Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kosatka z kolekce kresby SJV
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 25.3.2007 (10:29:53)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 25.3.2007 > zachraňte Šmidliho
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 25.3.2007 > tak sme se zasmáli...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 25.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 26.3.2007 > koukal na willyho?....dojak...;o)....jinak obrazek supr...;o)
Doporučil 
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 27.3.2007 >

To je od malýho Standy né?

Jestli ne, tak bych to charakterizoval jako postpseudoimprasionistický dílko na bázi Rumu a fernetu mírně lehčené vodkou vypracované na pivní podmalbě. :-):-)

Joko fanda mladých začínajících umělců píši ...5 ...

nebo jako fanda zakouřených lokálů čpících inspirací také za ..5 ..

 


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.3.2007 > Kolben> já jsem abstinent. už asi dva roky. takže jsem nechal tvorbu na synovi. sem si to dávám do kolekce Kresby S.J.V. (Stanislav Jan Vašina)... protože mi přijde, že na internetu by to mohlo přežít nějakej čas, ty papíry s originálními kresbičkami maj u nás životnost dosti malou. někam to schovávat, to mi zatim nepřijde nějak na místě. vyfotit to a prsknout sem, je řešení, které je sice zcestné, ale moje... :o))
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 30.3.2007 > No vono to už snad dva roky je, co jsme se viděli. To sou věci, to sou věci. Co se stalo, že jsi zanevřel na věčný zdroj inspirace? Že by odpovědnost otcovství - schvaluji a nekritizuji, s podobnou chorobou zápolím již 13 let. Důsledky jsou pozitivní i negativní. U malého Stáníka bych zatí tipoval hlavně ty pozitivní. Stejně je to peklo, jak ten čas letí. Pozdravuj Monty. Neustále házím poznámky, že se zase musíme sejít a ono kde nic tu nic. Pošli mi do maila nějaký kontakt a já se ozvu až pojedu kolem, že bych zaskkočil na kafe.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.12.2007 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.12.2007 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 32 33 34 35 36 42 54 55 60
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter