Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ..deviace and me IV. z kolekce autoportrét
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 26.3.2007 (10:53:46)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 26.3.2007 > Zaujalo!
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 26.3.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Dharma (Občasný) - 26.3.2007 > ta paní je ňáká vadná!!!!!!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.3.2007 > Dharma Initiative> kdybys rozuměl názvu, nenapíšeš takovou hloupost...takže ano, je vadná, jelikož je to její "deviace"...víš??
<reagovat 
brigita (Občasný) - 26.3.2007 > hlubsi kritiku nemam - jen ze mi to prijde krasny(!!)..
ty voe, no rozumis tomu?:)
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.3.2007 > brigita> no samozřejmě že rozumím holka, pro takový lidi jsem to fotila:))
<reagovat 
corthyl (Občasný) - 26.3.2007 > jo jo!! super úlet Miu
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.3.2007 > corthyl> no snažila jsem se
<reagovat 
Moni...que (Občasný) - 26.3.2007 > Je mi z toho zle, ale to je asi ucel
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.3.2007 > Moni...que> jde o to, jak kto kdo vidí a co to s ním udělá je jen jeho věc...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.3.2007 > TheThing> vůbec jsi to nepochopil...myslela jsem že mě za ty roky již znáš... jde tam o odpornost spojenou z krásou..ale to je jak kdybych to vysvětlovala "věci", takže nic..
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 28.3.2007 > TheThing> tak tím pádem se nemáš čeho bát...
<reagovat 
ich (Občasný) - 27.3.2007 > možná by tomu pomohla ukápnutá slzička :o)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 28.3.2007 > mamirka> ta bude příště , jak ta jehla projede skrz tvář:))
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 28.3.2007 > Odpornost spojená s krásou? Odpornost - propíchnutí jehou, krásou - modelka?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 28.3.2007 > nečekaná> odpornost-jehla, krása-žena..... nejsem modelka, ani nikdy nehodlám,jelikož se na to necítím, nejsem bohudík hodna tomuto postavení, postačí mi být ženou...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.3.2007 > cheche...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 28.3.2007 > Max Bubakoff> na tebe jsem při tom taky myslela:))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.3.2007 > mmiiaa> panenanebi...;)ale jo...dostalo mě to...uplně sem slyšel pískání z kill billa...rajcovní...;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.3.2007 > Max Bubakoff> sakra vidíš, to jsem tam měla vložit za song..ale Moloko jsou taky trefní:)) rajcují tě sestřičky??:)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 31.3.2007 > mmiiaa> me dost. ale preferuju klasickou modro-bilou:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 2.4.2007 > Ewonne> 
<reagovat 
satannáš (Občasný) - 6.7.2007 > peklo bere ...:o))
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 9.7.2007 > satannáš> díky satane:))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.7.2007 >

nemám slov :-)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.7.2007 > ale stejně to je trochu neprofi a to je škoda...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.7.2007 > drfaust> 

učím se...snad to brzy bude lepší


<reagovat 
butch (Občasný) - 8.8.2007 > fajn
Body: 4
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > teda ta poslední foto....jsem měla trošku stíhu, že jsem to já...jsme si možná trošku podobné
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 >  těpic
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 17.9.2008 > nemá to chybu.
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 17.9.2008 > Já raději ubližuji jiným, nač škodit svému ksichtíku.. 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 20.2.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 20.2.2009 > Lumiik> lépe mne poznat nejde:)
<reagovat 
clima (Občasný) - 23.3.2009 > ta music me trochu rozptylovala..i am so sorry darling, urcite odvazne, v necem originalni. Ani nevim proc, ale asociovalo mi to KillBillllla..
Body: 5
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 25.3.2010 > jen mě tak napadá co ty oči;-)?Nikdy sem nefotil,takže za ně může možná blesk,nebo co,ale s přihlédnutím k zaznamenávané činnosti,bych se kloníl ještě k dašímu(dalším?)faktoru;-)..
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 26.3.2010 > SATANICSAINT> pod vlivem žádné psychotropní látky jsem nebyla.. a fotky jsou foceny bez blesku..jo, hold mám tak divné oči:)
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 6.6.2010 > jo, jsem na tom podobně :):)
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 4.6.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 12 13 14 (15) 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter