Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čáryfuk
Autor: ich (Občasný) - publikováno 25.3.2007 (13:46:28)

undefined

 

undefined

undefined

 

(první sznámení s technikou)

lipové dřevo, velikost cca 11 cm

přemýšlím, zda lakovat, či nelakovat

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ZenChai (Občasný) - 25.3.2007 > Vyřezaný je to dobře, takovej roztolilej "černoprdelník":o) Napoprvé dobrý.
Jestli to nepopraská, tak bych ho nechala takhle nebo napustit přírodním voskem. Tak to zůstává matové a přitom konzervované(alespoň takhle mi to s voskem bylo řečeno). Rozhodně nelakuj, už by to nebylo ono a ztratil by ten fantastickej vzhled.
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 25.3.2007 > nezlob se... ale jelikož mám k materiálu vztah (nějaký letïtý šoalky na mě taky čekaj), můžu říct jen: škoda toho dřeva
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> No tak promiň no, nezničila jsem ale půlku lesa, navíc by ten špalek nejspíš zkončil v kamnech. Neříkej, že když se řezbáři učí, že rejou do mejdla, aby neplejtvali dřevem, jelikož k němu mají vztah. Mám to teda chápat tak, že se na to mam rači vykašlat?
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 26.3.2007 > mamirka> Uč se na jiným, než na lípě ;o)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> Vidim, že Tvůj vztah k lípě je velmi silný, připadam si jako vrah. Začínam mít dojem, že nejde o to, jak můj výplod vypadá, ale vlivem použitýho materiálu jsem odsouzena k zatracení. Jen by mě teda zajímalo, jakej je vlastně Tvuj názor na to, CO jsem vyřezala, když si odmyslíš z čeho (jestli to vůbec jde). Vidim, že jsem se strefila do citlivýho místa, proto mě tvá reakce trochu odradila od dalších pokusů, ovšem jestli je problém ve volbě materiálu, pak se to snad dá ještě napravit. :o)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 26.3.2007 >

ono jde o to, že jsem zkrátka naučenej šetřit kvaliním materiálem... to je buřt ;o)

má to problémy disproporční, nechápu ten velkej sokl - proč? vousy nejsou nic zvlášť, odrytí pláště totožnými vrypy po obvodu - spíš dekor než snaha o látku. jakoby ses vyblbla na klobouku a na víc ti nezbyly síly. + to celé zasmrádá kulturou trpalíků pro dojče a chalupářským kutilstvím

a odradit se nench, ju? ;o)


<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> No jo no, řekla jsem si o to, jdu se zahrabat. Nejdřív mu ale přilepím malou lopatičku (to o tom zasmrádání se mě teda trochu dotklo, to mě nemá odradit?). Jinak dík za hodnocení, jdu prodat dlátka a rozsekat černokněžníka sekerou lípa nelípa :o/
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 26.3.2007 > mamirka> si to tak neber ;o)))) to se vstřebá
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> Hehe, už se stalo, už chystám další dílo: bude mít gigantické rozměry a bude celý z lípy a bude ještě hnusnější než tohle :o)))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 26.3.2007 > mamirka> Jupí, těším ;o)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> no právě, to abys měl radost :o)))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 26.3.2007 > mamirka> jak jsi velký, ó, Velký
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Prokletí> ano, ano, nejen talent, ale i velkorysost je mou silnou stránkou :o)))
<reagovat 
Jindra.m (Občasný) - 26.3.2007 > zajímavá debata,hlavně se nenech odradit
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.3.2007 > Jindra.m> dík za podporu :o)
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 26.3.2007 > dědeček hříbeček hadr EN!!!
Body: 1
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.3.2007 > toz pro deti proc ne, ruce nezamlouvaji, fousy spis jo, bavi tim ze vypada ze fouka na ten hudebni nastroj jehoz jmeno si nevybavuju, zacisteni pod kloboukem a zvlaste pod vlasy mohlo byt lepsi, satecky bych v pomeru k telu jeste rozsiril, mozna malinko prodlouzil a bud nechal uplne splynout, nebo naopak vice oddelit od podkladu...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 29.3.2007 > D.K.> Dík za radu, to jsem potřebovala, teď to taky vidim. Je to fakt první pokus o vyřezávání. Bylo to docela těžký se vypořádat s 3D, na to nejsem zvyklá, proto to asi tak dopadlo. Díky :o)
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.5.2007 > zkus si pořídit šelak... a napoprvé to vůbec není zlé... když se řezbáři učí, nerejpou, modelujou... pořiď si trochu hlíny a uč se modelovat... pro následnou práci máš potom, krom jiného, vhodnou předlohu... a vyzkoušej si i jiné dřevo, lípa je sice jednoduchá na zpracování, válí se jí všude spousty... ale je to takovej plebejskej materiál... :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter