat že ani do firmy nikoho přivést nemohu abych o zkurvené krabice už ve dveřích nezakopával tak se to tady fofrem začne hýbat. A proč je v textilce kurva zboží za miliondvestetisic když to není komu udat? A kde mám prezentaci vytvořenou? A jsou tady klienti z Pražské AS pro sommelier sety. Sommelier sety? Ty tady vůbec nemám zovu vesele. Prezentace bude tak ve středu. Ano, zítra si sbalím věci. Dobře, už děs. Ty di taky do prdele. A kolegynky které po celou dobu našeho rozhovoru do vázy s květinami k svátku kundy koukaly začaly mohutně protestovat jakmile se za šéfem mým a panem továrníčkem na dovolenou odjíždějícím dveře zavřely. Ale já si poradím! Platební karty staré autorizační použiji a penězi nadopované je přivezu ke své holce a do mušličky jí je nacpu tak že už nikdy pro jiného nezvlhne a jen moje žížaly se tam vejdou. Jsem génius zla a všechno je pod kontrolou. A vidíte tu malou bílou tečku pod levým křídlem? 



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 24.3.2007 > Takový výlev nějakého klímisty...
Body: 3
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 27.3.2007 > nojono... jaro je tady....
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter