Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci zkamenělá z kolekce london
Autor: clima (Občasný) - publikováno 28.3.2007 (19:33:25)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 28.3.2007 > ....!
vnitrni tvar bytosti
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 28.3.2007 > to je ale blbé
<reagovat 
 clima (Občasný) - 28.3.2007 > celulosa> :)) to mi budeš muset vysvětlit... .)
<reagovat 
Zuiko (Občasný) - 28.3.2007 > je to až tak zoufalé, že i sam nahrobek vytvořil kamennou grimasu ... ale jen tak dál ... nikdo ještě nevynalezl patent na dokonalou fotku
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 28.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 28.3.2007 > podívej o umění vím celkem prd,prostě nestíhám dohnat 24 let nezájmu,je to věc individuální estetiky,ale uvědom si jak velkou plochu ten stín zabírá.Zajdi se někdy podívat do muzea Kubismu a pochopíš kdy je fotka zajímavá. Viděl sem hodně obrázků a fotek a zkusila si něco načmárat a nafotit ,tak zhruba tuším,jak je co obtížné. Prostě shlídni tisíc fotek a pak pochopíš,která je dobrá.
<reagovat 
kafka (Občasný) - 29.3.2007 > ...
<reagovat 
kafka (Občasný) - 29.3.2007 > celulosa > trochu přeháníš, ne? Nebo ti možná stačí na pozadí ten pes ;-)
Nebo prostě nevíš, o čem mluvíš.


Fotka je dobrá.
Body: 5
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 29.3.2007 > kafka> a ty si zase viděla málo fotek,běž učit děti do lidové školy umění
<reagovat 
 Zuiko (Občasný) - 29.3.2007 > kafka> opravdu máš takový dojem????
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 28.3.2007 > jo to s pozadím dá se s věcmi pohrát ve photoshopu,ale to je práce že,chápeš???Nehledám umění kde není na rozdíl od většiny zde přítomných. Ber to jako názor,tohle bych nekoupil ani jako pohled a ani jako tapetu zadarmo na pozadí bych to nechtěl,a to si tam lid dávaj fotky svých psů.
<reagovat 
 clima (Občasný) - 29.3.2007 > celulosa> zbytečně ostrá slova, až bych řekl, že to bereš osobně :o). Ale díky za názor. Na kubisty určitě někdy zajdu. A photoshop tu nebyl zapotřebí..
<reagovat 
head (Občasný) - 29.3.2007 > nepřijde mi to jako blbá fotka.
Body: 5
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 28.3.2007 > no je to zřejmě nějakej kus náhrobku kamené růže,nehezké stíny, plus rozmatlaná levá část a křivě vzato,todle né zlato,není to hezká fotka
Body: 2
<reagovat 
 clima (Občasný) - 28.3.2007 > celulosa> :o) odpusť, že jsem tak smělý, ale jak se pozná hezký stín od nehezkého a proč by mělo být zaostřené nepodstatné pozadí, ani mi není jasné jak bych to dokázal..
<reagovat 
 Zuiko (Občasný) - 29.3.2007 > clim> těžko se dá mluvit o stínu jako hezkém či nehezkém univerzálně ... u něčeho je lepší měkký a něčeho zase ostrý ... ale tady je vážně nehezký ... koukni na nějaké snímky plastik v knihách zabývající se touto tematikou ... co se týká pozadí je lepší když ho máš neostré - zbytečně by odvádělo pozornost a rušilo celkový dojem
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 29.3.2007 > Zuiko> no ale s tím pozadím i když opravdu můj názor,zde vycházím z intuice,je to též dvojsečné,má li kontrastovat např barevně,tak myslím mělo by být ostré??? takže spíš se ptám,je to tak,časem to ověřím,ale s kompaktem od kokodáku asi těžko,ale zase jako učební prostředek lépe asi vyjít z horších podmínek a nenechat se zprudit.Ono totiž řekla bych celá fotografie a umění prochází v současnosti zásadní proměnou a co platilo dřív ,už neplatí.
<reagovat 
 Zuiko (Občasný) - 29.3.2007 > celulosa> ano v umění se děje celou dobu něco, ale co se týká fotografie měla by vždy vycházet z dobrého technicky zvládnutého základu
<reagovat 
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Zuiko, celulosa > i vy rozumbradové! ;-)

celulosa > btw. fotografií jsem viděla asi milion, uměleckých několik tisíc, hádám. Nevidím to ovšem jako kritérium svého názoru. S tou LŠU jsem to nepochopila, nikam se učit nechystám. (řekni mi na to, že je to moc dobrý rozhodnutí, ať se zasměju :-)
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 30.3.2007 > kafka> je to moc dobrý rozhodnutí :-),
pak když si viděla několik tisíc uměleckých totografií,není o čem mluvit.Viděl jsem milion fotografií a uměleckých tak do 100,umělecké fotografie se nepočítají na tisíce.Vlastně mě oslovuje pouze Drtikol,Hochová a Sláva Štochl a ani ti né beze zbytku, v zahraničních se příliš nevyznám nedostav se k ucelenější publikaci a jmen jednotlivců mi zatím nestálo ku zapamatování
<reagovat 
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > celulosa > jinak jsem zásadně pro to, abys přinejmenším dodržoval(a) po čárce v souvětí mezeru (nemluvě o ostatní interpunkci), nedá se na tvůj způsob psaní dívat.

(řekni mi, ať se na to teda nedívám a ať jdu učit radši češtinu, prosííííím ;-)
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 30.3.2007 > kafka> drahá od rána mi blbne tablet, polil jsem si jej a brýle se mi nasazovat nechce.Udělám ti tedy radost poduhé jdi učit radši češtinu.
Jsem svobodný člověk. A tedy nemusím dodržovat pravidel, kterých znám.
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 30.3.2007 >

...musim se až smát...takový kecy o tisíci obrázcích :o))) Někdo jich může vidět třeba milion a stejně prd nafotí....

K samotné fotce: mázlé pozadí je myslim vpořádku, mě spíš ruší rozmázlá plocha v pravo...asi bych jí tam vůbec necpal....


Body: 4
<reagovat 
kafka (Občasný) - 1.4.2007 > Petr Štech > tak nějak jsem to myslela, díky
Periskop > tím vším jsem chtěla říct, že nejsem žádnej odborník jen proto, že jsem viděla x kusů "uměleckých" fotografií, toť vše k celulosově absurdní a směšné reakci na foto výše.

Přečteme-li si celulosovy názory, všichni dobře vidíme, jak je ten člověk mimo. Takže škoda slov, na shledanou někdy příště u konstruktivnější debaty.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 7.5.2007 > fotka není vůbec špatná, ale mohla by být, myslím, silnější - řezal bych 10 procent zprava a zdola na čtverec.
Body: 4
<reagovat 
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Aha. A kolik myslíš, že toho Drtikol nafotil - stovku? To bys mě rozesmál, viděla jsem od něj nejmíň několik set :-) heč :-) Od Sudka podobný počet, od Koudelky, Štreita a Kratochvíla taky a tak bych mohla pokračovat. :-) Hezký den!
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 30.3.2007 > kafka> Reportážista Kratochvíl je mi z duše odporen.
Nevšimla jste si,že jsem psala a ani ty né zcela?
Není v mých silách,seznat všech děl ani mých oblíbených umělců. Kratochvíla jako uměleckého fotografa neuznávám. Nejsem žádný teoretik umění a věnuji se věcem okruhově a škálově tak širokým,
že mi zcela velmi vadí neustálá tendence lidí mne poučovat, protože si přečetli nějaký článek AB. Všichni se zde chováme jak jásonové, mne nevyjímaje. Trochu s tím bojuji, ale některé věci jsou zřejmé. Člověk je, jak již věděl Eco, přesycen informacemi.
Sem nutně omezena a unavena stálými boji o zjevnost, kterou nejsem schopna obhájit tisíce důkazy, jak se zde mylně požaduje. V některých věcech se velmi ráda poučím, leč většina informací je nevyžádaných. Prostě bojuji proti té přesycenosti, tím že nehledám umění všude a je mi srdečně jedno, kolik lidí tím urazím. Prosím,nevyměňujme si názory,je to ztráta času nás obou.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.3.2007 > kafka> milá kafko, je radost narazit na tak zasvěceného odborníka... prosím, mohla bys mi napsat, kde je k vidění několik set kusů Drtikolovi volné tvorby? předpokládám, že nepočítáš jeho práce živnostenské... rád bych se mrknul... díky...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.5.2007 > Periskop> 

nechci se vměšovat, ale myslím že několik set "volných" fotek Drtikol opravdu nafotil, mám od něj jednu poměrně levnou knížku a jen tam je těch fotek kolem dvouset, konec konců byl na špici fotografie dvacet let, za tu dobu musel něco stihnout. :-)

 

sdílím zálibu ve fotkýách Kratochvíla. :-)


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.5.2007 > hermit> nevím přesně, kterou myslíš, kdyžtak napiš... ale pozor, nemíchat skutečnou volnou tvorbu a zakázky... což je např. většina portrétů apod... tak jsem to myslel... :-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.5.2007 > Periskop> jo, doma se na to podívám a napíšu. třeba zjistím, že kecám. nakonec na tom stejně houby záleží. :-))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.5.2007 > hermit> jo, prosím tě, opravdu by mě to zajímalo...
<reagovat 
hermit (Občasný) - 10.5.2007 > tak jsem na tu knížku doma díval, ale název jsem si zase nezapamstoval, nu ale faktem je, že je tam asi 120 fotek a nějaký D. malby, myslím, že jsem se s těma několika stovkama fotek nesekl.
<reagovat 
Čtenář - 20.5.2007 > neuvěřitelně stupidní diskuze ve které se počítají fotky..?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 2 3 4 6 7 9 (10) 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter