Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školní léta (1987-1989)
Autor: Filip B. (Občasný) - publikováno 4.6.2008 (07:31:41)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Hujer - 2.4.2007 > Hotový metastáze ;-)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 4.6.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.6.2008 > to je miloučký!
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 4.6.2008 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 4.6.2008 > Jé, ty toho ještě máš! Skvělý! Mně se nejvíc líbí ta slečna co stojí u žloutku. Ale výborný jsou skoro všecky. Hele, co by se mi líbilo, že bysme uspořádali tady na Totemu soutěž výtvarných prací od narození po, řekněme, pátou třídu :)))
Doporučil 
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 4.6.2008 > hloupy ivan> to by se docela špatně hodnotilo....
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.6.2008 >

Pekne!

O takove soutezi mluvime nejmin dva roky - a/neustale dohadujeme vekove kategorie b/ jak technicky vyresit nemoznost vkladani poznamek - ve zdejsim prostredi by bylo velmi snadne - tahni zmrde, pico blba - atd - a to pro deti neni nejvhodnesi asi...


<reagovat 
 ich (Občasný) - 4.6.2008 > Lumiik> Myslíte, že by nestálo za to udělat přímo speciální kategorii? soutěže bývají časově omezené a opravdu by se asi těžko hodnotily (ten je lepší než jiný)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.6.2008 > Lumiik> Jo, původně jsem měl na mysli soutěž obrázků jež mnozí malovali v dětství, né obrázky dětí nynějších. Ani nevím, jestli by bylo dobře takovou soutěž (těch současných) pořádat, mám jisté pochyby o její prospěšnosti. Zato těch starých (dětí), to by mi připadalo zábavný a v řadě případů víc jak zajímavý. Navíc zde odpadá obava ze "zmrdů"...protože nás už se hned tak něco nedotkne :)
<reagovat 
veronik (Občasný) - 4.6.2008 > to se mi líbí - roztomilý :o)
<reagovat 
ich (Občasný) - 4.6.2008 > mě se fakt líbí ten první - naprosto dokonalé rozvržení prostoru :o) a obješená kočička je taky dobrá :o), při tom prohlížení jsem si tak řekla: škoda, že neumím kreslit tak krásně, jako kdysi :o).
Ovšem nejsem si jista soutěží - já bych nedokázala odovat :o), spíš je to na samostatnou kategorii - Předvýtvarno
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.6.2008 > mamirka> Ano, i ta kategorie by mohla být. Jeden by si v ní mohl i najít, jak kdo z ostatních tvořil, když byl děcko. :) Sem s ní!
<reagovat 
 ich (Občasný) - 4.6.2008 > hloupy ivan> No právě, ale pokud by se tam měly vkládat pouze ranná díla naše (nikoliv současných dětí), pak by se většina děl vložila jednorázově (ty, co se zachovaly, si každý archivuje, ale ty co se nezachovaly, už asi nikdo nenajde)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.6.2008 > mamirka> no...snad má ještě někdo v pozůstalosti sebe, coby dítěte, takovej binec jako já... Myslím, že bych toho nenašel mnoho, zato ale bych dohledával leta. A pak mám dojem, že se složení přispěvatelů docela obměňuje, takže bych se zasmrádnutí kategorie nebál. A spoustu lidí by to přimělo pohrabat se zase v sobě-dítěti, myslím, že s prospěchem.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 4.6.2008 > hloupy ivan> jo to je fakt, asi by se to muselo zkusit :o), byla by to sranda si vyfiltrovat díla tohoto typu - pastva pro oko, v této kategorii by asi žádný příspěvek nebyl vysloveně špatný :o). vzpomněla jsem si, že mě zaujal příspěvek, který sem někdo před časem vložil: byl to celý svazek, dobrodružný komix s kovbojem, který měl péro na klobouku a v lese přemohl medvěda - úžasné dílo - cca 1. třída :o))
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 4.6.2008 > no já nevim jestli dětí ví co je piča ale třeba tady ten hoch to musel šmírovat už v mládí protože sem ještě jaktěživ neviděl strom co má korunu jako piču ..ae to bych asi dítěti říct nemoh protože by mi stejně nerozumělo takže bezpředmětný obavy ..jo a D za ty stromy :)
Doporučil 
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 4.6.2008 > Mně se líbí ten se žlutou kopicí a zviřátko s lustrem. A čapkovská kočička taky; a oběšená není, že ne... To ona se jen tak ve svém malém domečku u lesa, kde s pejskem hospodařili, pousmívá...

Asi se zajdu podívat do sklepa na svou ranou tvorbu:)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.6.2008 > hlava pana Rampina> (:
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 4.6.2008 > dostalo mne to (. ....a hudba zrovna tak (:
Doporučil 
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 4.6.2008 >

moc líbí

taky mam ještě nějaký starý obrázky pod postelí


Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 5.6.2008 > také jsem nedávno našla své portfólio z dob mých okluzorů a brýlí na gumě, s oblibou jsem kreslívala voskovkami lidi, kteří venčí papírové draky...

Filipe,je to výborné nejvíce mě zaujal voják s tankem a bombardér
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.6.2008 >

Nejvíc ty miniatury v obrovským prostoru -  černý pejsek(?) stěkající na slunce a opuštěný panáček v prostoru levitující.

Já svoje žádné schované nemám, zůstaly  při nějakém stěhování v nějakém sklepě...a moc mě to mrzí, už vůbec nevím, co a jak na nich bylo, takže z retrospektivy nic...D za nápad, ta rubrika by mohla být zřízena, i třeba mimořádně povedená fota figurální z "dětinských" dob......


Doporučil 
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 8.6.2008 > příjemná paráda :o)...
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 12.6.2008 > co to je za hudbu by mě zajímalo
Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 13.1.2010 > Antonín Handl> První hudba na světě vytvořená počítačem.
<reagovat 
nossik (Občasný) - 9.2.2010 > :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter